Wat je even kwijt wil #54

Zo slecht en weinig geslapen :sob: en we gaan vandaag de hele dagweg en dingen doen (waar we ook kaartjes voor hebben). :neutral_face: heb ik weer hoor :grimacing:

Bah ik word zo angstig van die berichten over het klimaat :cry: Ik probeer er niet te veel over te lezen maar als ik dan toch iets opvang word ik helemaal naar ervan.

Het is idd ruk, maar er is ook juist nog wel hoop dat er nu écht wat gaat gebeuren en dat dat nog veel uit kan maken.

1 like

Ik hoop het echt… ik heb een kind en ben zwanger en denk soms echt, waarom wilde ik per se kinderen op de wereld zetten. Straks zitten zij met alle ellende :cold_sweat:

Mijn God zeg, ik ben gister gevaccineerd en ga me een partijtje slecht vandaag. Dit zijn hele andere zware benen dan met een gewoon griepje joh. Ging net na 5 stappen in huis bijna knockie zelfs, dus nu lig ik maar in bed te zweten als een malle en me slecht te voelen.

3 likes

I feel you. Afgelopen donderdag kreeg ik de tweede en ik ben een dag echt kapot geweest. Ik had ook een vrij bizarre huidreactie op mijn gevaccineerde schouder. Helemaal rood en dik.

Afijn, sterkte, het gaat hopelijk snel over.

1 like

NEGATIEF GETEST!!! MORGEN TOCH OP VAKANTIEEEEE!!!

127 likes

Yes! Geniet ervan :dancer:t5:

1 like

Yesss, veel plezier!!

1 like

Ik ging net naar Rocycle en toen kwam True Colors op, ging die instructrice helemaal een speech houden over hoe je geen filters moet gebruiken op instagram because you’re beautiful just the way you are

Voelde me een cheugy millennial

12 likes

Ik zou dat echt super cringy vinden als iemand zo’n speech zou houden aan een groep volwassen vrouwen (?).

9 likes

Ah fijn! Waar ga je heen?

1 like

Italië! Met mijn dispuut, die zijn er al dus en ik sluit aan. Ben zooo blij.

11 likes

Oke ik zit rustig te chillen komt er ineens een van de honden van de buurvrouw over de schutting heen geklommen.

26 likes

Wat komt ie doen, je afvalpas jatten?

23 likes

Nee de hutspot van de auto af eten

4 likes

Zat ook zo :woozy_face: op die fiets

1 like

Altijd als ik mijn haar beetje netjes heb gefohnd komt de zin, pam je haar danst, van andrelon, in mijn hoofd naar boven.

Die reclame is al zo oud.

3 likes

@Echo ik ben veel te benieuwd of het gembershotje zijn werk heeft gedaan…

1 like

Aaaahw ik zat op FB te scrollen en opeens zie ik een oude foto voorbijkomen waar mijn opa op staat, op zo’n oudheidskamer pagina van ons dorp waar allemaal oude foto’s gedropt worden :smiling_face_with_three_hearts: Vond het eerst knap dat ik hem meteen herkende tussen de andere mensen op de foto want hij overleed al toen ik 7 was. Maar vind het nu niet zo gek meer want sinds mijn vader ook 50+ is lijkt hij echt met de dag meer op hem.

9 likes