Wat je even kwijt wil #54

Wat heftig en wat eeen moeikijke keuze moeten jullie mogelijk gaan maken :sweat::kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Ugh, mijn werkrooster voor volgende week klopt niet. Heel benieuwd wat ze daarmee gaan doen.

Pfft er is weer iemand uit het verleden opgedoken hoor. Ken hem al vanaf m’n 15e en een lang verleden mee, maar nu al jarennn geen echt contact. Geen behoefte aan ook, want ondanks dat ik lang een zwak voor hem heb gehad toen ik jong was wist ik rationeel al heel lang dat dat volkomen misplaatst was. Zou 'm nog wel groeten als ik 'm zie maar geen behoefte aan appen of afspreken ofzo. Maar vorig jaar deed ie ook al weer eens een rare poging tot contact (waarna hij niet lang daarna geloof ik ook voorbij kwam rijden en toeteren en zwaaien toen ik buiten liep) en nu was het weer zover. Omdat ik niet reageerde hoe ie blijkbaar wilde flipte ie 'm helemaal de pan uit en deed ie alsof ie niet wist wie ik was :roll_eyes: Hallo jij appt mij knakker. Zulk doorzichtig gedoe allemaal, maar alsnog fucking irritant. Blijkbaar komen smsjes ook alsnog binnen als ik hem daar op de blokkeerlijst heb, maar dan op die aparte lijst, dus voor hem zal ook gewoon te zien zijn dat ze nog aankwamen (was vroeger niet zo, hadden ze beter zo kunnen laten, nou heeft het geen nut). Hij stopt nu ook wel neem ik aan, heb 'm ook gezegd dat ie mij maar gelijk moest blokkeren én deleten, zodat ie in de toekomst niet weer aan z’n neigingen tot contact kan toegeven, maar alsnog jammer dat iets wat prima in ruste was zo, dan weer opnieuw zo’n negatieve toevoeging krijgt. Heel relaas ook nadat ie flipte over dat ie nu zo gelukkig is en blabla. Laat jezelf niet zo kennen kerel. Sowieso, wie appt dat nou als ie niet weet naar wie ie het stuurt :sweat_smile: Is dan net 36 geworden joh, doe even normaal.

2 likes

Angela de Jong
Edit; jonge vrouw las ik pas later… nee niet echt

Ging voor het eerst in maanden weer eens lurken op het insta profiel van mijn ex. Like ik per ongeluk een foto waarin hij getagd is door zijn nieuwe vriendin. FML. Meteen op unlike geklikt binnen 2 sec dus hopelijk was ze niet online om 5 voor 12 ‘s nachts op een donderdagavond :crossed_fingers:t2:

Lesson learned: leave exes in the past 🥲 Sowieso ook echt gewoon weer dat ik dacht: o ja hmm wat zag ik ooit in hem? :rofl:

7 likes

Krijgt ze dan alsnog niet een instagram-melding op d’r telefoon? Volgens mij wel toch? :sweat_smile:

Die laatste zin spookt nu ook weer door mijn hoofd (door bovenstaand verhaal). Zo’n stom gevoel he. Ofja, stommer eigenlijk dat het uberhaupt heeft plaatsgevonden :stuck_out_tongue: Dingen hadden zo anders kunnen lopen/zijn geweest denk ik dan.

2 likes

Nee ze krijgt een melding maar zodra je unliked verdwijnt die meteen. Toevallig laatst met iemand over gehad, die heeft dit getest haha
En vond het ook terug bij de Instagram ‘help’ pagina zelf :stuck_out_tongue_closed_eyes:

En ja, dat laatste denk ik dus ook vaker. Aan de andere kant hebben we ook heel veel leuke momenten gehad dus daarvoor ben ik wel dankbaar. En ik kan achteraf ook echt wel inzien wat ik ervan geleerd heb, van de relatie dus. Zowel mijn eigen fouten maar ook wat ik nooit meer wil in een relatie en daardoor waardeer ik bepaalde eigenschappen bij mijn date nu des te meer :blush:

4 likes

Oh dat wist ik niet, dacht dat die like dan alleen verdween bij je Instagram-meldingen. Maar dan is de kans groot dat ze 't niet gezien heeft lijkt me!

