Heb deze gemaakt toen ik ze zag, ze stonden in de verte maar kwamen meteen op me af om te loeren en toen ik doorfietste bleven ze achter me aan rennen Zat een slootje tussen dus bang voor een helse dood was ik niet
Ik denk dat dit een nieuwe trend is. Ik fietste laatst ook ergens en ik was naar een bloemenveld aan t kijken en ineens zag ik dr naast een veld met 2 random kamelen
Haha dacht echt dat je in de woestijn woonde ergens. Gelukkig zat er een slootje tussen
Vraag me wel af wat de bedoeling daar dan van is? Dat je denkt…ik neem kamelen! Als ze ze maar niet uithuren voor rare kinderfeestjes enzo.
Ja ach…Groningen/De Woestijn in feite komt t op t zelfde neer.
Oh dit was voor @kleinmaargroot als antwoord. Nog steeds in de war
Kamelenmelk of kamelenhaar!
Ik heb zoveel gezweet tijdens het sporten net, allemachtig. En het is bewolkt dus ik dacht ik doe een lange broek aan, slecht plan!
Zit al twee weken met een knoop in mijn maag en vandaag eindelijk doorgehakt. Maar de knoop is er nog steeds. Ben opgelucht, want was echt de juiste keuze maar waarom is het gewicht er dan nog steeds? Echt, mijn hart voelt gewoon “zwaar” ofzo.
Ga nu maar in mijn eentje op terras zitten van de Mac. Dat heb ik al jaren niet meer gedaan. Misschien brengen de kipnuggets mij nog nieuwe ideeën.
Begin een digitale zeiklijn waar mensen voor 5 euro p/m hun gezeik kwijt kunnen.
Dat is eigenlijk, geen verkeerd idee!
Zo lekker met mn armen boven mn hoofd sporten met mn beurse, zeer pijnlijke vaccinatiearm. Het is net of een professionele bokser zo met z’n knokkels keihard op mn arm heeft gemept.
Ja, qua negatieve kant is het meer een schuldgevoel tegenover anderen. Heb mogelijk een aantal mensen teleurgesteld. Maar heb ook eens een keer voor mijzelf gekozen. Ik weet gewoon dat sommige situaties me doodongelukkig maken maar te vaak sta ik er niet bij stil hoeveel energie het kost om me steeds aan te passen aan anderen. Als het dan zover is, kan ik niet eens boos worden op iemand anders dan mijzelf omdat ik er zelf voor gekozen heb.
En helaas geen milkshake, maar de nuggets waren best oké!
Meh ik moet de voorbanden van mn auto oppompen maar de laatste twee keer liet ik ze leeglopen ipv lucht erbij en nu durf ik niet
Me met lege banden bij t tankstation
Jaa
Ik irriteerde me altijd wanneer mensen Castle met een T erin uitspraken, want ik dacht je zegt gewoon Kessel, zeg maar.
Maar nu google ik t en kom ik conflicterende resultaten tegen…wat is het nou?
Wat ging er de vorige keer mis?
Je moet even weten hoeveel bar je wil je banden wil doen (staat bij mij in de rand van het portier, ik heb persoonlijk voorkeur voor harde banden dus ik kies altijd de bandenspanning die bij het icoontje met 4 passagiers+bagage staat, 0.2bar erbij optellen als je banden al warm zijn gereden, nog 0.2 extra erbij als je winterbanden hebt straks), dat tik je in op het apparaat en dan hoef je alleen maar het ventieldopje eraf te draaien en die tuut op je ventiel te duwen, het apparaat piept als de juiste spanning bereikt is en dan laat je los en draai je het dopje terug.
Mijn vriend is in slaapgevallen op mn schoot en de batterij van mn telefoon is bijna leeg
Een simpele aglio e olio is soms zo lekker.
Ik wil eigenlijk koffie want anders krijg ik hoofdpijn morgen maar heb helemaal geen zin in koffie
Ik snap niet goed wat er verkeerd gaat want ik doe precies wat jij beschrijft! Volgens anderen duw ik de tuut niet hard genoeg op het ventiel en dan lopen de banden dus blijkbaar leeg? Heel stom haha