Heel erg lief!! Wat onwijs heftig dat jij er een week op hebt moeten wachten. Ik kan me voorstellen dat dat de meest verschrikkelijke week van je leven was. Is het bij jou helemaal goed gekomen? Ik neem graag binnenkort contact met je opđ
Ik ben nog volop bezig met het traject. Althans, chemo is klaar gelukkig en heb nog maar 1x immunotherapie (en dat is allemaal helemaal goed gegaan ) maar ben nu bezig met de operaties voor borstreconstructie. Helaas lang wachten, tussendoor wat dingen niet helemaal gelopen zoals gepland, en vandaag toevallig gehoord dat mân volgende operatie nog langer gaat duren dan gedacht, maar ja. Wachten, wachten, wachten⊠voor nu even niks aan te doen helaas
Oh jeetje wat heftig ook voor jou. Wel heel fijjn dat het allemaal goed is gegaan. Betekent het dat de kanker nu weg is? Of weet je dat nog niet. Super vervelend dat er iets niet goed is gegaan met de operatie en nu weer moet wachten, kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van het wachten.
Ja, klopt! Dus dat is super fijn want dat is het allerbeste nieuws natuurlijk. Dan moet ik ook eigenlijk niet zo klagen dat ik moet wachten op de operatie want het allerbelangrijkste vind ik dat het verder goed gaat. Maar toch hĂš, we blijven mensen en willen door. Hopelijk ben je een beetje geduldig, want (af)wachten wordt nu wel een ding. En daâs gewoon lastig want mensen zijn daar in situaties als deze echt niet voor gemaakt!
Ik heb 4 dagen weekend!
Ik lig voor het eerst sinds jaaaaren echt even âte bakkenâ in de zon (met zonnebrand, echt!) and it feels good.
Jammer dat ik nog steeds een spook ben, maar krijg hier echt even een vakantie gevoel van. Hoognodig, want heb nog maar 2,5 dag vakantie
Heeeeeerlijk! Ga ik dit weekend ook doen.
Ach jeetje. Ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet zeggen, maar ik wil je wel sterkte wensen.
@Twijfelkont Jij trouwens ook met alles
Heel veel sterkte. Ik steek een kaarsje aan voor een goede scan. En hoe dan ook veel sterkte met de behandelingen. Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt.
Ik heb net een mega agressief telefoontje gehad van een externe collega. Echt mij helemaal uitgekafferd, met bedreigingen zelfs (wel werkgerelateerd). Echt bizar⊠Ik snap dat hij het lastig heeft maar ik vind het wel opvallend dat hij dan juist mij kiest om dit bij te doen (jongste en enige vrouw in het gezelschap, beetje op de achtergrond want nog niet zoveel ervaring). Zo van, ach die doet mij toch niks dus bij haar zal ik eens flink tekeer gaan.
Huh wat naar, gaat het? Kan en wil je dit ergens melden? Klinkt echt niet oké.
Ik moest echt keihard huilen toen ik de telefoon ophing haha. Gaat nu wel weer hoor, mijn vriend was gelukkig heel lief en ik heb me rustig en professioneel kunnen houden. Maar ik moet de komende 5 jaar dus met hem gaan samenwerken. Even bedenken wat ik hiermee ga doen, zoiets iets.
Huh, wat naar! Heb je een leidinggevende op de hoogte gebracht? Schrijft wat dingen op die hij gezegd heeft zodat je het niet vergeet als je een melding maakt.
Goeie, ga even wat opmerkingen opschrijven! Het is dus iemand die bij een andere organisatie werkt. Maar ik ga wel mijn eigen leidinggevende hierover informeren, echt niet oké
Ah jeetje wat naar! Ik zou zeker even een melding maken bij je leidinggevende en het noteren inderdaad. Bij mij hebben we een punt waarbij we bedreigingen/(seksuele) intimidatie kunt melden. Misschien bij jullie ook? Hopelijk gaat het nu weer een beetje met je.
Ik wil je heel veel sterkte wensenâ€ïž
Ik heb het hier wel eens over gehad maar ik heb dus vorig jaar juli een ongeluk gehad en sindsdien rugpijn. Sinds ongeveer 2 maanden is het helaas erger geworden en heb ik er elke dag heel erg last van met zitten, lopen en gewoon staan.
Maar gisteravond was ik uit eten en kwamen we laat thuis en toen ik mijn tanden aan het poetsen was realiseerde ik me opeens dat de pijn compleet weg was. Echt zo raar!! Ik ging allemaal dingen proberen zoals lopen, knieën optrekken en niks deed zeer?
Maar toen moest ik slapen en ik werd een paar keer wakker zonder pijn alleen om 6 uur âs ochtends kwam de pijn weer terug. Ik snap er echt helemaal niks van? Ik heb 24/7 pijn hoe kan het dat het opeens een paar uur weg was
Laatste dag voor de vakantie, voel me helemaal gaar. Maar drie weken om bij te komen!!!
Ik zag vandaag een bruidspaar, zij werden door een fotograaf gefotografeerd in een weiland, tussen alpacaâs.
Iemand ging naar de mac, mijn vriend zei; âooh dan is kleinmeisje vast jaloers nu. Ze wil al zolang naar de mac, wij zijn al een hele tijd niet geweestâ. Hij weet niet dat ik vandaag nog frietjes en een hamburger daar heb weggewerkt