Wat je even kwijt wil #54

Wat een nachtmerrie dat iemand die zo dichtbij je staat je zo onverwachts ontvalt. Heel erg veel sterkte en zorg alsjeblieft dat je de juiste (professionele) hulp krijgt om dit te verwerken.

2 likes

Wat ontzettend heftig ook, zo plots. Gecondoleerd en heel veel sterkte. :heart:

1 like

Marina Satti. Ik zei het niet omdat ik denk dat bijna niemand op FF haar kent haha
Dus misschien voor velen niet boeiend maar ik vind het leuk :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Oh wat ongelofelijk heftig :sob: Heel veel sterkte en een dikke knuffel :heart:

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Geen woorden voor… heel veel sterkte. Denk aan je :kissing_heart:

1 like

Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies @Enthusiasm :green_heart:

2 likes

Wat onwaarschijnlijk heftig. Heel veel sterkte gewenst.

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat heftig :sob: gecondoleerd en sterkte

1 like

Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte :kissing_heart:

1 like

De Unmute Us mars komt hier letterlijk voor het huis langs. Prima!

1 like

Oh wat stom! Ik ken hem echt alleen omdat ik 'm een paar keer bij Kurtis voorbij heb zien komen en verder niet, maar dat houden we dan maar zo :sweat_smile:

Lekker voor je😠

Edit: oh je hebt het iets aangepast lol

1 like

Tot morgen!

16 likes

De situatie qua woningen en het beleid eromheen is natuurlijk ook gewoon helemaal kut momenteel, maar uit nieuwsgierigheid: vind je het voor jezelf vervelend om te huren, of omdat andere mensen het (mogelijk) raar/stom/… vinden?

Ik snap wat je bedoelt, ondanks dat ik zelf geen kinderen heb. Grote kinderkamerverbouwingen en andere aanpassingen die je in een koopwoning wel zou doen, kunnen nu niet.

Kun je je vriend niet overhalen om samen in gesprek te gaan met een hypotheekadviseur? Misschien zijn er toch mogelijkheden voor jullie en blijkt het uiteindelijk mee te vallen.

Edit: typefouten aangepast

3 likes

Een hele dikke knuffel voor jou, veel sterkte! :heart:

1 like

Ah ja dat eerste kan ik me voorstellen! Maar dat tweede, uiteindelijk hebben andere mensen natuurlijk precies niks te maken met hoe jij woont hè (: Makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard maar zou toch proberen om dat een beetje los te laten!

@Xiomara hahaha ik wist dat je het over het woonprotest had maar kan jouw post nu alleen nog maar als een bedreiging lezen

9 likes