Wat je even kwijt wil #54

We vertrekken morgen op vakantie, en ben flink aangeschoten :joy: gaat leuk worden, met een kater op vakantie :v: hoppa hahah

9 likes

Deze film staat nu op videoland!!! Zo blij hahahah

7 likes

Ik was net bezig met de code van een van onze eigen koffers te kraken. Had al 111 222 000 etc gehad, van 000 tm ergens in de 200 en onze leeftijden etc. Totdat ik er achter kwam dat ik gewoon het knopje wat je erbij in moet drukken, niet ver genoeg had ingedrukt… Blij dat ik niet alle opties heb geprobeerd om er dan pas achter te komen :joy:

Edit: het was dus gewoon 000

29 likes

Hahahaha you’re welcome! En same. Krijg ook bijna de drang om allemaal geruite oversized flanellen overhemden te gaan dragen met een legging en Timberlands. En een labrador te nemen. :fallen_leaf:

3 likes

Deze gozer past echt op r/niceguys :sweat_smile: https://www.reddit.com/r/niceguys?utm_medium=android_app&utm_source=share

1 like

en @anon50301661

Dus What Is Christian Girl Autumn? - InsideHook stijl?

4 likes

Oké ik geef het toe. Ik heb vandaag stiekem een paar minuten een winterjas herfstjas aangehad en bijna iedere dag een wollen trui gedragen. HOT GIRL AUTUMN BITCH

4 likes

Haha ja 100%! Die KJP is een instagrammer die ik volg die dit toch in de puntjes hebben geperfectioneerd. En deze dude verkoopt dus ook (veel te dure) truien en andere merch.

https://instagram.com/kjp

3 likes

Wauw iemand die nog harder gaat op saturation settings aanpassen dan Starbucks Pumpkin stuff.

@360 @anon50301661 Sorry hoor maar die trui is echt medium. Die met blaadjes is veel beter. Maar belachelijk dat het vooral van synthetische shit is.

@vaiana Ja wel.

1 like

NEEEEE Timberlands horen niet bij die aesthetic!

2 likes

Ik moest net iemand inwerken maar had een hele onhandige drukke dag en allemaal dingen die ik niet kon afzeggen, ik was zo druk en hyper echt vreselijk. Kan dan zo blijven malen over wat ik allemaal heb gezegd en hoe dom dat is. Dus nu ben ik niet alleen moe van mijn drukke dag, maar ook van mijn idiote drukheid en moe van het eindeloos nagaan van wat voor domme dingen ik zeg

5 likes

Ik probeerde vandaag een koude wrap met kip pesto kaas en komkommer en dacht :face_vomiting:. En t heeft echt mn hoop op normaal leren eten doen vervliegen. Komkommer was de boosdoener. Terwijl ik die los zo wegknaag, maar de combi echt gatver.

1 like

Ga morgen met mijn broer naar de dierentuin in Overloon. Ze hebben een nieuw gedeelte en daar zit ook de luiaard! :sloth:

Hopelijk is ie morgen te zien want dat is eigenlijk de enige reden dat ik wil gaan :sweat_smile:

13 likes

Hahahaha nee die kopfoto :cry: :cry:

1 like

Dit is geen Christian Girl Autumn :rage:
Dit is Regular Girl Fall

6 likes

Fall is life

15 likes

Jaaa dit niet de autumn die wij in Nederland hebben he.

1 like

Voor iedereen die ook even z’n Emo tienerfase wil herleven: het nieuwe (of nja, van maart dit jaar) van Evanescence is echt best wel vet :sweat_smile:

7 likes

Hallo ik hoorde pumpkin Spice. Hier ben ik. Geef. Nu.
Ik wil graag weer mijn basic bitch seizoen. Danku.

14 likes

Heb je daarom je haar bruin

3 likes