Deze gozer past echt op r/niceguys https://www.reddit.com/r/niceguys?utm_medium=android_app&utm_source=share
Oké ik geef het toe. Ik heb vandaag stiekem een paar minuten een winterjas herfstjas aangehad en bijna iedere dag een wollen trui gedragen. HOT GIRL AUTUMN BITCH
Haha ja 100%! Die KJP is een instagrammer die ik volg die dit toch in de puntjes hebben geperfectioneerd. En deze dude verkoopt dus ook (veel te dure) truien en andere merch.
Wauw iemand die nog harder gaat op saturation settings aanpassen dan Starbucks Pumpkin stuff.
@360 @anon50301661 Sorry hoor maar die trui is echt medium. Die met blaadjes is veel beter. Maar belachelijk dat het vooral van synthetische shit is.
@vaiana Ja wel.
NEEEEE Timberlands horen niet bij die aesthetic!
Ik moest net iemand inwerken maar had een hele onhandige drukke dag en allemaal dingen die ik niet kon afzeggen, ik was zo druk en hyper echt vreselijk. Kan dan zo blijven malen over wat ik allemaal heb gezegd en hoe dom dat is. Dus nu ben ik niet alleen moe van mijn drukke dag, maar ook van mijn idiote drukheid en moe van het eindeloos nagaan van wat voor domme dingen ik zeg
Ik probeerde vandaag een koude wrap met kip pesto kaas en komkommer en dacht . En t heeft echt mn hoop op normaal leren eten doen vervliegen. Komkommer was de boosdoener. Terwijl ik die los zo wegknaag, maar de combi echt gatver.
Ga morgen met mijn broer naar de dierentuin in Overloon. Ze hebben een nieuw gedeelte en daar zit ook de luiaard!
Hopelijk is ie morgen te zien want dat is eigenlijk de enige reden dat ik wil gaan
Jaaa dit niet de autumn die wij in Nederland hebben he.
Voor iedereen die ook even z’n Emo tienerfase wil herleven: het nieuwe (of nja, van maart dit jaar) van Evanescence is echt best wel vet
Hallo ik hoorde pumpkin Spice. Hier ben ik. Geef. Nu.
Ik wil graag weer mijn basic bitch seizoen. Danku.
Heb je daarom je haar bruin
Hoe is dat nog een vraag?
Ik had zo’n vreemde miscommunicatie met mijn die nu wel grappig is. Mijn moeder komt dit weekend langs, hij is dan ook bij mij en ze vindt het fijn hem ook weer eens te zien. Maar gaf al aan dat mijn moeder en ik de stad in gaan, lunchen beetje wijnen en dat hij niet mee hoeft want is ons ding. En op een of andere manier begreep hij dat hij naar huis moest. Dus was een beetje sip van he maar waarom moet ik gaan. Echt geen idee waar dat vandaan kwam. En nu is hij blij dat hij dan een beetje met de katten kan chillen 🥲
Ik ben in een youtube hole beland met videos over de meest gevaarlijke hikes en mensen die zonder touwen en zo bergen beklimmen. Ik lig met zweethanden in bed maar ik kan niet stoppen met kijken
En op Netflix! Echt heel leuk idd
Ik begin na de zomer aan mijn opleiding en ben nu al op zoek naar buitenlandse stages. Maar ik moet eerst maar eens mijn eerste jaar halen en tegen die tijd zien of dat weer kan met covid.