Oh shit had ergens mijn cv ingediend (wilde een jaar geleden ookal solliciteren, uiteindelijk niet gedaan. Toen wel goed ingelezen), maar werd al zo snel gebeld dat ik niet opnieuw alle info had gelezen dus toen ik werd uitgenodigd voor een gesprek vroeg ik waar hun hoofdkantoor zat. Was ondertussen bezig met mijn spullen pakken want moest snel weg. Zo’n stomme vraag schaam me dood.
Ik ga straks naar het nieuwe huis van een vriendin en ik wilde een fles wijn meenemen alleen een paar maanden geleden dronk ze een maand niet en nu weet ik niet of ze helemaal niet meer drinkt… dus misschien maar beter een bosje bloemen halen dan maar dan moet ik zo nog in de spits naar de supermarkt en ik ga erheen wandelen (45 minuten) dus dan loop ik de hele tijd met die bos
Ik voelde me net helemaal keukenprinses omdat ik aan het koken was met verse kruiden (doe ik letterlijk nooit), en toen opeens bedacht ik me dat ik het niet gewassen heb
Dat doe ik echt NOOIT en leef nog steeds in tamelijk goede gezondheid
Ja ik eet het wel op, goed voor de weerstand
Stappen tellen pas echt als je ze hebt geregistreerd, is ook mijn dwangmatige motto sinds Corona helaas
Spannend appje verstuurd waar ik al weken tegenop zie.
Ik verwacht binnen nu en een half uur antwoord via de app of telefoon.
Ik ben een beetje aan het zweten hier helaas geen positief spannend appje.
Edit: nog niet gelezen.
Hij is op vakantie dus ik wil hem ook niet bellen en dan overvallen.
Dus ik wacht nog even af…
Succes!
Hahaha hoe denken zulke mensen dat mensen voor 1800 ooit kinderen hebben voortgebracht als je fucking peterselie als potentieel foetaal dodelijk ziet
Mijn oor zei net plop, nu hoor ik niks meer en ben ik beetje zweverig.
Ik heb mijn testuitslag binnen en gelukkig negatief, dus nu kan ik in alle rust lekker uitzieken zonder me druk te maken over van alles en nog wat. Blijf natuurlijk wel zoveel mogelijk binnen dus een goed excuus om Videoland te bingen.
Omg en nu?
Morgen bezoekje aan de dokter. Ik denk dat m’n trommelvlies gescheurd is.
Ah wat heftig. Heb je verder geen pijn?
Shit zeg, kandat gewoon spontaan?
Ik hoop voor je dat het meevalt en het gewoon een propje is, lijkt me heftig!
Het valt me net op dat Rutte ineens best wel grijs haar heeft gekregen. Blijkbaar doet onnodig moeilijk formeren dat met je.
Today I was years old dat ik er achter kwam dat Gert een zoon heeft.