Wat je even kwijt wil #54

Ik ken heel dat merk niet joh. Ik ga me er eens in verdiepen. Online best lastig te vinden, maar heb niet uitgebreid gezocht. Ik wil ook weer een babyhuidje, smooth criminal as fuck

2 likes

M’n moeder ging vanochtend naar de markt met een vriendin en ik zag toevallig die vriendin van haar wachten op m’n moeder, dus ging ik even met haar babbelen. Na een kwartier kwam m’n moeder en ze herkende me niet :’)

15 likes

Hahahaha ik ben echt zo’n knuppel af en toe. De introductie begint pas maandag over een week. Dus op mijn bijbaantje na is er niets aan de hand, nou ja hopelijk valt de uitslag mee en ben ik er met heel veel gemberthee en lekker bankhangen snel weer bovenop.

Ik snap soms echt helemaal niks van mijn vader. Als ik hem normaal vraag of hij kan helpen met iets dan heeft hij geen tijd want werk dit dat maar als ik dan vervolgens via Facebook oproepje plaats of iemand kan helpen met iets dan is hij meteen van ja en waarom vraag je mij niet?! Dus nu ga ik vanmiddag al een tv-kast ophalen met hem haha. Altijd erg bijzonder dat het dan ineens wel snel kan.

Uit de opruimbak? Hier liggen die pakketten er echt voor teveel in altijd.

Jaa. Ik moet zeggen dat de prijzen hier ook random zijn. Sommige dingen liggen er soms in voor 50 cent en soms voor een euro… ligt er maar net aan wie er stickerd ofzo haha.
Alleen de taarten zijn hier altijd nog 4 euro ofzo

1 like

Hier zijn die pakketten bijna altijd 2.50, taart ook vaak. Verder inderdaad random. Ik had vandaag puddingbroodjes (geen aanrader) en kip voor 1 e per stuk. Ik hoop altijd op voorgesneden bloemkool en zuivel. En die pakketten dan, maar vind 2.50 te duur :joy:

1 like

Kon het toch niet laten dus straks lekker kruidnoten eten met een kopje thee :heart:

3 likes

Oudste dochter gezegd dat we na het slapen naar de speeltuin gaan, maar ik heb helemaal geen zin. Speeltuin met een bijna 3-jarige en 1-jarige is niet altijd leuk. :sweat_smile:

(We zijn vanochtend al wel naar het bos geweest… dus moederpunten heb ik wel verdiend!)

2 likes

Ik ben gewoon pas om half elf mijn bed uitgerold en heb nu heel veel was gedaan, ook wat ik verkocht heb op vinted even op kort programma, afwas, vuilnis weggebracht, voorraadkastje opgeruimd, sieraden uitgezocht, make-up tafel opgeruimd, huis (met de Franse slag :crazy_face:) gestoft & gestofzuigd.
Je kan dus EN uitslapen EN productief zijn heb ik vandaag ingezien :joy:.

20 likes

Vandaag is de loodgieter geweest om allemaal radiatoren eraf te halen (komt later terug om de nieuwe op te hangen).
Kunnen we bijna de stucadoor gaan regelen.
Moet alleen ff een gat in de vloer maken en wat electra laten verleggen.
Het is dat ik zo moet werken, anders was ik alvast gaan klussen

1 like

Kun je niet langs ons allemaal rijden haha.

5 likes

Iedereen weet toch wel hoe een Fiat Panda eruit ziet

26 likes

Wat is emigreren kut qua papierwinkel. Ben al 3 weken bezig dus dacht ik hem nu eindelijk op de kunnen halen. Maar nee hoor, moest 50 min reizen naar een locatie om een foto te maken (die ik vanaf moment 1 overigens gewoon al bij me had?). :slightly_smiling_face: Nu weer 2 weken wachten grrrr.

Misschien kan je een podcast beginnen in de tussentijd

6 likes

Of een maatschappijkritisch platform.

9 likes

Ik denk dat ik last heb van een partijtje LOA. Ik heb gisteren intern op een hogere functie gesolliciteerd, want daar ben ik klaar voor. En nu kwam vandaag de baas van mijn oude afdeling bij me polsen of een andere, ook hogere functie, iets voor mij zou zijn (geen garanties nog heur). En die wil ik eigenlijk veel liever. En nu weet ik niet wat ik moet doen.

28 likes

Wow ik voel me echt helemaal high on life en heb echt super veel energie vandaag? Love hormonen en nesteldrang. Had ik dat altijd maar, had me 5 jaar therapie gescheeld denk ik

27 likes

Nee want dan moet ik het doen met de secretaresse. Liever niet.

Edit: bedenk me nu dat dit over de oude directeur gaat hehe.

Anyway. Dat wat ik liever wil is nu geen vacature, dus ik denk dat ik ergens deze week maar ff goed ga praten.

2 likes

Ik zit in een bus en kan een heel telefoongesprek horen waarin een vrouw over tig type vrouwen zich negatief uitlaat. De een is te mannelijk en heeft een relatie met een vrouw, de ander is ook niks want meegedaan aan HNTM en lelijk met minder make-up. Gezellige vrouw, ga lekker aan jezelf werken zodat je meer zelfverzekerd bent.

7 likes