Wow en ik vond 43 hier in mijn stad al ontzettend veel
Oh dat is best wel lang, en dan nog zo’n stomme tram . Slim dat je pas alvast regelt, succes morgen!
Haha ik vind 27 opties nog veel! Waar ik woon helaas geen enkele optie… Vind het dan altijd enorm luxe als ik eens ergens ben waar ik kan laten bezorgen.
Oh dan valt het hier nog mee dus haha. We hebben wel alleen Thuisbezorgd hoor, Ubereats en zo bestaan hier ook niet.
Ik had een hele chille eerlijke chick die me geholpen heeft en me helemaal snapte.
Bril is besteld en krijg gratis zonnebril erbij (omg een pilot model wilde ik al heel lang maar stond me nooit maar deze is echt )
Ik ga echt zo lekker op vinted haha zorgt er echt voor dat ik meer wil opruimen (weer €100 erbij in een paar dagen), alleen zal ik die walgelijk irritante reclames nooit accepteren
Typisch mijn vader. Is hij in Zuid Korea… koopt hij een mok voor me van een of andere groep zonder ff te vragen waar ik fan van ben. Ach, ik ben nu al benieuwd naar welke groep het is
Maar heb je liever een BTS-mok of een van Gertje?
Dat ik vandaag jarig ben zoontje heeft een hele “mooie” mini mouse kleurplaat voor me gemaakt op school. Heel kinderachtig net in de gamecenter geweest om even alles als een klein kind te spelen. Daarna lekkere warme choco gedronken. Nu heerlijk uiteten. Kan er zeker nog bij.
Dit geeft me Ichiban advertentie vibes
Nog beter is de cold brew met pumpkin foam
Of heb je die niet in Nederland?
Nee die hebben wij niet
Wij hebben coldbrew met teveel kaneel op de ijsklontjes gestrooit.
Is dit JYP? Omg haha
Jazekers!
Ohhh wat jammer. Ik vraag me af waarom niet. Ik vind de psl te zoet maar die cold brew is echt
Morgen is mijn gratis verjaardagsdrankje, ik wil een liter pumpkin cold brew bestellen!!
Ik vind hem ook altijd veel te zoet, meestal vraag ik of ze maar 1 of max 2 pompjes willen doen inpv de 3 of 4. dat scheelt altijd wel een beetje.
Sinds nieuwe recept vind ik hem eigenlijk niet zo heel lekker meer MAAR hype. heb nu zin in en dan dadelijk weer teleurgesteld. but thats life.
Oh nu het over Starbucks gaat @Echo @Soy.peor (@andere mensen) ik heb dadelijk een lange overstap dus wil eigenlijk daar wat halen maar wat is iets lekkers zonder koffie bij de Starbucks? Ik drink decaf maar die is daar heel smerig ):
De aardbeien frapuccino. Zeker een aanrader.
Anders de caramel machiatio als decaf proberen?
Chai tea
White mocha frap zonder koffie (smaakt naar witte chocolade)