Wat je even kwijt wil #54

Als ik ooit zwanger word wil ik eigenlijk gewoon de volle 9 maanden zwangerschapsverlof. De kans is toch vrij aanwezig dat je in het begin super misselijk bent. Dan wil je ook niet werken toch.

5 likes

Ik snap nooit zo goed hoe dit werkt. Volgens mij is dit vooral als je officieel nog niet bekend maakt dat je zwanger bent, hoe verberg je dit dan op je werk? :stuck_out_tongue:

1 like

Zullen we je eraan herinneren? :smiling_imp:

2 likes

wat vind je zo fijn aan de albert Heijn? als Hollandse ben ik daar erg nieuwsgierig naar

Ze hebben gewoon echt veel variatie en lekker eten! Ook veel vegetarisch. Veel opwarmmaaltijden, salades,… Ook specialere ingrediënten vind ik vaker daar.

4 likes

Ryan Reynolds op tv. Mijn maandag is weer goed. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik dacht net dat de buren aan het zagen waren, blijkt het een mug te zijn die constant rond mn hoofd zoemt wtf. Hoezo produceren die dingen zoveel decibellen?? Nu dus op jacht naar dat kreng met de elektrische mepper.

1 like

Ik wilde dat er een lekkere vertaling was voor ‘doe normaal!’ In het Engels. Act normal bekt niet zo.

1 like

‘behave’ dekt soms de lading wel!

Haha maar dat vind ik zo brits klinken. Maar ja komt iets in de buurt.

1 like

Fuck you and die

18 likes

Ik had vandaag onverwachts een leuk gesprek met mijn ouders. Belde mijn moeder, maar ze zaten in de auto dus ging ik over de speaker. Normaal hang ik dan op en bel later terug want mijn vader kan nogal ongemakkelijk doen maar het was gezellig!

9 likes

Hahaha JAA dat is wat ik zocht. :laughing:

1 like

Update voor de liefhebber:

Een week later ben ik nog steeds niet verliefd/verloofd/getrouwd maar ik heb vanavond wel mn eerste skateboardles gehad en ik vond het doodeng, maar ik ben dus wel gegaan! Morgen overal blauw en spierpijn haha, vaak gevallen, maar er waren nog meer mensen voor het eerst en iedereen was zo chill en leuk naar elkaar. Was echt heel ver buiten mn comfortzone maar het viel dus echt mee.

31 likes

Ik moest hieraan denken

Ha, uiteindelijk een chille avond gehad.

1 like

Ik heb de verkeerde laptop naar mijn werk meegenomen. Gelukkig kan ik zo in een tussenuur even naar huis. Maar deze laptop is beplakt met stickers en iemand trok echt een afkeurende blik. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Weer werken na een lang weekend vrij. Gelukkig maar 4 dagen werken en dan vakantie.

2 likes

Mijn vriend en ik hebben besloten weg te willen uit de stad waarin we wonen, en ik ben in mijn hoofd al praktisch verhuisd naar mijn ‘droomhuis’ (heb ik niet echt, maar wel qua locatie). Ik hoop zo erg dat er binnen een jaar iets vrijkomt daar, want ik ben mijn huidige wijk/woning beu.

5 likes

Gisteren echt een paar discussies gehad waarbij ik iets heb van: wtf. En waarmee ik ook gewoon niet goed weet wat ik ermee moet, maar ze blijven wel in mijn hoofd zitten (omdat ik het punt wel snap en op zich ook mee eens ben, maar tegelijkertijd ook niet). Het was een vreemde avond.

1 like