Haha ja ik denk dat ik dit ga doen, ben benieuwd!
Ik kom er net achter dat op de openingspagina van Encyclo een lijst met recent op de website opgezochte woorden staat, die je ook krijgt te zien als je zelf iets opzoekt. Fascinerend deze openbare zoekgeschiedenis van Nederland. Ik zou eigenlijk wel een livestream willen.
Eens
Misschien waren 3 dutjes toch teveel helaas kan ik weer eens niet slapen.
Gister te horen gekregen dat ik waarschijnlijk borstkanker heb. Donderdag krijg ik de uitslag van mn biopt. En ik ben zo ontzettend bang⦠bang dat het niet meer goed komt. Bang voor wat komen gaat. Ik doe geen oog dicht van alle spanning in mijn lijf. Alles speelt zich steeds opnieuw af in mijn hoofd hoe het ging in het ziekenhuis gister. Zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt?
Jeetje wat enorm heftig! Nieuws wat je nooit te horen wilt krijgen. Toevallig heb ik het meegemaakt, dus als je wilt staat mān PB voor je open! Heel veel sterkteā¤ļø
Gisteren in bed bedacht ik me ineens iets wat misschien vandaag niet goed is gegaan op werk en ik kon er maar niet mee stoppen er over na te denken
Ben echt blij als ik het zo even kan oplossen
Mmmm lekker ontbijten met Bolletje chocolade kokos kruidnoten
Heel herkenbaar dit (behalve de skateboardcursus). En bij mij is vrijwel iedereen ook nog eens jonger dan ik.
Gisteren een stuk van mijn manuscript aangepast en daarna tot half 1 muziek uit mijn jeugd zitten luisteren. Prima avond. Jammer dat de wekker zo vroeg ging, maar ik ben gelukkig dit keer niet keihard huilend wakker geworden.
Was een lang weekend weg en die bestond uit 50% broodnodige slaap inhalen en 50% schuilen voor regen in een of andere eettent. Ik functioneerde echt voor geen meter meer vlak voor vertrek, zo moe was ik. Ben ook 100 dingen vergeten in te pakken, maar dat mocht de pret niet drukken.
Halverwege october heb ik twee weken vakantie. Kijk er nu al naar uit!
Shit ik ga vanavond bij een vriendin op bezoek en had vorige week een cadeautje besteld voor de baby maar het is nog steeds niet binnen . Zouden jullie dan iets anders meenemen en wat dan? Ik dacht misschien een doosje bonbons ofzo? Voelt zo stom om nu met lege handen te komen.
Omg er zingt nu een koor bij 3fm op de radio en het is ZO vals
Hahaha ja zo vreselijk
Ah ze hadden al 1,5 jaar niet met elkaar gezongenā¦
Aw das dan wel weer lief maar ik wilde echt de radio uitzetten
Ik verstond er ook helemaal niks van, het was dat ze van tevoren gezegd hadden wel lied het wasā¦
Oh dit is wel een toe idee ja! Dat ga ik denk ik ook maar doen want het is te ver om het zelf snel langs te brengen en anders moet ik het zelf toch maar opsturen.
Echt zo stom hĆØ? Komt helemaal over alsof je last minute besteld hebt terwijl de levering dan gewoon enorm traag is .
Meh ik moet mān leidinggevende bellen. Wil mān contract op laten hogen - en voor zover ik begrijp heb ik daar ook recht op (kreeg er gisteren toevallig ook nog een nieuwsbrief over) maar ben zo bang dat ze toch zegt van ja leuk voor jou maar dat gaan we niet doen (en dat ik dan 'n andere baan moet zoeken want met de uren die ik volgens mān contract maak, kan ik niet rondkomen)
Ik heb vandaag vet haar en door het poll topic en de nat of vet haar discussie ben ik me er hyperbewust van nu. Voel me direct 10 keer goorder lol
Ik heb geen zin vandaag en ik ben misselijk
Shit zeg Ik heb 4 jaar geleden hetzelfde meegemaakt
Je mag me altijd een pb sturen als je wilt
Ik denk aan je