Ja dat heb ik bij andere exen of dates ook dat ik er ook gewoon het positieve nog van zie, behalve bij hem. Wellicht omdat hij aan de basis van m’n date/mannen-leven lag en een heel negatief effect op me heeft gehad wat dat betreft. Er zijn ook wat dingen waar ik nog steeds wat van kan balen die direct of indirect aan hem gekoppeld zijn. Zou soms dus wel willen dat ik hem nooit ontmoet had/me met hem had ingelaten, dan was alles zo anders verlopen ws. Maar goed, ook stom om mezelf dat nu nog te verwijten terwijl ik toen nog superjong was :sweat_smile:

Aah jij bedoelt echt die pushmelding op de telefoon. Die heb ik echt al eeuwen uitstaan dus daar had ik eigenlijk niet aan gedacht. Zij werkt (ook) met social media (lees: beheert verschillende accounts), weet haast wel zeker dat ze die meldingen ook uit heeft staan anders word je helemaal gek. Meeste mensen in ons vakgebied geloof ik wel / ga in nu even vanuit.
En anders so be it :sweat_smile: Die like betekende helemaal niets haha, pure nieuwsgierigheid. Zolang ik dat maar voor mezelf weet kan ik me daar gelukkig niet zo druk om maken :blush:

Vervelend dat het zoveel invloed op je heeft gehad. Ik denk wel dat accepteren en toch ook de positieve lessen eruit halen (als die er dus zijn) wel helpt om het uiteindelijk achter je te kunnen laten. Maar ik weet natuurlijk niet wat je allemaal met hem hebt doorgemaakt en of dat lukt. Wees vooral dus lief voor jezelf zou ik denk ik willen zeggen :hugs:

1 like

Wat ben ik toch een idioot! Ik had een eng filmpje op twitter gezien en uit fascinatie verschillende keren bekeken en nu blijft dat beeld doorheen m’n hoofd spoken, ben ik bang en durf ik niet in slaap vallen hahaha. Over 7u examen :nail_care: :+1:

1 like

Oh neeeeeeee!!

Dochter wordt wakker met snotneus en keelpijn.
En maandag begint werkweek op Texel voor groep 8!

Duimen jullie heel hard mee dat de test negatief is?

15 likes

Ik zie in de PostNL app dat ik vandaag post krijg maar ik kan maar niet achterhalen wat het is. Het ziet er persoonlijk uit dus ik ben helemaal excited. Maar zulke dingen vallen altijd tegen dus waarschijnlijk is het gewoon een adreswijziging van een bedrijf waar ik ooit iets hebt besteld ofzo

1 like

Ik trek dit altijd zo slecht :joy: het kan mij gerust een paar uur bezig houden.

2 likes

Hier krijg ik het steeds voor de oude bewoner, ook zo irritant. :joy: Door mijn werk heb ik speciale stickers (herstelstickers heten die dingen) en vink daar altijd het vakje ‘geweigerd’ aan. Helaas werkt het niet, haha.

1 like

Ja mij ook hoor, veel te nieuwsgierig. En waarschijnlijk komt de post niet eens vandaag maar morgen, de laatste tijd loopt die app achter de feiten aan

1 like

Zo slecht geslapen… Pfff klein lichtpuntje is dat ik iets meer wil doen aan self-care en ik zaterdag acryl nagels ga laten zetten. Mijn vriend vindt het helemaal leuk dat ik eindelijk iets voor mezelf ga doen.

Vanmiddag afspraak bij het ziekenhuis voor mijn benen. Heel erg spannend!

11 likes

In de sportschool zat er een vent zo ongelofelijk te kreunen :persevere:

Goed zo, jezelf verwennen met dat soort dingen kan echt fijn zijn! Ik ben er ook weer aan begonnen om mezelf meer positieve vibes te geven. Succes vanmiddag, hopelijk valt het mee!

3 likes

Ik ben maar eens oude foto’s van mijn telefoon aan het verwijderen want mijn geheugen zit bijna vol. Ruim 500 foto’s/video’s van een miley cyrus concert (2014) die ik toen echt perse wilde maken, maar letterlijk niet één keer meer naar gekeken heb.

4 likes

Maar hoe durf jij te rijden op de plek waar zij willen rijden!

1 like