Wat je even kwijt wil #53

Goed bezig! De terugweg is altijd minder eng. Lekker een zacht muziekje op de achtergrond helpt ook.

Heerlijk! Ik zou willen dat die van mij dat ook zou willen, takjes en ballen uit het water halen is voor hem een feest maar ontspannen samen zwemmen is geen optie volgens mij. Ik heb nog een litteken op mijn arm staan van de keer dat ik hem eruit hielp en hij er blijkbaar zo graag uit wilde dat hij met zijn nagels een flinke kras op mijn arm maakte.

1 like

Ik reed net op de fiets Mathieu van Bazart tegemoet in de stad en wou stiekem om een foto vragen. Reed verder en zag dat ie z’n arm om z’n vriendin sloeg dus dacht ik ‘hmm toch maar niet storen’ en nu lees ik dat ze gisteren getrouwd zijn dus ben toch blij dat ik ze niet heb lastig gevallen haha.
(M’n moeder is hem trouwens ook al eens tegengekomen toen hij aan het joggen was, hij woont in dezelfde stad dus misschien gebeurt het nog eens :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

6 likes

Vandaag echt veel verschillende dieren gezien; konijnen, hazen, dwergmuizen, krabben, valken en als extra bonus kleine paarse kwallen in zee en een bruinvis (een school aan bruinvissen zelfs) net stukje dieper als waar ik zwom (hond ging niet zo diep mee).

Echt zo vet. Als iemand een hond en een vrouw zag fladderen/huppelen/rennen ergens in Zeeland was ik het. /no shame in mijn autisme/

30 likes

Ik heb een conflict op werk (met directrice, ze houden zich niet aan de cao) en het doet me echt veel meer dan het zou moeten doen. Gisteren gehoord dat een collega (precies dezelfde functie/werkzaamheden) op een andere vestiging wĂ©l juist wordt behandeld en ik ben sindsdien helemaal opgefokt. Ik kan echt niet tegen onrecht. Hoge hartslag, stress, constant bedenken wat ik maandag ga zeggen. M’n hele weekend is verpest, kan het niet loslaten.

11 likes

Ik kijk de docu ‘goede moeders’ en het is zo heftig. Wel echt een aanrader

1 like

Ik ben heel anaal als het op appeltaart aankomt, ik hou er echt van maar het bij een bakker bestellen is net als nachos bestellen op een terras: 90% van de tijd een teleurstelling.

Heel veel bakkers doen er zo’n rare gelei/gelatine laag tussen. Of ze lakken de bovenstukken ergens mee, sommige hebben te grote stukken appel, vaak is de korst te hard aan de achterkant. Etc etc. Ik ontleed m’n taart ook altijd om ongewenste elementen eruit te halen.

Gister appeltaart gekregen, zag ik m net op een bordje en was direct al aan t zeuren dat ie niet goed was en ik m niet hoefde. Toch maar dramatisch een hap genomen, is ie gewoon echt fucking lekker.

Soms is het echt de binnenkant die telt.

40 likes

Ah bedankt voor de herinnering, die wil ik ook nog zien!

Ik ben zo gefrustreerd, er is een feestje en er zijn vrienden die ik al een paar maanden niet heb gezien, maar ik kan er waarschijnlijk niet heen door stomme corona
 Ik keek er echt naar uit, maar omdat ik niet helemaal fit ben, heb ik me toch laten testen. De vorige keer kreeg ik echt snel de uitslag al met een paar uur, maar nu weet ik nog steeds niks en hoor ik waarschijnlijk morgen pas de uitslag. Grote kans ook dat het gewoon negatief is, maar ik wil echt het risico niet nemen dat het toch positief is en ik mensen besmet op dat feestje. Dus ik zit waarschijnlijk de hele avond thuis voor niks :expressionless: Ondertussen is mijn vriend lekker op vakantie en ik gun het hem heel erg, maar nu ben ik nog wat meer gefrustreerd want ik gun iedereen z’n feestjes en vakanties, maar ik wil zelf ook gewoon weer even wat beleven en eruit :sweat_smile:

Oh ik kan hier ook niet tegen, ga er ook altijd van huilen. Heel irritant!
Misschien helpt het als je het allemaal opschrijft? Helpt vaak wel om het was los te kunnen laten

1 like

Vanmiddag heeeeerlijk gevaren met mijn broer en zijn vriendin. Ik hoefde zelf niets te doen, behalve blikjes radler openenđŸ‘đŸ» Top taakverdeling en heerlijke middag.

10 likes

ik ging hem even googlen, ik dacht dat ‘van Bazart’ zijn achternaam was :joy:

2 likes

Was t wel een beetje een fancy hond? Lijkt me wel toch?

Vind die naam wel wat voor een hond met een stamboom, niet voor fikkie de vuilnisbak

3 likes

Ja ik ga er ook van huilen. Heb het gesprek afgelopen maandag afgekapt omdat ik er niet doorheen kwam én ik bijna ging huilen, maar nu ik weet dat die ander wel juist wordt behandeld, ga ik toch maar weer het gesprek aan. Heb het opgeschreven inderdaad, dankje!

1 like

Anaal of banaal? Ik moest er harder om lachen dan ik zou willen :see_no_evil:

Niets kan tippen aan verse zelfgebakken appeltaart :smiling_face_with_three_hearts: Gelukkig was het geen teleurstelling!

5 likes

Hoe vind je deze?

5 likes

afbeelding

12 likes

:raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2: Ik geloof dat ik mijn verhaal wel wat kracht bij kan zetten door erbij te vertellen dat @inezweski achter me staat, dus ik stuur je denk ik morgen nog wel even een PB! Ga het eerst op een zuipen zetten.

5 likes

Zo rot dit, snap je helemaal. Ik ga duimen dat karma een bitch is voor ze en dat je snel in je gelijk wordt gesteld! :four_leaf_clover:

1 like

Awh :flushed: :pleading_face:

2 likes

Aaah ik heb gisteravond voor het eerst in een half jaar een joint gerookt voor het slapen, en nu heeft mijn intelligente horloge mijn slaap van vannacht een score van 98/100 gegeven. :joy: Het was dan ook formidabel, ik heb heel diep geslapen (normaliter slaap ik veel maar licht en kom ik nauwelijks aan het uur diepe slaap per nacht), veel en fijn gedroomd, en ik werd zo goed wakker dat ik er 12 uur later nog steeds aan denk. :smiling_face_with_three_hearts:

48 likes