Wat je even kwijt wil #54

Ik ga vrijdag 4 dagen naar kreta om nog even te genieten van een kinderloos bestaan. En we hebben een huisje ergens en heb echt zin om de hele dag in mn blote boobies rond te lopen

44 likes

Heerlak! Ben jij met je vorige vakantie vanuit Duitsland gevlogen overigens? Ik ga nu bijna op vakantie en internet is kut en kan niks vinden of ik nog iets speciaals moet doen :pleading_face:

1 like

Ja via Duitsland! Je moet je corona app downloaden maar daar heeft eigenlijk niemand naar gevraagd op de luchthaven.

Enige wat wij verder moesten doen was een app van spanje downloaden en invullen.

1 like

Ik ben ook vanuit Duitsland en België gevlogen, hebben alleen het PLF formulier moeten laten zien en verder qua corona-app helemaal niets.

1 like

Thanks, ook @GEEZ

Van dat Spaanse digitale formulier gedoe had ik wel informatie gevonden. Opluchtinkje dat er niks extra’s hoeft te gebeuren :grimacing:

2 likes

Oh fuck ik zag een tiktok met tips over hoe je verborgen camera’s kan spotten in een airbnb en ik denk dat ik nooit meer in een airbnb durf te slapen nu. Er heeft zich een nieuwe angst ontwikkeld.

5 likes

Dat taalgebruik ook. Het is K hier en K daar. Tot ze echt eens te maken krijgen dichtbij met die ziekte dan is het wel gedaan met dat iq loze gescheld van ze. Hoop ik.

Haha ik zag die ook. Maar eerlijk gezegd had ik ziets nja dan hebben ze beelden van hoe ik daar op mn luie reet buitenlandse chips loop te vreten. Hoop dat ze dr gelukkig van worden.

6 likes

Net naar de Sound of Music geweest in het Carré. Ben helemaal geen musicalpersoon, maar was zooo mooi. Echt overal kippenvel door de stem van Francis Broekhuizen. (En ik zat letterlijk naast Britt Scholte lol, actrice)

8 likes

Ik ben gister vanuit Duitsland naar Spanje gevlogen en ik hoefde niet eens de corona app qr code te laten zien. Ik was echt verbaasd :expressionless:

2 likes

Ik was er van overtuigd dat ik een gaslek had omdat er een enorme penetrante lucht hangt, dus ik helemaal in paniek naar de buren of ze ook wat ruiken. Zijn ze uien aan t rooien op t land. Echt fakking dom voel ik me ook want ik zie al de hele avond trekkers voorbij rijden en heb vanmiddag al die uien nog zien liggen, maar pffff wat een geur!!! Ik word er echt misselijk van bijna.

7 likes

Die geur is wel echt heel heftig idd.

1 like

Het is echt heel doordringend. dat scherpe waardoor je ogen gaan tranen ruik ik echt. Heb ook heerlijk al mijn ramen open gehad omdat t zulk lekker weer was en ik was een paar uur wandelen.
Vind de strontgeur van mest serieus beter te handelen whaha.

1 like

wat is je favoriete Syrische restaurant? :blush:

1 like

Ik wou even mijn haar bedanken. Ik heb het ivm een evenement 3x moeten ontkleuren in korte tijd (die bleekbad methodes deden niets bij mij). En het is nu witblond, amper afgebroken en prima. Strijder is het. Goed nu is sowieso het idee dat het ontkleurde deel afknip zodra mn uitgroei een goede lengte heeft. Maar nog!

7 likes

Haha misschien zagen we dezelfde want ik zag er net ook een. Ik check dit altijd al want ben paranoïde maar ik zag in die tiktok dat ze ook een camera in een wekker hadden en die wist ik nog niet dus nu moet ik die ook gaan checken :joy:

Enerverende dag in de Efteling. Zag een vrouw die haar eigen fles curry had meegenomen, dat omschrijft het wel zo’n beetje denk ik

29 likes

Whahahah, voor d’r broodje Unox of wat?

Wow, zou niet eens in m’n handtas passen, zo’n lompe curry fles. Bovendien zou ik het niet de hele dag willen meesjouwen, maar ach, ieder zo z’n eigen prio’s :woman_shrugging:t2:

1 like

frikandel 🥲

3 likes