Wat je even kwijt wil #53

Op de een of andere manier kan ik soms gewoon dingen niet laten gaan zoals ik dan denk. Had met mezelf afgesproken dat ik morgen zou gaan sporten in plaats van vandaag. maar nu voelt het zo nutteloos om de hele dag “weer niks” te doen, dat ik zo naar de sportschool ga :woman_facepalming:

1 like

Door wat voorvallen door de jaren heen is een collega weg gegaan op werk.
Die collega was ook een vriendin al 5/6 jaar.

Ze was kwaad op mij en een andere collega en wilde met niemand meer contact!
Vond ik enorm jammer en vroeg nog weleens aan anderen of zij nog wat van die collega hadden gehoord.
Allemaal nee… geen contact…

Staat er nu een foto op instagram met die collega waar ze kwaad op was, een andere collega en haarzelf…

Aan de ene kant denk ik ; prima… maar vind het ook nog steeds enorm jammer dat de vriendschap voorbij is.

5 likes

Ik zit zo’n video te kijken hoe ze een fruitcake maken en ze gaan kiwis en sinaasappels die in de schil zitten onder de kraan wassen. Jonge why, dat is net zo zinloos als sokken strijken.

1 like

Vind ik niet zo raar eigenlijk! Als je er met het mes doorheen gaat, kun je alsnog dingen van de schil op de vrucht verplaatsen. Ik doe het zelf ook zo in elk geval.

1 like

Raspt ze miss de schil? Dan was ik ook altijd

Ik ga nu een tijdje op vrijdagochtend spinnen en vandaag ook. Maar het is zo’n vast clubje en ik ben zo’n loner haha sta altijd zo :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

7 likes

Ik heb wat oude foto’s van mezelf gevonden en ik ben opeens zo onredelijk boos op de tijdsgeest van de 2000’s en dat ik mezelf gigantisch en lelijk vond, terwijl het gewoon een toxic tijd was qua schoonheidsideaal.

Had mijn vroegere zelf echt de huidige tijd gegund waar al wat meer lichaamsvormen geaccepteerd worden (ja, I know er is nog een lange weg te gaan).

29 likes

Haha, volgens mij waren het toen mensen uit Meerssen of uit Scharn Mestreech met de tosti-situatie.

1 like

Ik heb net op de snelweg iemand in mijn dode hoek niet gezien. Hij toeterde hard. :grimacing:

Dit gaat mij een paar nachten wakker houden.

2 likes

Nee joh! Of toch maar een heel klein gedeelte van B-L dan.

Snap ik want dat is andersom ook wel een beetje zo.

1 like

Vannacht in een air bnb geslapen, maar heb echt géén oog dicht gedaan. Volgens mij zaten we in één of andere soort van achterbuurt waar de feestjes doorgingen tot half 9 vanmorgen.

2 likes

Je was in Den Haag toch? Ik ben benieuwd naar de airbnb/buurt.

2 likes

Ik ook!

1 like

Kan gebeuren. Ik vind soms in dode hoek situaties zoals bijvoorbeeld met een invoegstrook en wisselen van banen dat de dode hoek rijder ook zelf ‘schuldig’ is want je moet als dode hoek bestuurder zelf ook opletten dat je daar niet in zit/komt.

2 likes

Agos mn buurvrouw van 95 was opgenomen voor uitdroging. Nu is ze in t ziekenhuis gevallen en schouder gebroken. Kan wel eens einde eigen woning zijn. Maar eerlijk, t is al een tijdje onveilig. Ze is alleen te eigenwijs. Maar zou me niks verbazen als ze eerdaags t huizenblok opblaast. Gelukkig woon ik aan de overkant.

1 like

Ik zou me daar ook ongemakkelijk bij voelen. Toch goed dat je gegaan bent!!

1 like

Kon de hele nacht niet slapen dus ben naar het huis van mijn ouders gevlucht. Zij zijn niet thuis en ik geniet nu al zo erg van de stilte en de luxe haha, echt goals om ook ooit zo’n boomer huis te bezitten. Soms word ik echt gek in de stad.

14 likes

Ja ik voel me aan de ene kant alleen maar aan de andere kant ook totaal geen zin om te socializen haha. Dus het is wel prima eigenlijk!

3 likes

@Juuldie
Welke buurt precies weet ik niet, maar de straat was de bussumsestraat.
Zitten nu in het zuiderpark theater, juf roos komt zo :love_you_gesture::joy:

9 likes