Moedergoals!
@Salmiak ja huilen, morgen is het september, meteorologische herfst
Ja het gaat nu echt snel, en dit was echt een jaar waarin we van weinig van mooie avonden konden genieten omdat het vaak grijs/koud was. Heb de mooie dagen wel echt bewust meegepikt maar ik ben echt niet klaar voor de herfst/winter
Ik kom net op Bumble BFF een collega tegen die ik eigenlijk nog niet zo goed ken en me wel aardig lijkt, maar vind het ook heel awkward om dan te swipen (zowel als zij dat dan niet zou doen als wanneer zij dat wel doet) haha
Ik ga morgen naar de efteling en ik ben echt veel te excited
Ik zou gewoon naar rechts swipen en als jullie een match zijn een gesprek beginnen, zo lang jullie geen match zijn zou ik doen of mân neus bloedt en niet ineens op werk zeggen âoh ja ik zag je op Bumble bffâ met het risico dat zij zegt dat ze naar links heeft geswipet
Ja die!
Mn vader stuurt net een foto door die op een random moment is gemaakt van oa mij en ik sta er zo lelijk op. Zie er zo dik uit terwijl dat heus allemaal wel meevalt. Alleen doordat mn moeder altijd in wrijft dat ik te dik ben kan ik op die foto niks anders zien dan mijn buik en onderkin.
In mân vriendengroep (begin 30 allemaal ongeveer) is opeens iedereen in zân supersuccesvolle blije fase met trouwen, koophuizen, zwangerschappen, promoveren etc etc. Superleuk maar voel me dan altijd even extraâŚmislukt? Forever alone in mn giga overpriced mini huurwoning, lang uitgevallen geweest op mn werk (nog aan het reintegreren, al gaat dat wel de betere kant op) en nog druk bezig met therapie ed.
Maaarrrrr, ik heb me wel aangemeld voor een skateboardcursus voor volwassenen (en nee, ik heb uberhaupt nog nooit op een skateboard gestaan), so I got that going for me I guess
Kom ook naar Corfu gezel!!
Hey thatâs me
Ik mocht inzingen voor een musical koor vanavond en ik ben toegelaten. Alles ging mis door de zenuwen, maar het is gelukt. Zo blij haha.
Maar dan woon je wel in de beste yuppenflat ever
Mijn vriend heeft nu het idee dat ik zijn haar moet knippen voor een evenement wat hij heeft. Omdat het 1x eerder goed is gegaan maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Nou en of! En heb denk ik ook al 2 nachten die piepende roltrap from hell niet gehoord dus dat is ook wel een feestje waard
Zie zo op tegen werken morgen werk sinds maandag op een nieuwe locatie en heb echt moeite met mân directe collega. Het is een kwestie van wennen aan elkaar maar het verloopt tot dusver zo stroef
en dat terwijl ik het eerder altijd wel naar mân zin had.
Hahaha Omg zeg dat, hoorde hem zelfs hier aan de spoorkant. Vrees alleen dat t van korte duur is
Zo leuk! Geniet ervan. Ik kijk ook uit naar de dag dat ik weer een keer ga
Haha heerlijk kind heeft mij een tijd geleden wakker gemaakt met zoân kut microfoon met geluid erin, dus afgelopen weekend zijn mijn man en ik met een tamboerijn en sambaballen zijn kamer opgelopen
Ja dit inderdaad. Geen zwoele avondjes of lange avonden strand. En opeens is het alweer voorbij.
Het lijkt komende week wel wat warmer te worden dus hopelijk een fijne nazomer! Helaas wel met minder daglicht maar ik ga ook gewoon tot 12 uur buiten zitten in t donker als t nog warm voelt haha