Je hebt speciale plaatjes die je onder de percolator kan zetten zodat hij werkt met inductie!
Klinkt heerlijk!
Dit is echt een goede tip! Nooit geweten. Ik heb het aanrecht nu veel te vol staan en dit is een ideale oplossing. Dank je!
Edit: meteen besteld.
2 keer door mijn postwijk heen fietsen omdat ik een lege tas verloren ben is niet mijn hobby Tas ook niet gevonden, al is ie niet echt van waarde verder.
Ah thanks! Ja er liggen geen kabels, alles is konijnproof. Dus moet goed komen, maar heb nog nooit alleen voor een dier gezorgd dus toch beetje spannend. Net even gaan kijken en ze waren lekker aan het chillen.
Ik ga deze week in m’n eentje een middagje naar het strand (echt mijn favoriete plek) en als mijn vriend klaar is met werken, komt hij ook en gaan we gezellig samen wat eten. Ik heb er zóveel zin en het voelt veel te luxe om zomaar uit eten te gaan op een doordeweekse dag. Al hoop ik stiekem ook dat het een mini feestje wordt om het leven te vieren omdat ik de dag ervoor goed nieuws heb gekregen vanuit het ziekenhuis
Heerlijk!!!
Mag ik een keer langskomen bij jou konijnenknuffelboerderij?
150 euro lichter door vliegtuigstoelreserveringen naar Canada. Waar zijn die goeie ouwe tijden dat alles gewoon in je vliegticket zat
Ik viel net hel suf om, met mijn fiets in een stadstuintje (staat - inmiddels - platte lavendel) en er stond een man en keek ernaar. Hij deed gewoon niets! Niet helpen, niets vragen, alleen beetje lachen.
Waarom draagt niemand een korte broek
Omdat t vanochtend zo facking koud was.
Als verzet omdat die zomer van mij nu niet meer hoeft. Ik ben helemaal winter ready
Omdat ik er nooit 1 draag (en ik korte broeken stom vind).
Mensen zijn de site gewoon uit het oog verloren
Hoe zijn korte broeken nog niet gecanceld?
Omg ik lig in de hangmat en er zit een eekhoorntje naast me in de boom nootjes te knabbelen
Haha dit ja en ben ook al weer te lui om steeds te scheren
Ja goooood old times Heb onlangs een vlucht van +10u geboekt en daar zat niet eens bagage bij? Moest je ook weer apart boeken en betalen. Alsof je die afstand gaat afleggen voor een weekendje weg en genoeg hebt met enkel handbagage
Haha maar het is toch zaterdag? Nee super leuk, veel plezier vanavond! En wat fijn van het goede nieuws!