Wat je even kwijt wil #54

Ja nu zit er back and fourth, toch? Zelfde :sparkles:vibes​:sparkles:

1 like

Mijn nek zit helemaal op slot en nu vind ik mezelf heel zielig want doet zo teringveel pijn.

Het is formele taal om brieven in het Engels te openen met “Dear” en af te sluiten met “yours sincerely” en “yours faithfully” maar ik vind dat best wel intiem klinken? Terwijl ik weet dat de betekenis wel ‘formeel’ is. Toch denk ik bij sommige mensen: jij bent helemaal niet leuk/irritant blablabla en verdient geen ‘dear’ of ‘yours faithfully’, want dat klinkt te mooi en te aardig :joy:

Gelukkig mag ‘kind regards’ ook, hahaha. Dit slaat echt nergens op, maar goed.

8 likes

Ik zou met een vriendin eten vanavond maar ze zegt net af. Nu ga ik denk ik maar zwemmen of iig naar het strandje na werk :smiley: alleen moet ik mn avondeten daar even op aanpassen.

Edit: oh ik had haar verkeerd begrepen en we eten wel samen maar heb alsnog voorgesteld om naar het strandje te gaan of park.

5 likes

Me: angstig als mijn man vliegreizen maakt

Also me: flightradar checken en een hartverzakking krijgen als zijn vliegtuigje langer dan een paar seconden ‘stil staat’. :clown_face:

7 likes

Neem maar vast afscheid. Over precies twee weken gaat ze je vertellen dat alles wat je op je kind smeert vreselijke kanker veroorzaakt en het branden van een geurkaars is helemaal vragen om vroegtijdig overlijden.

Ik ken ook zo iemand en die is dus ook helemaal idolaat van die gekke blooming blends vrouw 🥲

3 likes

Ik zit al de hele dag in mn eentje op kantoor, snoeiharde drum & bass door mn koptelefoon en lekker de nieuwsbrief tikken, love deze stage :heart_eyes:

9 likes

Daarom gebruik ik ook altijd kind regards. Vond het anders zo ongemakkelijk bij mn docenten :laughing:

1 like

Ik heb mede door dit 10 jaar lang elke dag een hemdje gedragen. sinds dat die losse broeken en zachte pantalons weer ‘in’ zijn draag ik amper hemdjes meer

3 likes

Ik zit tot laat in een teamsvergadering en ik hoor buiten de ijscokar, met zo’n typisch muziekje. Dus ik denk: ‘Yes er ligt nog ijs in de vriezer.’ Blijkt mijn vriend het opgegeten te hebben :tired_face:. En het is zo warm hierboven. Ik wil ook ijsss

Mijn brein werkt zo raar.
Ik zie posts over friet. Ik wil friet ook al is het bedtijd.
Ik lees over chips en bedenk me opeens dat ik Pringles had gekocht gisteravond laat. Nu ga ik het natuurlijk allemaal opvreten.
Ik lees over seks en krijg zin in seks.
Ik zie dat mensen hebben gewinkeld en ik wil ook winkelen.
Jammer dat dit niet zo werkt met schoonmaken of het grofvuil wegbrengen.

18 likes

Naaaw als mn nichtje bij mn ouders , dus haar opa en oma blijft slapen vindt ze het altijd het leukst om in het grote bed van tante ik te slapen. Is al jaren geleden die kamer en dat bed maar kijk nou. Zo schattig en dan is ze zo trots dat ze in een groot bed mag slapen van mij.

ik wil er ook in slapen!

Is toch te lief, ik wil er zelf weer in slapen

38 likes

Mijn radiowekker van een paar maanden oud was kaduuk na piekspanning door stroomstoring.
En dat is dus blijkbaar verzekerd en ik mag een nieuwe bestellen!!
Joe! Tnx Interpolis

Meteen een piekspanningbeveiliger erbij gekocht voor ertussen

1 like

image

Wat is dit voor kop joh? Het gaat dus over iemand die mensen beroofde van kettingen. Ik kan toch niet de enige zijn die het las als een soort potloodventer? :sweat_smile:

56 likes

Hahahahah omg ik dacht dat het iemand was die aan de lopende band liep te rukken.

67 likes

Hahah alsof een herkansing ook echt een heftig event is

15 likes

Ik heb toch zulke complimenteuze collega’s. ‘Wat zie je eruit. Heb je gehuild?’
Nee, ik lag om half 3 in bed en was half 8 weer op, maar dank je. :thumbsup:

3 likes

Vandaag zong een student een liedje van Samson en Gert hardop en nu krijg ik dat nummer ‘Op op alles is op’ niet uit mijn kop. En ter verkoeling kocht ik een pumpkin spice Frappuccino maar in mijn gedachte zat er altijd meer smaak aan of ik romantiseer dus smaak erg nadat ik vorig jaar er geen had gehad.

2 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Die vond ik een paar jaar terug ook wel lekker!

Ik moet nog zoveel aanpassen aan mijn manuscript, maar zo geen zin in en puf voor. :sweat_smile: En heb nu ook knallende koppijn door t weer.