Okeeee ik moet weer ongesteld worden hoor, zit gewoon te janken bij fred van leer, alles uit de kast
Ik ben compleet vergeten dat ik zo een praatgroep heb (ben nog niet geweest) en heb nu koppijn, dus echt geen zin in. Ik kom lekker betrouwbaar over zo. Ben normaal echt van de afspraken enzo, maar op het moment wil het gewoon niet.
Is het normaal dat mensen dingen over hypotheken op linkedin zetten? Dacht dat het een soort tinder voor banen was hahahahha
Pff. Ik had zo’n app gebruikt voor een raar vlekje en hij geeft verhoogd risico aan en dat ik de huisarts hiervoor moet bellen. Hopelijk is het gewoon onschuldig.
Mensen zetten vanalles op linkedin, hele gedichten
Wacht maar tot je het nieuwe liedje hoort.
1-2
1-2-3
Samson en Marie
Kan je ook glitterplaatjes plaatsen?
Kijk wie loopt daar wie o wie?
Ik ben in Kroatie en heb chocoladepasta gekocht en het is dus zo’n kinderbueno vulling fucking hell zo lekker. Ga proberen een pot mee te sneaken in mn handbagage
Omg hoe heet dit? Ga over twee weken twee weken vakantie vieren daar
Écht he, zó lekker. Ik heb de mini bakjes van mijn kind toen we daar waren ook zitten uitlikken
Omg verstuur even een paar potten aub.
Alleen als je er ook een zielig verhaal bij post.
‘Je denkt nu misschien huh, een glitterplaatje? Als je alleen naar je eerste indruk kijkt is dat alles wat het is. Maar als je durft stil te staan, verder durft te kijken, zie je wat er achter de glitters schuil gaat: alleen een plaatje. Toen ik op de basisschool zat zag iedereen alleen het plaatje. Ze dachten dat ik niets kon, niets zou worden, niet eens m’n vmbo af zou kunnen maken. Maar nu heb ik mijn bachelor, master, en PhD met summa ultra ultiem cum laude gehaald en wil ik tegen die mensen zeggen: zie je de glitters?’
Heb ik daarvoor mij Flo Rida muziek afgezet?
My godddd mijn rechtervoet is al een uur of twee verkrampt en het gaat maar niet weg. Pijn
Heb je al goed gestrekt eventueel met hulp van je hand? Vervelend wel. Als je het vaker hebt kan je misschien kijken of het slikken van magnesium helpt, kan ook helpen tegen zo’n trillend ooglid etc.
Ja ik ben al de hele tijd aan het strekken maar het helpt niet echt. Ik neem ook dagelijks magnesium, maar ik denk dat ik de dosis maar ga verhogen…
3 weken vakantie en bijna geen hoofdpijn, 2 dagen gewerkt en it’s baaaaahaaaack.