Het huis tegenover ons heeft de badkamer aan de straatkant, en ze hebben totaal geen bedekking voor het raam. Ik kijk dus vanaf de bank zo hun badkamer in, er zie een paar keer per week wel de overburen naakt voorbij lopen
Ik heb vandaag voor het eerst ooit gecollecteerd (kwf), duurde ruim een uur (4 straten), dus was helemaal prima.
Wow heb je dat toen gepost? Ik herinner me hier nog wat van ergens…
Heftig zo’n dag/datum dan. Hopelijk kun je wel genieten vandaag
Oh ja dat was het ja.
Bijzonder om de 100e like op dit bericht te geven! Wat ben jij sterk zeg. En wat hebben je konijnen een fantastisch lief mens aan jou. Ik ben in elke nachtmerrie trots dat je bij de deur staat en dat je weggaat
Vandaag te horen gekregen dat mijn uitstrijkje niet goed is en dat de gynaecoloog een stukje gaat wegsnijden. Niet branden, maar snijden. Kan er ook nog wel bij…
Ik lig in een tent in de tuin met m’n dochter en het is zo gezellig!
@Steady Bah dat klinkt naar, sterkte.
Ik heb hier helaas ervaring mee (wel branden), als je wil mag je mij pb’en
Ik heb net de politie gebeld omdat ik me onveilig voelde door een drietal jongens op straat. Ik belde toen ik al veilig in mijn appartement was, maar om te vermijden dat ze ook iemand anders zouden gaan lastigvallen want ze hingen daar nog steeds rond. Het incident was helemaal niet zo erg (ze hebben me meteen met rust gelaten) maar ik ben superblij dat de politie het zo serieus nam. Ze gingen ook meteen een patrouille sturen, en de politieman aan de lijn zei “maar jij bent nu veilig thuis? oef, dat is het belangrijkste!” en het was zo fijn om dat te horen.
Helemaal hartstikke moooi
Ik weet niet of de website betrouwbaar is hoor!
Maar wel zin om te bestellen
Jawel is een fysieke winkel die goede reviews heeft dus zal wel te vertrouwen zijn.
Gaat het nu wel goed met je? Klinkt als een heftige dag
Gaat het nu wel weer ok? Je mag altijd appen of voice berichten
Ik wil net onze konijnen in hun nachthok doen, zie ik dat ze ontsnapt zijn! We hadden alles afgesloten maar ze hebben blijkbaar toch een weg gevonden. Vind dit zo verdrietig. Ik keek net nog in de steeg achter ons huis en ik zag 1 van de 2 maar die schoot van schrik gelijk een andere tuin in.
Heb je hem online besteld of bij een fietsenmaker? Ik zat hier vandaag ook naar te kijken toen ik voor de 30e keer m’n overstap bus/trein miste.
Ik wilde net van de bank op staan om richting bed te gaan hoor ik ineens enorm lawaai buiten alsof er ineens een shitload aan mensen staat. Kijk ik uit het raam staat er een groep van zo een 15 mensen met drank aan het gillen en lachen. Ik dacht ok wilde dinsdag avond voor jongeren. Keek ik nog een keer zijn het 50 plussers wat is dit joh
Ze zijn ook onwijs aangeschoten en aan het joelen en doen.