Wat je even kwijt wil #54

Ik besef pas hoe vaak ik slik op een dag nu ik erge keelpijn heb en man wat irritant. Zelftest zegt: geen corona. Maar ik heb dit nog nooit gevoeld haha (heb wel eens keelpijn gehad maar niet op zo’n ‘benauwende’ manier).

Volgens mij gaat @kleinmeisje komende week pas uit eten en hoopt dan dat ze ook goed nieuws heeft gekregen zodat ze dat kunnen vieren.

3 likes

Jezus ik dacht even kijken voor het online boodschappen bestellen:
Crisp → bezorgen vanaf €75.
Picnic → Plek 285 op de wachtlijst

:+1:t2:

2 likes

Oe ja? Waar kan ik dat vinden?
Ik zie alleen maar dat k voor €12 aan m&m’s moet bestellen voor gratis bezorgen :persevere:

Ik heb zilvershampoo in en ga het lekker een half uur laten trekken

4 likes

Ik heb allemaal heide op mn balkon geplant, hoop echt dat ik :dizzy::star2: bijen manifesteer :sparkles::star2:

18 likes

Vanavond eindelijk weer een feestje :heart_eyes: zo veel zin in. Ik blijf daar ook slapen, dat vind ik meestal niet zo chill maar dat zie ik dan wel weer. Evenals de kater from hell morgen

7 likes

Ik was net bij een vriendin die zwanger is. Dus ik heb de halve fles wijn mee naar huis :partying_face: want zij gaat het voorlopig toch niet drinken. Anders zou ze het weggooien zei ze

11 likes

Super leuk! Jij ook heel veel plezier :partying_face:

2 likes

Omg flunkyball? Zo leuk haha, doet me echt aan m’n erasmustijd denken

1 like

Elke keer dat ik per ongeluk in zo’n beuty of ander bloggerstopic verzeild raak vraag ik me af in welk alternatief universum ik in godsnaam beland ben. Echt wonderlijk, een soort Limburg van het forum

17 likes

Ik was uitgegaan van plannen vanavond, omdat dat al een paar weken zo is en ik niets anders gehoord heb. Maar blijkbaar zijn de plannen gewijzigd. En ik baal er gewoon van dat ik het niet eerder gehoord heb, ook al waren er technisch gezien geen concrete plannen. Maar pff :pensive:

1 like

Volgens mij is een zelftest bedoeld voor als je geen klachten hebt. Misschien goed om ook nog een test bij de GGD te doen.

5 likes

Dat klopt. Ik heb al meer dan dertig zelftesten gedaan (i.v.m. werk) dus ik voel me pro zelftester haha en dat staat er inderdaad ook op. Maar tot nu toe matchte ze overigens altijd. Weet alleen niet waarom je aanneemt dat ik geen test bij de GGD ga doen, die staat al ingepland. :grinning:

1 like

& @Dombo jaaa idd deze week en niet vanavond haha. Maar wel bedankt :relaxed: Edit; en het goede nieuws hoop ik nog te krijgen haha! :four_leaf_clover:

2 likes

Diederik Jekel heeft meegeschreven aan Costa!
Hoe dan

5 likes

Ik heb vanavond niets gepland en ben er eigenlijk wel zen mee. Een vriend vroeg net nog wel of ik een drankje wou doen maar aangezien ik morgen ook al plannen heb en maandag aan de intro begin sla ik maar even over.

1 like

Beste tip die ik je kan geven is om die twee topics op negeer te zetten.

Nu een beetje laat, maar zilver shampoo werkt nog sterker als je het op droog haar smeert heb ik ooit gelezen. Met als verklaring dat haar zich vol ‘zuigt’ met water als het nat is en die shampoo er dan dus minder goed bij kan, weet niet of het echt zo is maar het klonk logisch in mijn oren.

Ben ook deze week bij familie en mijn oma wou even weer een nieuwe foto hebben voor in haar digitale fotolijstje. Maar echt een influencer ook hè :joy: Ze had namelijk haar favo trui aan en toen zei ze ineens: “wacht even hoor, ik heb op heel veel foto’s deze trui aan dus voor de foto doe ik even een andere aan”.

26 likes