Dankje! Ik weet het nog precies. Waar ik was, wat ik deed (werkweek in o.a. Brussel) en hoe het voelde. Bizar. (Ik was 15)
Ik kijk Kopen Zonder Kijken en wordt hier echt agressief van
De weeronline-app geeft naast een hooikoortsvoorspelling ook een migrainevoorspelling en die was iig vandaag ook hoog! Dus zou heel goed kunnen denk ik!
Jaloers! Benzo’s doen helemaal niks bij mij
Hahaha never knew dat ik een koolstofstalen tang met parelmoerachtige afwerking nodig had yet here we are
Ik zit de laatste dagen m’n ijsjes uit de vriezer op te vreten en ik vind deze zomer zo typisch. Ik was nog nooit zo goed voorbereid op heet weer en een hittegolf. Ik had al jaren geen zomerkleding meer en dit jaar heb ik 5 outfits gekocht. Ik heb ijs ingeslagen, omdat ik altijd die persoon ben die in volle hittegolf voor een bijna-leeg vriesvak staat in de winkel. Ik had ingrediënten in huis om zomerse cocktails te maken, met ijsblokjes. En dan hebben we zo’n kwakkelzomer, hahaha .
Wat een saaie spullen. Zullen ook wel binnen no-time kapotgaan.
Valt me ook tegen dat er geen model zich in elkaar heeft gevlochten om de hamer te showen of zo
Edit:
Ik word zó knettergek van bedrijven die maar roepen; ‘je hebt te weinig ervaring’ als je solliciteert. Ik heb dan wel potentie en echt de kennis, maar ervaring mist dan. Ja, niet zo gek als je net afgestudeerd bent. Hoe ga ik ooit ervaring op doen als iedereen me daarop afwijst? Ik raak er echt moedeloos van.
Had vannacht slecht geslapen en dacht vandaag om 5 uur ‘ik ga ff in bed liggen’ waarna ik 3 uur later wakker werd. Klaarwakker en zin in alles nu. Dahag ritme.
Heb vanochtend coronatest gedaan op aanraden van de huisarts terwijl ik eigenlijk geen klachten heb. En heb morgen echt een belangrijke dag en heb zo veel stress want wil de uitslag.
En ook al kan het bijna geen Corona zijn, heb nu toch paniek. Ben best een belangrijk onderdeel morgen dus dan zou dat allemaal afgeblazen moeten worden
I feel you, lijkt soms bijna mission impossible.
Waardeloos geslapen. Was gisteren naar de fysiotherapeut en mijn boven armen zijn compleet beurs. Werd iedere keer wakker wanneer ik mij omdraaide
Wil een kort rokje aan vandaag maar twijfel of het niet te fris is zo vroeg buiten
Vooral irritant als de vacature voor een startersfunctie is en dan één van de eisen dat je al x jaar ervaring hebt .
Ik merk dat ik buiten mijn lessen om maar slecht mij aandacht bij mijn werk kan houden. Ik heb steeds de drang om iets te doen dat fysiek meer van mij vraagt zoals hardlopen of een stuk fietsen. En die activiteiten onderneem ik ook maar ik blijf zeer onrustig.
Mijn buurvrouw snoozet elke dag twee uur en ik snap echt niet waarom je dat zou doen. Zet gewoon je wekker om 9 uur als je er toch dan pas uit gaat, ik slaap liever twee uur extra dan dat ik groggy lig te snoezen?
Zo’n fijne dag gehad gisteren, het voelde als een mini vakantie en daar was ik aan toe!
Snoozen snap ik ook wel hoor, maar twee uur aan een stuk door? Waarom zet je dan niet gewoon je wekker wat later (of helemaal niet), als je toch nergens heen hoeft? Ik kan me ook voorstellen dat je met twee uur extra slaap veel uitgeruster wakker wordt waardoor dat snoozen helemaal niet meer nodig is hehe
Heerlijk al die mailtjes als je jarig bent.
Nu zie ik weer van alles voorbij komen waarvoor ik me kan uitschrijven
Ja ik wil konijnenoren