Hehe, niet de béste buurt van de stad inderdaad. Als je weer eens gaat moet je ons maar om tips vragen!
Zo gaar van gisteren (strand/zwemmen/wandelen/uren in de auto), maar toch lekker wezen hardlopen (23km) vanmorgen en ging weer beter dan vorige duurloop qua gevoel/tempo. Lekker terugkomen fysiek.
O en ik zag hier ook een torenvalk en zwanen met baby’s (die al heel groot aan het worden zijn).
Mijn werkgever facetimed me net, was best wel ongemakkelijk
Ik had ooit een demente buurman. Ook echt doodeng, want was ook bang dat ie de boel op zou blazen. Uiteindelijk is ie opgehaald door de politie, omdat ie gewelddadig was en niet met de ambulancebroeders mee wilde. Zo sneu Hij is ook vrij snel daarna overleden.
Dit is ook echt mijn droom. Mijn buren in de stad waar ik woon zijn hun tuin aan het verbouwen en ik ben dus ook naar mijn ouders gevlucht. Zit nu heerlijk in Drenthe in de middel of nowhere en het enige wat ik hoor zijn vogeltjes. Gister ging ik een rondje lopen tussen de weilanden hier, en die huisjes allemaal. Vrijstaand, lekker veel grond, heerlijk! Maarja daarna ging ik op Funda de prijzen bekijken . Dan moet ik echt nog even heeeeel hard sparen, 30 jaar werken en ergens een partner vandaan halen.
Ja dat is ze gelukkig niet. Tis echt zo’n heel klein oud mensie. Alleen koken bv is echt wel gevaarlijk, mja eigenwijs. Ze heeft ook zo’n alarmklok, heeft ze nooit om. Wij denken ook dat als ze naar verzorgingshuis moet dat t snel einde verhaal is. Omdat ze zo erg niet wil en per se dr eigen ding wil doen (elke dag naar de winkel, zelfs in coronatijd). Maar verder is ze eigenlijk te doof en te blind om nog veel te doen.
Ik heb vannacht ook een kwartje xanax genomen en ook het klokje rond gemaakt, heerlijk!!!
Woohooo ik moet beide kerstdagen werken. Alleen jammer dat ik wel bezig ben met een nieuwe baan vinden, dus misschien werk ik dan niet meer hier. Maar dan kan ik altijd nog vragen of m’n contract omgezet kan worden naar oproepkracht zodat ik de kerstdagen toch kan werken .
Ik ben echt al de hele week niet vooruit te branden. Op werk amper wat gedaan en nu is letterlijk het enige wat ik nog moet doen m’n koffer inpakken voor een weekje vakantie en ik krijg mezelf gewoon niet van de bank af. Schop onder m’n kont nodig…
Ik heb echt een luie zondag en weet ook niet wat ik moet eten.
Heb ook geen boodschappen meer gedaan na mijn vakantie dus heb niks vers in huis. Word dus denk ik iets bestellen.
Ik heb net tijdens het suppen een van mijn airpods in het water laten verdwijnen
Hadden ze niet even iets kunnen doen aan dat veld op Wimbledon😂 High class tennis feestje en dan zo’n mat haha.
Wat nou als al die rijke mensen die naar de ruimte willen nu eigenlijk aliens zijn die heimwee hebben?
Reptiel mensen
Ugh, ik zeg een keer dat ik kinderen leuk vind en allemaal (mannelijke) theologen gaan los over dat ik dan misschien beter geen predikant kan worden, maar juf…
Zou seksisme ooit ophouden?
Yes Djokovic
Volgende week een etentje dus de eerste keer in tijden dat ik me kan optutten maar nu al stress wat ik aan moet??
Predikanten zijn toch ook dol op kinderen
Ja dat was niet te doen en had ik totaal niet verwacht. Ik vind het leuk dat hij de 20 grand slaps heeft evenaard van Roger en Rafael.