Wat je even kwijt wil #54

Heb je m nog niet besteld?

Dan moet je ff zeggen zonder water, dan is ie veel lekkerder!

1 like

Misschien goed om te weten maar alle refreshers dus pink drink, cool lime etc hebben wel cafeïne. Er zit “green coffee extract in”.

Als je wel thee drink dan chai of matcha latte :slight_smile: mijn persoonlijke favoriet is iced matcha met vanilla sweet foam maar dat is wel een vrij specifieke smaak.

Als je iets bijzonders wilt: hot chai met 1/2 chai en 1/2 pumpkin saus. Is echt heel lekker :ok_hand:t2:

3 likes

Haha laten we dat maar niet doen. Ik onderschat de kracht van het FF Army niet. :muscle:

Toen ik zijn zelfvoldane auteursfoto zag moest ik een beetje kotsen (in mijn hart).

3 likes

In NL hebben we volgens mij geen pumpkin saus :sob:

Pumpkin saus is waar ze pumpkin spice latte meemaken :slight_smile:

Oh ik dacht dat het echt een dikke saus was, soort ragout textuur, want de psl maken ze gewoon uit zo’n pompflacon toch net als bijv caramel of vanilla in zit.

:face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Hahahaha nee hoor. God nee.

6 likes

Nee het is geen siroop zoals bij de andere drankjes. Het is een beetje dikke saus (zonder brokken haha, meer als stroop). Als je op het menu kijkt staat er ook sauce (er zit ook melk in).

1 like

Ja had hem zonder water besteld! Wist ik nog van Serena van Beautylab hahaha zo kut. Was inderdaad lekker, kan me voorstellen dat ie anders waterig is ja

@Echo oh dat is door de volgende keer wel goed om te weten ja, thanks! Ik kan wel een beetje cafeïne hebben maar niet te veel, dus weet niet of ik het ga gokken dan haha. Chai met pompoen klinkt superchill, ga ik onthouden :grin:

3 likes

Hahahhaa ik doe dat dus ook al minstens 6 jaar door Serena :sob:

Wel goeie influencer want tis echt veel lekkerder

2 likes

giphy-3

1 like

Ugh ik ga morgen naar kantoor en dat is 2 uur reizen, maar ik weet niet hoe laat er iemand is om de deur open te doen en kan nu niemand meer bereiken natuurlijk. En ik moet er wel op een bepaald tijdstip zijn voor afspraken. Niet handig dit.

1 like

Er waren allemaal leuke mensen vanavond bij de sportles! :raised_hands:t2:

1 like

Hoorde net van mijn zanglerares (waar ik al ongeveer 10 jaar bij les), dat ze weer chemotherapie moet ondergaan. Ik schrok er wel van en heb ook meteen een kaartje gestuurd. Maar het is lastig

1 like

The Layover van Anthony Bourdain is op tv en aan de ene kant vind ik het heel fijn om naar te kijken maar aan de andere kant word ik er verdrietig van omdat je weet wat er een paar jaar later gebeurde ):

3 likes

Ik ben weer tante geworden :smiling_face_with_three_hearts:

56 likes

Ahhh gefeliciteerd :heart_eyes:

1 like

Jammer.
Had wel even willen rellen :devilish:

Een jongen van ongeveer 15 belt met een vriend. Over een meisje. Hij zegt ‘ze is kankerlelijk broer heb je haar wel gezien’’…

Ik moet me dan zo erg inhouden om me er niet mee te bemoeien en niet te vragen of hij zichzelf wel gezien heeft.

1 like