Wat je even kwijt wil #53

Vreemd! Lukt het een ander wel met hetzelfde apparaat bij jouw banden? Of zou je dan misschien een afwijkend ventiel hebben?

Is het zo’n unit? Misschien dat je hem nog scheef erop duwt dat er lucht langs kan lekken?

1 like

Jawel, er staat bij de 2e link “The T is pronounced, it is not silent”.

2 likes

Er staat ’ The T in castle is pronounced. It is not silent’
Helemaal onderaan het screenshot.

1 like

Meid, we hebben t allemaal heet whaha. Ik snap sowieso niet waarom ik hier nu mee bezig ben :joy:

Echt goeie tv

1 like

Ik kwam vandaag iemand tegen die in hetzelfde ziekenhuis werkt, ik was met een patient aan het praten, roept die vent ‘Hee! Je herkent me vast niet met kleren aan!’ Volgens mij bedoelde hij ‘met DEZE kleren aan’ aka in het wit gekleed.

Nu denken deze mensen vast dat ik mijn scharrel tegenkwam ofzo :flushed:

55 likes

Zo’n unit is het inderdaad en alle andere automobilisten reden vrolijk weg met volle banden dus het ligt niet aan het apparaat :cry:
Oke, morgen met volle kracht dat ding er recht op duwen en kijken wat er gebeurt. En ventiel evt checken. Thanks!

Zoveel konijnen/hazen gespot en een zwaan met 6 jongen!
En hooglanders, leuke wandeling was dit.

12 likes

Ik zat op het balkon, loopt er een knappe gast langs - ziet ie mijn kat beneden, ging ie hem lokken en kroelen omg :drooling_face: Dus ff smooth hey gezegd. Wel jammer dat ik eruit zag als ma flodder (net gedoucht en in een vage pyjamaoutfit) 🥲

30 likes

Dit klinkt zo romantisch. Als het begin van een romantische film.

10 likes

Voortaan elke avond full glam rapunzel uithangen op t balkon

8 likes

En je kat expres buiten houden om de leuke vreemde te lokken.

4 likes

Ik had dit vandaag ook, zoveel pijn :sob:

3 likes

Kun je niet met het ov?

3 likes

Kun je misschien een elektrische fiets lenen of huren?

2 likes

Hier komt een kleine humble brag. Mijn staande ventilator rammelde al 2 zomers lang. Ik ergerde me eraan maar altijd te moe om het echt te ‘maken’. En de volgende ochtend was ik het dan weer vergeten.
Nu ben ik er net achter gekomen waardoor het komt, heb ik een tie wrap van mijn pannekoekenplant afgehaald (:rofl: te lui om naar de berging in de kelder te lopen) en nu rammelt die niet meer :partying_face: Victoryyyy

12 likes

Elk uur van de klok gezien. Dat het vandaag maar heel snel half 11 wordt. Dan ben ik van het enge van deze dag af. Verheug me echt om om 11 uur onder de douche te staan en erna heel voorzichtig rustig aan te gaan werken.

3 likes

Succes!

1 like

Kun je naar het dichtbijzijnde station met het OV en een OV-fiets huren? Of vanaf daar een taxi desnoods? Of een hele fietstour eromheen plannen?

2 likes

Ik vindt het heel lief hoe iedereen gereageerd heeft op mijn berichtje. Voelde echt wel geruststelling na het typen en de reacties. Bedankt!