Nou ja die verplichting hebben ze zichzelf opgelegd. Hadden ze er maar over moeten nadenken. Heel goed dat je gebeld hebt! Je bent voor jezelf opgekomen en dat is altijd goed.
Zo’n meid in het ov zit schuin tegenover me (vierzits) de hele tijd boeren te laten, wel binnenmonds, maar alsnog echt hard. Vind dat echt een naar geluid. Echt continue doet ze dat, wellicht is ze misselijk, maar wat een naaar geluid.
Omg het wordt zondag 25 graden
Wij gaan een nachtje weg in NL en het zou vandaag mooi weer worden heb voor morgen echt alleen maar een jurk mee, dus beter komt het nog goed.
Ik ben dus echt niet gemaakt om lang te slapen lol. Voor het eerst in maanden zelf eens 9 uur slaap gehaald en ik ben er helemaal groggy van. Ook koppijn.
Plus blijkbaar is het weer zo kut dat ik vannacht al gedroomd had dat er sneeuw lag hahaha.
Ik heb sinds gister al 3x op dezelfde plek aan de binnenkant van mn lip gebeten
Sowieso
Bah
Ik heb dit ooit een keer besteld omdat ik nieuwsgierig was omdat het zo gehyped wordt, ik heb het na een paar slokken weggegooid
Ik denk dat ik een voorhoofdsholte ontsteking heb, maar heb al zo vaak de huisarts gebeld de laatste tijd dat ik niet meer durf😔
Ik vind het naar hele zoete koffiemelk smaken
Heel veel sterkte! Probeer maar niet te streng te zijn voor jezelf, het is niet niets waar je nu ineens in terecht bent gekomen.
Misschien is soep nog een idee? Dat kan je ook redelijk makkelijk weglepelen. Als je de mogelijkheid hebt kan je het ook invriezen zodat je wat op voorraad hebt! Tegenwoordig heb je ook allerlei varianten knijpfruit, misschien is dat ook nog iets.
Ik ga zo een bril uitzoeken want ik heb nu wel een bril voor soms maar die is niet zo hip (ik krijg altijd Nana Mouskouri te horen) en glijdt ook steeds van m’n neus af.
Maar ik weet gewoon echt niet wat me wel staat, heb helemaal geen brillenhoofd, wil m sowieso amper op maar gewoon voor de nood.
Ugh Geen zin in
Ik vind het altijd chill wanneer iemand met me mee gaat. Want ik vertrouw die brillenverkopers niet qua mening Dus handig als ik een steuntje in de rug wil. O en ik raak overweldigd door het enorme assortiment
Ja same alleen kan niemand
Vorige keer heeft m’n beste vriendin de Nana aangeraden dus misschien moet ik het toch zelf beslissen.
Mijn zus had als verrassing een canvas laten maken met (wat ze dacht) een foto van mijn kat die ik vorige week heb laten inslapen. Maar in plaats van mijn kat, is het de kat van een van haar vriendinnen (ook een rode kater). Dit is echt zo typisch.
Ik vraag het meestal aan een verkoper ter plaatse. De laatste keer trof ik iemand die er echt kijk op had, zij trok een paar brillen uit het schap die ik niet zelf gepakt zou hebben. Eenmaal op mijn neus ‘klopte’ het beeld heel goed. Zij kon dat heel goed inschatten, ik heb er echt 0 verstand van.
Ah, joh, dat vinden ze altijd. Hier heeft mijn oude leidinggevende nog gauw mijn contract verhoogd voor hij wegging (al zit ik er nog steeds structureel boven). En goed dat je voor jezelf opgekomen bent!
Ah lief! Bedenk me dat sowieso morgen naar de huisarts moest om mijn oor uit te laten spuiten.
“Je levering komt eraan! Noteer de datum en het uur!”
Het uur: tussen 07:00 en 19:00
7 uur staat genoteerd hoor, hopelijk mis ik het niet!