Wat je even kwijt wil #54

Ja ik heb beperkt toegang op mijn werkcomputer anders had ik even meegezocht waar dat stond haha. Maar soms staat er rechtsonder in beeld een toetsenbordje en dan kan ik het zo doen, maar anders via configuratiescherm oid

Ja idd. Want nu waren ze volgens mij volledig afhankelijk van de dierenvoedsel bank. Vind ik dan oneerlijk voor andere mensen die maar 1 kat hebben en dan geen plekje krijgen daar omdat zij daar op steunen met hun 7 katten, konijn en aquarium

4 likes

Oh ik zie het bij control panel > lcock langugae and region > language en als ik dan de desbetreffende taal aanklik kan ik vinken “write characters in freehand” of “write each charcter separately” en dan kies je de eerste.

2 likes

Oke nice dankje, ik ga zo kijken!!

1 like

Thanks, dat was net even het zetje wat ik nodig had haha! Helaas geen tweede gesprek.

1 like

Klinkt idd als taalinstellingen van het toetsenbord, dat je ’ en " enzo gebruikt voor accenten en trema’s hoort dacht ik bij de NL instellingen van het toetsenbord. Ik vind het zelf gruwelijk irritant omdat je dan een spatie moet tikken om apostrofs en aanhalingstekens te zien te krijgen ugh.
maar anders: alt+130 is é, alt+137 is ë, alt+139 is ï, alt+133 is à, alt+138 is Ú en alt+135 is ç, dat zijn wel de meest voorkomende dacht ik.

1 like

Helpt ctrl + shift? (Alleen bij Windows, denk ik.)

Edit: dit heb je al geprobeerd, sorry!

Gewoon zeggen dat het niet uitkomt?

1 like

ik haat dat altijd zoooooo. :cry:
en dan ook tot die tijd kun je gewoon NIKS doen omdat je dan om de paar min naar de klok kijkt.

1 like

Mijn broer is echt zo’n arrogante eikel soms :triumph: Hij had een garagebox gehuurd tijdens zijn verhuizing, tot 1 september. Zijn huis moest echt helemaal verbouwd worden, aannemer had gezegd dat het eind augustus klaar zou zijn. Mijn broer had bedacht dat hij dan wel meteen erin kon, voor het gemak vergetend dat dan alles nog geverfd moest worden, vloer erin, keuken erin etc.
Dus morgen is het 1 september, broer wist al 4 weken dat de deadline niet gehaald zou worden maar zei: neuhhh ik laat de spullen gewoon staan. Dan zien we wel wat er gaat gebeuren, zal wel niet zo’n probleem zijn.
Drie keer raden wie er nu mag komen opdraven om last minute zijn garagebox helemaal uit te ruimen en de spullen over te hevelen :rage::rage:

Ik zou gewoon niet gaan helpen. Idioot, laat het hem lekker zelf oplossen :grimacing:

21 likes

Ja dat was mijn eerste gedachte :grimacing: maar hij heeft mij ook 4 dagen geholpen destijds met verhuizen, behang eraf stomen, verven en weer verhuizen. Dus voel weer een soort van zusterlijke plicht đŸ„Č (ook al is het een idioot)

1 like

Hahahah sorry maar dit moet je gewoon weigeren. Mij niet bellen hoor.

2 likes

Ik was net even met mijn moeder in de stad, leuk tasje gezien maar niet gekocht want al best dure maanden gehad. Heeft ze ‘m stiekem gekocht en cadeau gegeven :sob::heart:

80 likes

Ik had net een sollicitatiegesprek en ik had gewoon hele andere werkzaamheden verwacht en ze bleven alles maar abstract uitleggen en ik moest echt 4 vragen wat je precies nou gaat doen :joy: Ik voelde het verder ook gewoon niet helemaal

edit: oke nu voel ik mij best wel down en vraag ik mij af of ik de verkeerde verwachtingen had. ):

2 likes

Ik heb de sleutel van m’n appartement!!!:key: Zo blij :partying_face:

84 likes

Ik heb dit gedaan maar ook dit is het niet :frowning:

omfg :cry:

Het is ineens gelukt! Ik weet niet wat ik deed

3 likes

Heb net een uur gewandeld en had mijn stappenteller nog in de oplader zitten gvd. Nu moet ik weer opnieuw

6 likes