Wat je even kwijt wil #54

Haha ik Google wel even!

Bellicon heeft kleine thuistrampolines!

2 likes

Wow ik voel me echt verrot, net een uur geslapen
Denk van de tweede prik gisteren

Er waaide een fotolijst van een plank op mijn laptop en nu is het hele scherm kapot terwijl die lijst geen krasje heeft 🥲

Ik kwam hier dus om hetzelfde te posten, ik voel me zo slaperig ook

Ik was net bij de snackbar om mijn bestelling af te halen. Ik zat aan een tafel te wachten, en toen kwam er een groepje jeugd binnen die daar gingen eten. Maar er was geen tafel vrij dus ik stond op en zei: jullie kunnen hier zitten hoor. En toen bleef 1 jongen staan en zei: u kunt hier zitten mevrouw. Wel heel lief maar ik voel me oud 🥲

25 likes

Ik zit in een vakantiehuis en de Netflix staat nog ingelogd door andere gasten (lijkt me). Zo’n zin om de lijst te verneuken haha

25 likes

Jaaa goedzo!

1 like

Wow, dan mag je inderdaad blij zijn dat je er weg bent! Bij ons was het ook dat mensen aan de lopende band voor een lange periode thuis zaten. Het was echt rennen of stilstaan zonder ook maar een beetje het gevoel van waardering te krijgen. Ondanks dat ik nu qua functie wat lager zit heb ik wel het gevoel dat ze mij waarderen en hebben ze echt vertrouwen in mij en mijn kunnen. Echt fijn om te merken is dat!

Als je “een groepje jeugd” zegt ben je ook gewoon een mevrouw, lets face it

69 likes

Een groepje jongens zei laatst in de Decathlon: kijk uit voor die mevrouw!! Toen ze aan het overgooien waren. :sob:

8 likes

Ik ging in m’n eentje m’n kledingkast uit elkaar halen. Ging verdacht soepel, totdat ik de bovenkant eraf haalde en het hele geval als een domino omviel :skull::skull::skull::skull: M’n ziel heeft m’n lichaam verlaten hoor.

10 likes

Ik zat vandaag op m’n energierekening te kijken en ik sta blijkbaar in de plus door teruglevering dus ik zo :thinking::face_with_monocle: ging ik ff in de meterkast kijken en daar zit ook een aparte groep genaamd ZON dus blijkbaar heb ik zonnepanelen??!! Ik had geen idee, volgens mij stond daar niets over in m’n huurcontract lol maar het is wel lekker goedkoop. Mn gwl voor de maand juli was echt laag (4 euro voor gas en een paar euro voor water)

41 likes

Ik heb m’n moeder vandaag verrast met een schilderij dat ze heel graag wilde hebben en m’n vriend met een nieuwe monitor, omdat z’n oude het niet goed deed in combinatie met z’n ps5, dus ik heb punten gescoord. :sunglasses:

17 likes

Ah dat vind ik echt super knap! :blush:

1 like

Is ook duur hoor. Wat er meestal bij ons gebeurt: nadat de hype/nieuwheid van de film voorbij is, komt ie in OV, ipv 3D/Dolby/4DX/IMAX. Dus (hopelijk) nog even geduld!

1 like

Mijn ex woont met z’n vriendin in een tiny house en zij hebben (uiteraard) ook een Instagram daarover. Heel af en toe kan ik het niet laten om daar even op te loeren en nu zag ik een foto met de tekst dat ze nu lekker veel buiten zijn nu ze daar wonen. Ja hè hè, wat moet je ook als er binnen amper plek is :joy:

31 likes

ik vind de charlies angels film uit de 2000 toch lekker girlpowerigs he

3 likes

Zo chill als alle afwas weg is en de keuken net helemaal schoon is :smiling_face_with_three_hearts: Ook al duurt dat ook maar tot morgenochtend maar goed.

10 likes

Ja en elke keer weer spreek ik mezelf streng toe dat ik nu écht de keuken netjes moet houden en alles meteen op moet ruimen maarjaaaaaaaaaa

1 like