Hoe ging het?
Ik ben nu denk ik eindelijk volwassen. Ik heb weer eens in een opwelling besloten dat ik een pony wil MAAR dit keer ga ik hem niet na een halve fles wijn zelf knippen met de keukenschaar maar ga ik het door een echte kapper laten doen. Die naar een kappersschool is geweest enzo. Echt sick dit level van verantwoordelijkheid
En hierdoor moet ik weer denken aan guineaworm. Niet per se een aanrader om te googelen
Ik vind haar make up altijd zo interessant. echt een prachtige intrigerende vrouw.
Gefeliciteerd!! Had je nog onderhandeld?
Klinkt heel goed!
Bwahahaha typisch hoor. Mijn broer en schoonzusje kwamen langs op mijn werk en zouden me daarna naar huis brengen. Rijden we 5 minuten⦠laat de uitlaat los! Nu rijden we heel langzaam naar mijn huis.
Super eng
Ach, we worden iig niet geflitst
Missc valt daar wel iemand uit (lees schop iemand eruit) en kun je wel blijven?
Ik heb echt allemaal leuke herfstkleding besteld en echt zoān mooie lange jas, alleen door dit weer heb je nou niet bepaald zin om het even goed te passen/kijken of het bij bepaalde setjes leuk staat.
Iemand in de buurt was haar hond kwijt. Ik meehelpen met zoeken. Niemand kon hem vinden, baasje in paniek. Lag dat beest gewoon te chillen op zolder
Ik denk dat dieren dit af en toe doen als wraak voor de dierenarts
Mijn moeder en ik maken nu tomatenbulgur met aubergine en citroenyoghurt, in dit laatste moet een āconserved lemonā. Nu heb ik dit net geproefd en ik vind het echt nie lekker zeg een normale citroen had beter geweest.
Ik ga ff loatje plegen. Als ik hier typ dat mn fietsenmaker sloom is bellen ze me hopelijk nog.
Oke loa is nep. Straks lekker overal naar toe lopen joepie zon zin in. Echt leuk zon kut leven.
En heel toevallig stond er een spies onderaan de trap
@soy.peor maar omg heb je de loa nu niet verkeerd gebruikt? Je moest juist schrijven dat je fietsenmaker heel snel is
Lol ik had een gerecht gemaakt van Crisp maar 't was echt saai en smaakloos. Naderhand kreeg ik een mail met de vraag of het lekker was dus ik had deze smiley ingevuld
Word ik gelijk geappt: HOEZO VOND JE HET NIET LEKKER?
Ben al de hele week vega aan het eten.
Ben overigens geen vegetariƫr
Ik kwam net toen ik van mijn werk naar huis fietste meisjes tegen van een jaar of 12/13, in bikini. āWeet je wel hoe warm het is??? Waarom heb je een lange broek aan???ā Ja joejoe ik ga morgen wel in bikini naar mijn werk
28 graden en wie heeft er de hele dag in bed gelegen met migraine
Ik heb ook hoofdpijn vandaag, hoorde er een vriendin ook al over. Stom.
Heb ik net met een hele groep bejaarden staan wachten bij de NS paaltjes tot het 18.30 was om korting te krijgen? Oh jazeker. En ik schaam me niet voor deze lifestyle.