Ik heb nog nooit kaneel op m’n cold brew gekregen! Zover ik weet dan
De cool lime is ook lekker, vooral als het warm weer is
Het lijkt net of er een stukje balzak uit hangt
Speciaal voor jou is er nog een versie voor onder de 18
Ik ben mijn lievelings jurk kwijt en heb echt geen idee waar ie kan zijn
@Broodrooster @keekie @Schaakmat thanks!!! Ik heb wel zin in iets warms want het is koud dus ik doe een chai latte denk ik!
Neem een chocolade melk met caramel voor mij mee aub haha.
Ik wou zeggen pinkdrink maar die hebben we hier ook niet. Ik mis de mega bekers uit newyork
Oohh ik Googlede pink drink want ik kende het niet maar dat klinkt wel vet lekker ja! Ik heb inmiddels m’n amandel chai latte (zonder water want dat wist ik nog van Serena van Beautylab lol) en ik ben wel tevreden
Het boek van mijn ex komt binnenkort uit en ik hoop dat het flopt.
Kunnen we ergens een negatieve review achterlaten?
Heb je m nog niet besteld?
Dan moet je ff zeggen zonder water, dan is ie veel lekkerder!
Misschien goed om te weten maar alle refreshers dus pink drink, cool lime etc hebben wel cafeïne. Er zit “green coffee extract in”.
Als je wel thee drink dan chai of matcha latte mijn persoonlijke favoriet is iced matcha met vanilla sweet foam maar dat is wel een vrij specifieke smaak.
Als je iets bijzonders wilt: hot chai met 1/2 chai en 1/2 pumpkin saus. Is echt heel lekker
Haha laten we dat maar niet doen. Ik onderschat de kracht van het FF Army niet.
Toen ik zijn zelfvoldane auteursfoto zag moest ik een beetje kotsen (in mijn hart).
In NL hebben we volgens mij geen pumpkin saus
Pumpkin saus is waar ze pumpkin spice latte meemaken
Oh ik dacht dat het echt een dikke saus was, soort ragout textuur, want de psl maken ze gewoon uit zo’n pompflacon toch net als bijv caramel of vanilla in zit.
Hahahaha nee hoor. God nee.
Nee het is geen siroop zoals bij de andere drankjes. Het is een beetje dikke saus (zonder brokken haha, meer als stroop). Als je op het menu kijkt staat er ook sauce (er zit ook melk in).
Ja had hem zonder water besteld! Wist ik nog van Serena van Beautylab hahaha zo kut. Was inderdaad lekker, kan me voorstellen dat ie anders waterig is ja
@Echo oh dat is door de volgende keer wel goed om te weten ja, thanks! Ik kan wel een beetje cafeïne hebben maar niet te veel, dus weet niet of ik het ga gokken dan haha. Chai met pompoen klinkt superchill, ga ik onthouden