Groetjes uit HET badje
Oh shittttt haha, kans is klein denk ik Gelderland?
Mijn vriend en ik zeggen al vanaf het begin van de zomer tegen elkaar dat we in een warm weekend campari spritz gaan maken. Nou ik rekende er al niet meer op maar vandaag was dan toch de dag!
Robert Doornbos is nu live bij Humberto
Heb mān portie al weer gehad hoor Robinson tijd!
Hahaha, nee Overijssel
Ik wil nieuwe panties bij snagtights bestellen maar bijna alle maten voor de zwarte zijn uitverkocht. Hopelijk komen ze snel weer op voorraad.
Had ik ook van de week! Is wel ff schrikken hĆØ, en idd steeds maar aanvoelen, gek idee
of het al pijn deed etc
Kon niet direct terecht bij de tandarts, moest eerst een check afspraak de vlg ochtend nog en kon pas dag daarna terecht
Ohhhh ik heb hoofdpijn van de wijn en moet morgen vroeg op.
Litertje water wegtikken en wat paracetamol!
Ik heb daarnet een mail gestuurd naar een bedrijf op CuraƧao of ze mogelijk een baan hebben voor na mijn afstuderen
Mijn vriendin gaf me een tip die ik zelf nog moet uitproberen: voor je gaat slapen een bouillon drinken gemaakt van een beker heet water en 1 blokje maggi. Hartstikke zout maar volgend jaar werkt het!
Volgend jaar pas? Hehehe
Gedaan! Voel me al ietsjes beter, waarom komen die zonnestralen ook nu pas ipv juli ofzo.
Had gisteravond geen diepvriespizza moeten eten. Heb nu een gigantische volle buik
Ja heel raar beetje schaamte ook ofzo. Nou daar ben ik ook bang voor bij mijn tandarts. Is een grote praktijk , met extreme mondpijn kon ik een keer pas 2 weken later terecht.
Gebeld kan gelukkig vandaag nog terecht
Vandaag wordt ik gebeld door mijn hr manager nav mijn ziek melding. Ik hoop echt dat ik niet meteen weer aan de bak moet. Misschien 1 dag ofzo. En wat het gaat doen voor mijn studieā¦
De HR manager heeft weinig te zeggen over weer aan het werk gaan na ziektemelding, daar gaat de bedrijfsarts over, ben je daar al in mee contact?
Dat hoort een arbo arts toch te beoordelen? Ik zou niet te snel ergens ja tegen zeggen als je manager belt, maar zelf even contact opnemen met de arbodienst.
Jeetje wat heftig!
Toch lees je het wel helaas dat je op deze manier opgelicht kan worden. Ik zou ook niet zo snel weten wat ik moet doen op dat moment.
Sterkte!!