Joh, hoe groot is de kans dat je iemand van ons tegenkomt?
Als iemand heel afkeurend naar mijn vette haar kijkt is het een ffâer.
Ik heb mezelf weer helemaal verloren op Vinted en moet me inhouden niet een compleet nieuwe garderobe aan te schaffen
Oh ik precies hetzelfde, dikke ellende.
Ik ben echt mentaal een beetje vermoeid, gelukkig ben ik over een uurtje al vrij. Even lekker uitrusten en niets doen.
Weet jij toevallig hoe dat zit? Ik dacht dat er een regel/wet was ingegaan dat dat soort dingen niet meer mochten verlopen?
Gisteravond teruggekomen van twee lange, intensieve dagen cursus. Vandaag is mijn vaste vrije dag. Lekker uitrusten en opladen zou je denken. Maar in plaats daarvan voel ik me een beetje schuldig dat ik niet aan het werk ben + verlang ik heel erg naar sociaal contact. Ik snap mijzelf echt niet, waarom wil ik nu alweer onder de mensen zijn/niet alleen zijn?
Collegaâs is natuurlijk wel wat anders dan vrienden. Misschien heb je behoefte aan vriendschappelijk sociaal contact?
Kun je niet met iemand afspreken om samen te eten ofzo en dan overdag lekker rusten? Of anders zelf ergens wat gaan drinken of eten of door de stad lopen en verder lekker rusten?
@Twijfelkont en @Lentex super bedankt voor jullie lieve berichtjes en alle hartjes enzo. Dat is zo fijn! Het is nog nog steeds zo onwerkelijk allemaal. Op dit moment gaan mân emoties alle kanten op. Maar als ik er aan toe ben neem ik graag contact met jullie.op.
Heeft iemand tips voor als je geen hap door je keel krijgt,maar toch iets voedzaams binnen wil krijgen, maar dan misschien in de vorm van drinken/papje ofzo?
Kan ik me zo goed voorstellen en is ook helemaal normaal! Vooral juist omdat je nu nog zo in die onzekerheid zit. Voel je inderdaad vrij om op een voor jou fijn moment wat te laten horen, en het maakt echt totaal niet uit wat het is. Als je alleen eens goed wil schelden en boos wil zijn, lekker doen. Wellicht voor nu smoothies maken, mocht je daar zin/energie voor hebben? Nogmaals echt heel veel sterkte en wees nu heel lief voor jezelf
Edit; of zijn er misschien mensen in je omgeving die voor nu de eerste dagen wat kunnen koken en jij kunt invriezen?
mijn moeder is ook ziek en die neemt af en toe een babyzakje met bv haver er in zodat ze toch wat binnen krijgt
heel veel sterkte!
Was helemaal tevreden met mân iets vernieuwde ochtendroutine (10 min extra voor koffie, toilet en licht ontbijt ipv stressvolle en dichtgetimmerde planning met haast, waarbij ik op de seconde op tijd op werk verscheen).
Maar het lurken uit het yoghurt pak was niet helemaal hét, dus misschien nog even 2 min extra eraan plakken.
Moet gewoon huilen door je ontzettend lieve berichtje. Dat sterkt me enorm, zo fijn om te weten dat je er niet alleen voor staat (ik heb ook lieve vrienden en familie hoor). Je bent een schat
@Gelatelli thanks goeie tip!
Ja, ik denk dat ik inderdaad eventjes naar de stad ga of even kijk of er een vriendin vanavond iets wilt gaan doen.
De stomste klus, badkamer schoonmaken, weer gedaan. Tijd is een raar ding want voor mijn gevoel duurde het uren, maar het was maar drie kwartier.
Logisch dat het zo onwerkelijk en mega eng is. Dat is niet gek (wel nog steeds gewoon kut).
Heb je wat afleiding tot donderdag? Die spanning is zo vervelend. Al is het maar een domme serie waar je niet eens je gedachten bij kunt houden, als je maar iets hebt om de tijd door te komen nu, dan zie je morgen maar weer verder.
Ik moest ook gelijk denken aan smoothies, misschien een zacht broodje of als je daar straks zin in hebt gewoon wat lekkers. En als je niks wilt eten, dan eet je lekker een dag niks. Beschuitje of cracker zou ook kunnen, gewoon wat kleins.
Weet dat mn pb open staat, als je dat wilt en kunt. Voel je niet verplicht of bezwaard, het mag altijd
Fijn dat je mensen om je heen hebt die je ook steunen
Hele dikke knuffel voor nu
Anders even juridisch loket bellen? Want als je bepaalde tijd al meer uren werkt heb je er inderdaad recht op, zoals je zelf al aangeeft.
Ik ga vrijdag op vakantie maar de weersvoorspellingen zijn niet echt best. Sowieso twee dagen met regen. En nu ga ik wel op vakantie omdat de zomer hier zo ruk wasâŠ
Dus ik baal zo erg. Het is nog wel âverâ weg en misschien valt het mee maar toch. En mijn vriend vindt dat ik mij aanstel en niet continu op de weerapp moet kijken
Ja ik heb net gebeld en ik heb er wel gewoon recht op en ze wilde ze me ook wel geven maar ze was best wel boos omdat ze het vond overkomen alsof ik haar hiermee een verplichting oplegde en daar hield ze niet van. Kon dus wel worden opgehoogd maar dan kon ik ook op een andere locatie ingezet worden (om aan mân uren te komen) en dat wil ik eigenlijk niet dus ik heb gezegd dat ik haar later vanmiddag nog even terugbel want ik was zelf ook helemaal over de zeik omdat zij zo reageerde. Fun times