Wat je even kwijt wil #54

Ach laat die persoon lekker, ook dom om daar afkeurend naar te kijken. Bij mijn werk (overheid) lopen en trouwens veel mensen met stickers op laptop. Wel vaak werkgerelateerd haha, maar sommige echt met heel veel

1 like

Vandaag in mijn eentje op kantoor :partying_face::sparkles:

9 likes

Uit een kort gesprek kwam vooral naar voren dat die persoon dit niet achter mij had gezocht. Op mijn werk een nette docent in het weekend dood en verderf meebrullen festivaltent. :blush:

1 like

Ik kreeg gratis croissantjes bij m’n Crisp bestelling dus ik dacht ah ff afbakken. Moet je ze eerst gewoon een half uur ontdooien en daarna nog een half uur in de oven? :mad: bijna net zo erg als die vega frikandellenbroodjes

7 likes

Haha dat vind ik dan weer zonde, dan wordt het echt zo slap

3 likes

Wow dat wist ik helemaal niet! Ik gooi alles ook bevroren in de oven

Amai komend weekend vertrekken we gewoon naar Canada!!!

35 likes

Ohhh Kosten Koper, ook wel de afhaal genoemd! Zelf ook vaak na 5.00 uur geweest.

2 likes

Wat is dit voor een naam voor een afhaaltent?

2 likes

Haha nee het is een vrij foute bardancing die tot laat open is. ‘Iedereen’ gaat daar naartoe als de andere discotheken sluiten. Vaak probeert men daar nog iets te regelen voor een one night stand als het eerder op die avond niet is gelukt. Vandaar ‘afhaal’. Het is echt heel fout. Er wordt ook veel drugs gebruikt.

1 like

Ik denk dat de pandemie officieel voorbij is. Er zijn weer zoveel collega’s op kantoor dat ik morgen echt m’n noise-cancelling headphones mee moet nemen want door de dunne wandjes heen kan ik de gesprekken in het kantoor naast me letterlijk volgen.

2 likes

Verleden tijd wel though, hij is al jaren dicht :cry: Rip het afvoerputje van het Utregse uitgaansleven

Ik heb binnenkort een verjaardag waar ook een friend of a friend komt die potentieel datemateriaal is. Dus ik ben alvast zenuwachtig en gestresst over mijn outfit aaaahhhhh

9 likes

Ja nu zit er back and fourth, toch? Zelfde :sparkles:vibes​:sparkles:

1 like

Mijn nek zit helemaal op slot en nu vind ik mezelf heel zielig want doet zo teringveel pijn.

Het is formele taal om brieven in het Engels te openen met “Dear” en af te sluiten met “yours sincerely” en “yours faithfully” maar ik vind dat best wel intiem klinken? Terwijl ik weet dat de betekenis wel ‘formeel’ is. Toch denk ik bij sommige mensen: jij bent helemaal niet leuk/irritant blablabla en verdient geen ‘dear’ of ‘yours faithfully’, want dat klinkt te mooi en te aardig :joy:

Gelukkig mag ‘kind regards’ ook, hahaha. Dit slaat echt nergens op, maar goed.

8 likes

Me: angstig als mijn man vliegreizen maakt

Also me: flightradar checken en een hartverzakking krijgen als zijn vliegtuigje langer dan een paar seconden ‘stil staat’. :clown_face:

7 likes

Neem maar vast afscheid. Over precies twee weken gaat ze je vertellen dat alles wat je op je kind smeert vreselijke kanker veroorzaakt en het branden van een geurkaars is helemaal vragen om vroegtijdig overlijden.

Ik ken ook zo iemand en die is dus ook helemaal idolaat van die gekke blooming blends vrouw đŸ„Č

3 likes

Ik zit al de hele dag in mn eentje op kantoor, snoeiharde drum & bass door mn koptelefoon en lekker de nieuwsbrief tikken, love deze stage :heart_eyes:

9 likes

Daarom gebruik ik ook altijd kind regards. Vond het anders zo ongemakkelijk bij mn docenten :laughing:

1 like