Je hebt ook nog iets speling toch? Dat je 4/5 minuten eerder in kan checken en toch korting krijgt. Dan heb je én korting én bejaarden ingehaald.
Auw
Nouu zo oud hoef je toch niet te zijn om dat bewust mee te hebben gemaakt? Ik denk dat het gros hier het zich nog wel kan herinneren (ja ik voel me oud nu haha)
Zo oud hoef je niet te zijn hoor. Ik ben voorbij de 30 en kan mij goed herinneren dat ik As The World Turns wilde kijken maar op dat moment vloog de eerste vliegtuig de twin towers in. Ik ben enkele jaren geleden ook naar het memoriaal geweest in NY. Toevallig rond 9/11. Heel indrukwekkend allemaal. Maar merkte wel dat het daar niet zo leefde? Ik had veel meer verwacht op lokale TV en in de metro. Net zoals dat de dodenherdenking hier echt een dag is. Maar alles leek daar gewoon door te gaan op 9/11.
Haha lol ze zegt toch ook niet dat je daar echt oud voor moet zijn? Maar ik was toen nog geen 5 dus weet er niks meer van, iemand die 5 jaar ouder is heeft het misschien al hartstikke bewust meegemaakt
En wat is oud anyway, allemaal in perspectief te plaatsen
Herkenbaar. Ik heb hier ook last van… Ik wil samen sparen voor een vakantie maar het zit er niet in. Ik heb me voor elke cent in een burnout gewerkt en we kunnen nog niet op vakantie
Ik weet wel dat dit een beetje een first world problem is…
Ik zag het ook live op CNN doordat ik naar Heartbreak High aan het zappen was. Kan me het nog heel levendig voor de geest halen. Ergens zo gek dat je zo bewust opslaat waar je was of wat je deed, bij dit soort gebeurtenissen.
Ah, alle planten op mijn balkon zijn zo ongeveer dood. Ook mijn aardbeienplanten
@nello Ik was een jaar of 15, dus ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren.
Ik heb diazepam gekregen omdat mijn nekspieren compleet verkrampt zijn. Wat zal ik lekker slapen de komende twee weken. Nou ja mag ook wel want vannacht was een hel.
Samenvatting
En ja ik weet dat het verslavend is. Ik ben bekend met benzo’s.
Nee ik snap je helemaal hoor, ik was 4 toen dat gebeurde, dus ik weet er niks vanaf, maar dat zegt niet dat mensen die het zich wel herinneren automatisch oud zijn @June
Ik zou dat echt geen twee weken gaan gebruiken want dan heb je daarna echt een probleem wel lekker
Weet ook niet of ik dat wel echt ga doen hoor haha. Maar ik zat jankend aan de telefoon met de huisarts, ik kon/kan echt helemaal niks meer. Ben iig wel blij dat ik het heb gekregen want voel me nu al ietsjes chiller.
Hoeveel mg heb je? Meestal is eenmalig 2,5 of 5mg voor het slapen gaan al genoeg en is het morgenochtend al stukken beter en heb je het niet meer nodig.
5 mg
Ik ga er vanuit dat mijn huisarts weet wat ze mij voorschrijft nadat ik alles had uitgelegd.
ik hoop het maar
Ik ben niet onbekend met het wereldje dus ik maak me weinig zorgen tbh.
Ben blij dat je er wat effect van merkt en dat je je wat beter voelt. En zeker dat je huisarts weet wat ze voorschrijft, het is alleen niet zo’n voor de hand liggende keuze voor jouw klachten en ook niet echt volgens de richtlijn volgens mij. Dus vandaar de zorgen denk ik
6 muggen achter elkaar dood geslagen. Kom maar muggen.