Wat je even kwijt wil #54

Is toch een liedje van Britney.

:stuck_out_tongue:

1 like

Zet ze op vinted dan bestel ik ze bij jou hahaha

Deze heb ik wel eens in Duitsland gekocht!

Ik ben per vandaag een vrouw met een e-bike en ik vind het geweldig. Lekker met de fiets op bezoek kunnen ipv de auto moeten pakken. Is toch mooi. Eind juni besteld en nu binnen :heart_eyes:

27 likes

Nah wat stom zeg! Hopelijk is het snel over.

1 like

Keihard sjezen langs elke puber die je voorbij komt

1 like

Zijn tegenwoordig ook echt best veel pubers met een ebike! Dus uitkijken voordat je in een of andere battle terecht komt.

2 likes

Ik ben aan het catsitten op de kat van m’n moeder en hij heeft een beschadigd hoornvlies waardoor ik hem druppels moet toedienen, nou de kat haat mij nu en rent alleen maar voor me weg :cry:

Misschien heeft @Luzarl nog tips over omgaan met wegrennende katten

4 likes

Hup in dat nekvelletje grijpen!!

Nee ze zijn heel makkelijk lokbaar met liquid snack

1 like

Ik krijg 'm wel te pakken, maar ik krijg geen liefde meer :cry:

1 like

Ik ruik al 2 dagen dode muis maar kan nergens wat vinden. Zit natuurlijk weer tussen de muren n beetje weg te rotten. Walgelijke geur.

Het huis tegenover ons heeft de badkamer aan de straatkant, en ze hebben totaal geen bedekking voor het raam. Ik kijk dus vanaf de bank zo hun badkamer in, er zie een paar keer per week wel de overburen naakt voorbij lopen :sweat_smile:

Ik heb vandaag voor het eerst ooit gecollecteerd (kwf), duurde ruim een uur (4 straten), dus was helemaal prima.

14 likes

Wow heb je dat toen gepost? Ik herinner me hier nog wat van ergens…
Heftig zo’n dag/datum dan. Hopelijk kun je wel genieten vandaag :kissing_heart:

3 likes

Ik was in Middelburg vandaag, wat een mooie stad zeg!

34 likes

Oh ja dat was het ja.
:heart::heart:

1 like

Bijzonder om de 100e like op dit bericht te geven! :heart: Wat ben jij sterk zeg. En wat hebben je konijnen een fantastisch lief mens aan jou. Ik ben in elke nachtmerrie trots dat je bij de deur staat en dat je weggaat :heart:

14 likes

Vandaag te horen gekregen dat mijn uitstrijkje niet goed is en dat de gynaecoloog een stukje gaat wegsnijden. Niet branden, maar snijden. Kan er ook nog wel bij… :unamused:

8 likes

Ik lig in een tent in de tuin met m’n dochter en het is zo gezellig!

@Steady Bah dat klinkt naar, sterkte.

12 likes