Wat je even kwijt wil #54

Mijn thermosfles deed het goed. 2 keer mijn bek verbrand.

1 like

Had vandaag mn eerste fysieke college na 1,5 jaar en ooohhh ik kan niet beschrijven hoe fijn het was hahahaha, echt zó fijn weer :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Ik moet morgen weer en kijk er echt zo tegenop, maar ik heb het wel nodig want ik denk dat ik mede door de lockdown mijn vakken niet heb gehaald vorig semester :joy: 30 en nog steeds studerende, laf me leve.

1 like

Online college volgen is echt niet te doen hoor, vind het echt niet gek als je door de lockdown vakken niet gehaald hebt. Ik heb ook meer niet gehaald dan wel vorig semester :whistling: Hoop voor je dat het morgen meevalt!

1 like

Net mn eerste werkdag gehad op stage en nu lekker eten bij bregje!!!

24 likes

Niet zeggen! Ik heb je een situatie wel een beetje meegekregen en vind dit allemaal wel inspannend hoor en hartstikke productief.

1 like

Ik shuffle de foute top 1500 en deze komt voorbij:

Zo lang niet gehoord maar kan m nog steeds meezingen. Zo leuk :grin:

13 likes

Ik heb een boek over van Gogh gekocht bij een tweedehands boekenwinkel en er zaten knipsels in van artikelen over van Gogh. Vind het zo leuk dat ik een boek heb van iemand die hem ook zo’n leuke schilder vond!

12 likes

Vanavond mijn eerste PT gehad en ik ben stiekem een beetje trots met wat mijn lichaam nu allemaal kan. (En dat klinkt misschien raar maar waar ik nu sta stond ik een paar jaar terug nog niet. Toen kon ik niet eens zonder kramp in m’n benen het einde van de straat halen) Een aantal gewichten zijn zelfs al zwaarder gemaakt. Heb echt zin om te beginnen ook aan het schema.

27 likes

Jawel hoor. Poepen op je eigen wc.

39 likes

Mijn vader is vandaag jarig en mijn ouders zijn een dagje naar Amsterdam gekomen. Lekker met een boot gevaren, hele middag al aan de drank + snacks, lekker luxe uit eten en nu loop ik aangeschoten en scheten aan het laten naar huis :partying_face:

21 likes

Ik kijk n programma en daarin heeft een gezin 7 kinderen en die vrouw zei “ja ik wilde geen kinderen, toen raakte ik zwanger, en binnen 9 maanden weer en toen weer binnen 9 maanden en voor ik het wist had ik er 7”

Lol dat overkomt je toch niet zomaar uit de heldere hemel?

39 likes

Nee idd. Wat een nachtmerrie zeg

3 likes

Mn vriend wil nog een paar dagen naar Griekenland deze week. Ik ben benieuwd!!

8 likes

Het heet “waar doen ze het van” en volgt 3 gezinnen

Eentje hebben 75.000 euro schuld maar wel 7 katten, konijnen en ze roken

De anderen hebben dus 7 kinderen, 1 salaris en geen idee hoe het ze dus allemaal overkomen is.

En de derde verdienen 150.000 PER MAAND door allemaal hotels die de man bezit, alleen eet de vrouw met kinderen elke dag in het hotel aan het buffet zonder de man want die heeft geen tijd en zij kan niet koken en in Zeeuws Vlaanderen hebben ze geen appie bezorgservice en ze wil niet achter een winkelwagen lopen.

Fascinerende tv. Het lijkt ook allemaal heel erg circa 2007 qua looks maar geloof wel dat het recent is dus sowieso heel raar Maarja zeeland loopt ook wel een tijdperkje achter misschien.

26 likes

Τονίζομαι για αυτό

4 likes

Oh heerlijk dit ga ik morgen terugkijken :ok_hand:t3:

1 like

Echt of spiritueel?

Ze geeft me sterke Isa Kriens (wappie) vibes.

Nou ik dus dit keer niet :pray:t3: :sparkles: Go with the flow :sparkles:

1 like

Ohnee arme mensen hun accounts zijn demamavan en depapavan

Waar is jullie eigen identiteit? Ook per ongeluk verloren gegaan maybe.

1 like