Wat je even kwijt wil #54

Hoe is dat nog een vraag?

Ik had zoā€™n vreemde miscommunicatie met mijn die nu wel grappig is. Mijn moeder komt dit weekend langs, hij is dan ook bij mij en ze vindt het fijn hem ook weer eens te zien. Maar gaf al aan dat mijn moeder en ik de stad in gaan, lunchen beetje wijnen en dat hij niet mee hoeft want is ons ding. En op een of andere manier begreep hij dat hij naar huis moest. Dus was een beetje sip van he maar waarom moet ik gaan. Echt geen idee waar dat vandaan kwam. En nu is hij blij dat hij dan een beetje met de katten kan chillen šŸ„²

1 like

Ik ben in een youtube hole beland met videos over de meest gevaarlijke hikes en mensen die zonder touwen en zo bergen beklimmen. Ik lig met zweethanden in bed maar ik kan niet stoppen met kijken

4 likes

En op Netflix! Echt heel leuk idd

Ik begin na de zomer aan mijn opleiding en ben nu al op zoek naar buitenlandse stages. Maar ik moet eerst maar eens mijn eerste jaar halen en tegen die tijd zien of dat weer kan met covid. :hot_face:

1 like

Zo slecht en weinig geslapen :sob: en we gaan vandaag de hele dagweg en dingen doen (waar we ook kaartjes voor hebben). :neutral_face: heb ik weer hoor :grimacing:

Bah ik word zo angstig van die berichten over het klimaat :cry: Ik probeer er niet te veel over te lezen maar als ik dan toch iets opvang word ik helemaal naar ervan.

Het is idd ruk, maar er is ook juist nog wel hoop dat er nu Ć©cht wat gaat gebeuren en dat dat nog veel uit kan maken.

1 like

Ik hoop het echtā€¦ ik heb een kind en ben zwanger en denk soms echt, waarom wilde ik per se kinderen op de wereld zetten. Straks zitten zij met alle ellende :cold_sweat:

Mijn God zeg, ik ben gister gevaccineerd en ga me een partijtje slecht vandaag. Dit zijn hele andere zware benen dan met een gewoon griepje joh. Ging net na 5 stappen in huis bijna knockie zelfs, dus nu lig ik maar in bed te zweten als een malle en me slecht te voelen.

3 likes

I feel you. Afgelopen donderdag kreeg ik de tweede en ik ben een dag echt kapot geweest. Ik had ook een vrij bizarre huidreactie op mijn gevaccineerde schouder. Helemaal rood en dik.

Afijn, sterkte, het gaat hopelijk snel over.

1 like

NEGATIEF GETEST!!! MORGEN TOCH OP VAKANTIEEEEE!!!

127 likes

Yes! Geniet ervan :dancer:t5:

1 like

Yesss, veel plezier!!

1 like

Ik ging net naar Rocycle en toen kwam True Colors op, ging die instructrice helemaal een speech houden over hoe je geen filters moet gebruiken op instagram because youā€™re beautiful just the way you are

Voelde me een cheugy millennial

12 likes

Ik zou dat echt super cringy vinden als iemand zoā€™n speech zou houden aan een groep volwassen vrouwen (?).

9 likes

Ah fijn! Waar ga je heen?

1 like

Italiƫ! Met mijn dispuut, die zijn er al dus en ik sluit aan. Ben zooo blij.

11 likes

Oke ik zit rustig te chillen komt er ineens een van de honden van de buurvrouw over de schutting heen geklommen.

26 likes

Wat komt ie doen, je afvalpas jatten?

23 likes