Ja dat was niet te doen en had ik totaal niet verwacht. Ik vind het leuk dat hij de 20 grand slaps heeft evenaard van Roger en Rafael.
Vind tennis zo’n fantastische sport en de drie spelen zo anders en verslaan mekaar. Je weet gewoon niet wie wint. En de vrouwen volg ik het nu minder wil zo graag dat Serena dat record verslaat.
Ik wilde mijn vader ooit tickets RG cadeau geven en de finale was 800 euro pp. voor de slechtste plaatsen 🥲.
Die momenten vroeger ook dat de bal op gravel binnen was en dat je moest bewijzen dat die afdruk van die game was. Zo spannend
Hij moest zekervan zijn ouders buiten in het park spelen in plaats van thuis.
Los van Sanders opmerking, vraag me toch ook af wat zo’n jong kind denkt door zoiets te gaan tweeten. Het is niet bijzonder of grappig. Met ‘kk’ praten is wat mij betreft niet meer cool sinds 1999. Met het gevaar om als een boomer te klinken: wtf is mis met de jvt
Sowieso dat hij en Jaap regelmatig het ‘snoepje van de week’ uitkiezen in hun podcast
Dit is nooit cool geweest mag ik hopen.
Aaah er zat al urenlang een mereltje in de tuin. Je kon mega dichtbij komen en hij vloog maar niet weg. Uiteindelijk toch maar de dierenambulance gebeld. Natuuuuurlijk vliegt hij weg op het moment dat die man de tuin binnenliep. Gelukkig vond hij het niet erg.
wat is het toch een onwaarschijnlijk irritante vent
+1 voor Agnes wel
Ik vind dit niet een heel chill grapje, als ik eerlijk ben
weird flex
Nou ja, ik ben ten eerste niet katholiek en ik vind het niet chill dat ik door mijn beroepsgroep in verband word gebracht met kindermisbruik
Ja die probeerde je gister ook al, maar dat werkt alleen als de context passend is.
Hint: niet nu
Misschien moet je zelf dan ook eens opletten op je passende opmerkingen
Jippie ik mag weer voor de komende 3 maanden antibiotica slikken (naja een onderhoudskuur dus wel iets minder heftig volgens mij). Hoopte zo dat het niet nodig was maar ja.
Ik heb echt geen zin in aankomende week. Heel veel veranderingen m.b.t. werk en privézaken, terwijl de rek bij mij er al uit is sinds ik kampte met pfizervermoeidheid. En dit alles vereist een sociaal ingestelde ik terwijl ik momenteel het liefst wil janken onder Harry Potters onzichtbaarheidsmantel in een hutje op de heide.
Ik ging eindelijk de was opbergen. Draai ik een kinderbroekje binnenstebuiten voel ik wat op mijn hand en eruit rollen. Kijk ik op de grond, is het een grote vlinder. Met harig lijf.
Heel erg fladderen dat ding.
Ik gillen, proberen iets erop te doen. Uiteindelijk gelukt en grote envelop eronder willen doen om buiten vrij te laten… Buigt dat, fladdert ie eruit, ik weer gillen en wegrennen. Zag ik hem moeilijk fladderen om de trap. En toen ik net keek was ie weg maar durf niet naar beneden want geen bril dus zie niet goed of ergens zit. En hij kan bij de trap niet weg dus is daar nog ergens.
En voel nog steeds de plek waar die mijn hand raakte. Gadver. Ook al is het maar een vlinder maar echt groot.
Geen was meer buiten hangen.
Ik kom er na een week pas achter dat de rugleuning van mijn “nieuwe” bureaustoel gewoon naar achteren kan door een hendel. Nu ben ik echt vet blij met mijn 10 euro bureaustoel.
Mijn nieuwe buurman zei vanmiddag gedag. Hij kan het blijkbaar wel, zijn vrouw/vriendin (neem ik aan) niet.