Vreemd! Dit hele verhaal maakt wel dat ik mijn moeder hoor zeggen ‘vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!’
Maar dat geheel terzijde. Balen dat je wel weer met pijn wakker bent geworden je hebt vast alles al geprobeerd, maar is je matras oké? Je kamer niet te koud? Of tochtig? Douchen voordat je gaat slapen?
Ik vond het er wel schattig uitzien.
Oh shit, wat superkut
Ik duim voor je dat er geen uitzaaiingen zijn, ‘gelukkig’ was je oksel goed (was bij mij niet, maar is wel allemaal schoon nu, dus ook dat kunnen ze ‘oplossen’).
En herkenbaar dat afleiding je helpt! Nu is er ook nog heel veel onduidelijk en heb je nog zoveel onderzoeken, maar over een tijdje ga je die spanning die je nu hebt niet meer continue voelen (wat niet wil zeggen dat het dan niet meer supererg is he!)
En mijn pb staat nog altijd open
Haha ja ik wilde er ook van profiteren maar helaas was het al half 12 ‘s avonds
Ja echt van alles geprobeerd inderdaad. Ik heb mijn matras al aangepast omdat ze een stevig matras aanraden voor rugpijn. Ik heb ook zo’n zwangerschapskussen gekocht omdat daarmee je rug rechter ligt en minder belast wordt. Mijn kamer is nooit te koud, eerder veel te warm
Ik wil ook dansen en vannacht heb ik waarschijnlijk een nachtmerrie met bowlcutmannen
Waarom zo catchy
Is dat op een terras of thuis! Dit ziet eruit als iets wat ik moet doen na mn bevalling
Haha shotjes sourz?
Ook zin om dit te doen
Terras natuurlijk, de buren haha. Hierbij nodig ik mijzelf alvast uit als je bevallen bent, samen met @Oprah
Jaaaa zeker, heeerlijk lekker maagzuur morgen hahah
Ja leuk wel met tequila dan
Wat heftig dat je weer/nog steeds zoveel pijn hebt! Zal dat verhaal niet snel vergeten ook. Dat is zeker ook waarom je weer afwezig bent op insta? Zo jammer want het leek eerst weer beter te gaan toch Hopelijk betekent dat je nu een dag geen pijn hebt gehad dat er rustig aan verbetering in gaat komen. Loop je nog wel bij een arts/fysio?
Oehh tequila
Ja klopt. Ik heb mezelf aan het begin van het jaar heel erg gepusht om het skatepark skaten weer op te pakken, ik wilde dat echt heel graag. Mijn pijn was toen ook veel minder erg en ik nam dan voor het rolschaatsen een pijnstiller en dan voelde ik eigenlijk bijna niks. Maar ik merkte dat ik gewoon zo bang was om te vallen. Ik wist ook dat ik zelfs met een kleine val wel mijn rug nog meer zou kunnen beschadigen, dat is het mij niet waard dus ben ermee gestopt. En nu is de pijn momenteel echt 3x zo heftig.
Ik kan op dit moment niet naar de dokter/fysio doordat ik geen verzekering heb. Maar ik krijg vanaf 1 oktober als het goed is weer een verzekering en dan kan ik er eindelijk naar laten kijken. Ik heb wel een röntgenfoto gehad maar daar zagen ze niks op.
Hahaha help ik heb zo lang niet aan Eskimo Callboy gedacht
Maandag begin ik weer na 3 weken vakantie, ik heb altijd die laatste dagen zo’n megaaaa stress gevoel.
Heb ik wel genoeg genoten van de vakantie
Heb ik wel genoeg uitgerust
Heb ik wel genoeg leuke dingen gedaan
Heb ik wel alles er uit gehaald
Had ik niet meer kunnen doen
Ja ik snap helemaal waarom je het skaten even laat voor wat het is. Het moet wel leuk blijven en eerst maar eens van die pijn af. Met pijnstillers op skaten is ook geen goed idee als je daardoor je lichaam geen grens meer kan aangeven. Het mentale stukje komt daarna wel, en wordt niet makkelijker met pijn.
Hoop dat je straks met die verzekering goede hulp kan krijgen. Een vriendin van mij van vroeger heeft ooit veel gehad aan mensendieck bij het behandelen van haar rugpijn. Als er niks op foto’s te vinden is, zou je misschien daar ook eens naar kunnen kijken
Heel herkenbaar (sowieso herken ik me vaak in jouw posts) en heel erg zonde van je ‘laatste vrije tijd’. Geen tips behalve de forumtip van iemands opa of zo: neem geen voorschot op je verdriet / zorgen / stress.
—————
Oeps. H&M bestelling van €150 geplaatst. Terrassen op vrijdagavond is toch goedkoper.
Top vrijdagavond dit. Ik, wijn en een party pack doritos op de bank met New Girl.