Wat je even kwijt wil #54

Net frambozen-perzikjam gemaakt :nerd_face:

13 likes

Ik heb zo een onrustige nacht gehad. Ik werd uit mezelf al elk uur wakker. Vervolgens ging er iemand klussen om 3:00 ?? Ik luister de laatste tijd veel true crime podcasts, dus ik was ervan overtuigd dat er iemand een stukken werd gezaagd. Toen gingen ze boren. Hoor ik een iemand ineens op het balkon schreeuwen: kennen de buren die aan boren zijn daarmee ophouwen? Pleur op! Gotta love Rotterdam :joy:

19 likes

5 likes

Mijn life savers! Af en toe je oren laten uitspuiten omdat ze dicht komen te zitten, maar slapen doe je er heerlijk mee :joy:

@Calypso Gefeliciteerd en ik hoop dat je een superfijne dag gaat hebben :kissing_heart::tada:

3 likes

Ik vind dit echt kutdingen. Doei €6 om het te proberen. Ik kreeg ze niet makkelijk in een soort kegel vorm, en toen dat wel zo goed als mogelijk lukte, vielen die dingen midden in de nacht eruit. En als je al jeukende oren krijgt van oordoppen; met deze dingen is het nog erger. Ze laten ook meer geluid door dan die schuimdingen van hetzelfde merk. Volgens mij zijn daarvan de fijnste, de soft versie, uit het assortiment. Zie ze nergens meer :sob:.

Onze jumbo heeft die nog wel! Dus je zou eens bij jumbo kunnen kijken (dit is wel zo’n mega grote)

1 like

@Zemraluani hoe kan ik de thank goodness for Silvio video vinden van die huilende vrouw? Ik zit te Googln, maar t lukt niet.

2 likes

Kruidvat lijkt ze eruit gegooid te hebben, etos had ze hier nog wel.

1 like

Nog geen €3 bij de etos! Ik knip ze door midden (want kleine oren), dan kun je ze ook makkelijk warm maken en vormen. Ik vond herriestoppers van schuim ook fijn, maar deze laten minder geluid door. Die roze ohropax schuim passen bij mij niet goed.

2 likes

Aan door midden knippen had ik nog niet gedacht, ga ik nog proberen. Het kwam mijn hele oor uit, dus misschien is dat nog een oplossing.
En thanks voor tip van Jumbo, Etos had ze hier ook niet meer helaas.

2 likes

Vannacht gedroomd dat ik mijn haar weer korter had geknipt, tot op de schouder. Ik heb het nu tot iets boven mijn borst. Wil nu eigenlijk gelijk naar de kapper om de schaar erin te laten zetten.

3 likes

DOEN

3 likes

Ik ook, maar dat komt omdat ik gedronken had gister. Merk toch weer meer nu hoe slecht ik dan slaap

Ik vind het echt super weinig! Denk dat ik binnen Europa nog nooit zo goedkoop uit eten ben geweest

1 like

Grappig dat ze Charli XCX hebben gecoverd.

90s act covert een nummer van iemand die in de 90s geboren is :smiley:

1 like

Ik heb deze gekocht bij de Hema en tis zo handig, het is een thermos bakje, waar precies een kleine portie in kan! Vandaag nemen we dus pasta rode saus mee met het wandelen

15 likes

Ugh ik weet dat het ergens heel chill is om veel dingen leuk te vinden, altijd wat te doen enzo, maar ik ben een beetje op het punt aanbeland waar ik vet gestresst ben omdat ik te veel dingen wil doen en wil leren? Het past gewoon niet allemaal en dan moet je dus dingen gaan kiezen maar wat dan?

1 like

Hij heet ‘ meno male che Silvio c’è ‘, Ipv letterlijk ‘thank God voor Silvio’ dus ik denk dat Google dat niet snapt in het Engels.

meno male che/menos mal que in Spaans is letterlijk ‘minder slecht dan’ maar ze gebruiken het als ‘Thank Goodness/God for…’, dus dat is verwarrend. :nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face:

3 likes

Ja he, zit nu ook allemaal foto’s te kijken van een paar jaar geleden toen ik het kort had. Maar heb nu curtain bangs en dan ben ik weer bang dat dat niet mooi staat bij korter haar haha. Nou ja, heb een afspraak gemaakt :smile:

1 like

Hier ook goede ervaring met een anti snurk kussen!

1 like