Wat je even kwijt wil #54

Haha dat is waar ja. Oké dan ga ik d’r maar gewoon helemaal voor met deze zonder schaamte :stuck_out_tongue: kan altijd veel erger dan dit

1 like

Ik heb ooit op vakantie in Frankrijk een t-shirt gekregen van een merk supermark Madeleines. Het was een spuuglelijk feloranje ding maar hij was zo lekker zacht en zat heerlijk dus ik heb hem nog jaren als slaapshirt gedragen. Zulke onverwachtse favorieten zijn het beste!

9 likes

Wat flauw… heb je hem wel alsnog in kunnen leveren “op tijd”?

1 like

Kennen jullie die grap van dat meisje dat na een rampjaar op vakantie wilde, maar toen in contact kwam met iemand met corona en in quarantaine moest? Het is geen grap. Ik ben meisje.
Vandaag was dag 5, ben getest en nu maar wachten op de uitslag en dan hooop ik later deze week toch te kunnen, maar man wat heb ik gejankt. Wat een pechjaar

10 likes

Het lekt bij mijn bovenbuurvrouw… al een aantal maanden en de schade in mijn huis begint alleen maar erger te worden. Ze heeft 1x gebeld en toen kwamen ze tot de conclusie dat het lekt bij haar wcleiding en verder hebben ze nog niks gedaan en nu zegt de bovenbuurvrouw weer ja niet mijn probleem hier lekt het niet in huis. GVD HIER WEL.

Ik ben zooooo pislink nu he. Wat een waardeloze buurvrouw ben je dan. Ik heb hier nu vocht en schimmel in huis topppppie. Ze weet van dit probleem af. Dan ben je toch gewoon even netjes en bel je de woningbouw maar nee ik moet dit voor haar oplossen.

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

student met shirt: “maar ik heb geen geld voor een nieuwe laptop dus…” :upside_down_face:

Ik moet echt nooit afspraken aan het einde van de dag plannen als ik vrij ben, dan ben ik vooraf vet onrustig en heb ik het gevoel alsof ik mijn tijd moet uitzitten. :upside_down_face:

2 likes

Ulg ik ben ongesteld. En ik moet zo een pakketje brengen naar een dhl punt. En die vrouw maakt er altijd zon heel toneel stuk van dat ze mn naam zo moeilijk vind.

Dat heb ik dus ook, zit de hele dag al te wachten tot ik weg kan :sweat_smile:

Ik kom zooo slecht op gang. Ik wilde eigenlijk opruimen en zo, nu ik daar de tijd voor heb, maar ja… :sleeping:

Ik heb bijholteontsteking (denk ik) en vind mezelf echt zielig. Wat een ellende dit.

Ik zou me als bovenbuur zooo bezwaard en schuldig voelen he :open_mouth: Dat had ik al toen er bij 3 van de 4 oude buren lekkageschade was en wij de enigen zonder schade waren. De enige regenpijp zat op ons balkon.

@Dombo @Dubio Die SKUBB-bakjes heb ik ook en vind die inderdaad fijn. Maar de kleinste bakjes niet echt. Zo balen dat je ze niet los kunt kopen.

1 like

Ja als het andersom was had ik echt allang geregeld dat het opgelost zou zijn. Dat doe je toch gewoon? Maar blijven roepen ja in mijn huis lekt het niet dus boeiend vind ik gewoon zo asociaal. Kan daar gewoon echt kwaad om worden. Ik vind haar ook echt niet meer aardig nu.

Ze snapt ook gewoon niet dat het sowieso makkelijker is als zij zelf belt omdat het vanuit haar huis komt en zij dan kan plannen met hun wanneer het ze gaan maken. :woozy_face:

Ja, mee eens hoor. Of desnoods in overleg als je niet durft te bellen/kan bellen.

Woningbouw uur geleden nog kwaad weer aan de telefoon gehad (omdat ik weer ging bellen) dus ben benieuwd. Heb ze goed duidelijk gemaakt dat ik dit echt zwaar kut vind. :see_no_evil:

1 like

Mijn ervaring is dat woningbouwen daar helaas immuun voor zijn. Ik probeer al bijna een jaar een naamplaatje te krijgen (waar ik voor betaald heb) en ook al nijdig opgebeld, maar heb het bordje nog steeds niet.

1 like

Ohja ook een goeie. Ik heb al 2x een afspraak gehad laatste 2 weken om een nieuw huisnummerplaatje te krijgen maar heb nog steeds geen nieuwe haha. Steeds zeiden ze ja boeit niet als je er niet bent want het is toch aan de buitenkant maar steeds hangt er geen nieuwe. Heb hem vanochtend maar zelf met benzinestift ingekleurd zodat de cijfers weer te zien zijn. :’) Dus ja ik snap je wel.

1 like

:sweat_smile: Hier hebben ze al 4 keer gezegd: ‘ja, nee, ik ga er achteraan hoor. Is vast bij de maker fout gegaan. Nu krijg je hem echt.’ Niet dus. Hoef mijn naam niet bij de deur, maar dan wil ik mijn geld terug, haha.

Pff wat zijn ze toch overal weer lekker laks. :expressionless:

ah beterschap. Waar heb je last van? Wil je tips, of vooral meeleven?

1 like