Misschien is ze wel vermoord en ligt ze nu in de kofferbak
Haha lol nee, ik heb haar naar binnen zien lopen want was wel benieuwd of ik haar herkende of al een keer eerder was tegen gekomen (nee dus)
Ik heb net een uur gekeken naar een rtl z docu waarin werd uitgelegd hoe croissantjes worden gemaakt😂 Netflx kan dit niet overtreffen
@Spaarlamp heb je advies opgevolgd en gister + vandaag pizza gegeten. Bedankt voor het advies het was heerlijk
Dit heb je ook op Netflix het heet “how it’s made” haha
Ik denk dat heel veel mensen echt denken dat je dat gesprek buiten de auto niet hoort, want je belt toch gewoon
Denk dat ze zich wel schaamt als je op t raampje tikt, dus ik zou t de volgende keer doen. Dan weet ze meteen oh shit doe ik nooit meer
Voor het eerst in forever heb ik eens een leuk gesprek met iemand op Tinder en hij lijkt ook echt leuk en normaal en serieus (en hij is knap!) dus ik denk dat ik mezelf toch maar weer eens out there moet begeven en hem moet vragen om samen wat te gaan drinken
Heb het al eens vaker gezegd, maar ik heb iemand die een tas thee bestelde ooit een tosti gegeven. 🥲
Ja nee als als je dit hard op zegt begrijp ik het helemaal
Ja vooral als je je zo’n zeurderig zangerig Zuid-Limburgs erbij bedenkt: “mag ik een “tas-theeeeee alsjeblieeeeeeft?” Nou hier heb je je tosti.
Vrind je snapt dat ik nu een audiofragment wil met deze zin
Dankjewel
Bruinvissen?!!! Super cool
Ik hoop dat ie het doet.
NB Dit is niet mijn echte accent/dialect.
Edit: ik zou je nog steeds een tosti geven als je dit bij mij zou bestellen.
wat een hoogtepunt van mijn zaterdag
Ze vroeg er ook om
FANTASTISCH
Hahaha dit doet me denken aan die keer dat ik in een snackbar werkte in een attractiepark. Kreeg een duitser aan de kassa en ze bestelde sunday CHO CO LA. En toen pakte ik twee cola Geen idee hoe dat mis ging, maargoed
4 uur geslapen en weer klaarwakker omdat ik als de dood ben dat mn pcr uitslag opeens niet goed is of te laat komt ugh
Altijd een goed idee om op het kleed te poepen. Bedankt, kat
Deze heb ik ook gezien! Eerst uitgebreid met echte Frans uitziende man uitleggen en voordoen hoe je een croissant maakt die lekker luchtig en knapperig is. En vervolgens naar de fabriek om te laten zien waar al die fantastische croissants gemaakt worden. En dan is het eindproduct die voorverpakte supermarkt droge deegcroissants