Ik heb me eindelijk ziek gemeld. Vannacht had ik hartkloppingen, paniekaanvallen en ik dacht even dat ik dood zou gaan. En toen wist ik dat het echt niet goed meer zat… Afgelopen week moest ik pinnen en toen was ik helemaal kwijt hoe het moest…
Ik ben voor nu alleen maar verdrietig, studie staat stil, toekomstperspectief die ik uitgestippeld had staat on hold en ik snap gewoon niet waarom mij het niet lukt en anderen wel… Voor vandaag en morgen veel slapen, heel veel slapen
Echt belachelijk
100% eens.
Ik heb op mijn werk een server verwijderd waar nog wat data op stond die mensen nodig hadden. En daar kwamen we een uur voordat ik vakantie had achter en nou voel ik me schuldig dat ik mijn collega’s met de shit moet achterlaten. Zo van oeps mijn schuld, nou doeiiii ik heb vakantie he, succes ermee.
Oef! Vreselijk!
De huisarts liep vanmorgen trouwens inderdaad zo’n 10 minuten uit, dus het viel mee. Ik heb gekregen wat ik wilde (en nog een test die ik niet verwacht had te moeten doen, dus dat is wat minder).
Ik drink voor het eerst in m’n leven bubble tea. Het is lekker maar ook wel erg zoet. Die bubbeltjes zijn wel geinig qua structuur
Mmm helemaal zin in een taro lilac nu
Vorige week moest ik een litteken laten aanstippen en de huisarts huppelde nog net niet naar de behandeltafel met haar stikstofbusje. Na afloop zei ze enthousiast dat ze hem lekker goed te grazen had genomen. Als dit nog niet voldoende heeft gewerkt, moet het nog een keer en ik verdenk haar ervan daarop te hopen
Omg m’n zak magnetronpopcorn vloog net gewoon in de brand???
Even een tip voor de mensen die nog willen. Bol heeft het boeket Lego in de aanbieding voor 39,99.
Ik deed even het raam open en nu zitten er 2 hyperactieve wespen in mijn woonkamer die om mijn hoofd zoemen, echt ga weg?? Ze meppen zichzelf ook met volle kracht tegen het plafond en de muren terwijl het raam gewoon nog open staat
Ik heb tot half 7 gewerkt en moest nog rijden maar wil naar de koopavond, dus mijn diner was een stukje zalm zo hard gebakken dat de smaak eraf was en een halve komkommer
Ik had vandaag een afspraak met een diëtiste, opzich wel goed gevoel over maar nu heb ik ontdekt dat ze een wappie is what to do now
Ik ben op donderdag vaak overprikkeld en de combinatie laat slapen, werken, daten en een boek afmaken doen mijn overprikkeling niet echt goed. Dus besloten om vanavond mijn eigen dingen te doen en op tijd naar bed te gaan in plaats van tot half 1 bij mijn date rond te hangen. Om de daad bij het woord te voegen heb ik meteen maar mijn pyjama aan gedaan.
Hoe gaat het ondertussen met je? Hoe is de uitslag van het biopt geweest en de bespreking in het ziekenhuis? Heel veel liefs jouw kant uit!
Laat haar leven. Waarom zou je haar dat geluk afpakken het leven is al zo zwaar.
RUNNNNNN
TW: rant over kanker
Mam heeft dus BRCA1-gen (borstkanker), wat basically betekent dat zusje en ik 50% kans hebben dat we het ook hebben.
Behandeling is preventief borsten verwijderen en eierstokken eruit.
Wil niet zeggen dat zusje en ik het hebben, we moeten nog getest worden, maar geez give us a break. Het is al zwaar genoeg zo. Ze is al aan de chemo. Mam voelt zich al super schuldig (kan zij niks aan doen), dit is gewoon ronduit kut. Ook psychisch (en esthetisch).