Wat je even kwijt wil #54

Ik ga ff loatje plegen. Als ik hier typ dat mn fietsenmaker sloom is bellen ze me hopelijk nog.

Oke loa is nep. Straks lekker overal naar toe lopen joepie zon zin in. Echt leuk zon kut leven.

7 likes

En heel toevallig stond er een spies onderaan de trap

@soy.peor maar omg heb je de loa nu niet verkeerd gebruikt? Je moest juist schrijven dat je fietsenmaker heel snel is

1 like

Lol ik had een gerecht gemaakt van Crisp maar 't was echt saai en smaakloos. Naderhand kreeg ik een mail met de vraag of het lekker was dus ik had deze :frowning_face: smiley ingevuld

Word ik gelijk geappt: HOEZO VOND JE HET NIET LEKKER?

11 likes

Ben al de hele week vega aan het eten. :nerd_face:
Ben overigens geen vegetariër

4 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Ergernissen op je werk #2

Ik kwam net toen ik van mijn werk naar huis fietste meisjes tegen van een jaar of 12/13, in bikini. “Weet je wel hoe warm het is??? Waarom heb je een lange broek aan???” Ja joejoe ik ga morgen wel in bikini naar mijn werk :roll_eyes:

12 likes

28 graden en wie heeft er de hele dag in bed gelegen met migraine :clown_face:

Ik heb ook hoofdpijn vandaag, hoorde er een vriendin ook al over. Stom.

Heb ik net met een hele groep bejaarden staan wachten bij de NS paaltjes tot het 18.30 was om korting te krijgen? Oh jazeker. En ik schaam me niet voor deze lifestyle.

38 likes

Heb mezelf toch FF naar buiten gesleurd met een bakje eten en een drankje en nu zit ik heerlijk op een rustig plekje in de zon.

1 like

Blijkbaar ga ik zo naar het terras van de tent die inmiddels een stamkroeg geworden is van mij, mijn date en de groep waardoor date en ik elkaar kennen. Prima. :ok_hand: Wel met laptop, dat dan weer wel. En met goed gezelschap, dat ook. Toch fijn, dat alleen wonen. Niemand die je vraagt: ‘Ben je nou alweer weg?’ Misschien denken mijn katten het wel, maar die slapen toch vooral.

5 likes

Joepieee ben ook nog eens een handdoek vergeten mee te nemen voor sporten. Hopelijk gaat niemand daar moeilijk over doen want dan heeft diegene ook een kut dag.

3 likes

Ik vind het zo lelijk van mezelf hoe jaloers ik ben op mensen die geregeld op vakantie gaan. Ik kan dat zelf wel betalen maar mijn vriend niet. En wil toch echt eens graag met hem weg. (En ja ben nu al op het punt dat ik het betaal en dat het ooit wel goedkomt).

6 likes

Je hebt ook nog iets speling toch? Dat je 4/5 minuten eerder in kan checken en toch korting krijgt. Dan heb je Ă©n korting Ă©n bejaarden ingehaald.

1 like

Auw :joy:

20 likes

Nouu zo oud hoef je toch niet te zijn om dat bewust mee te hebben gemaakt? Ik denk dat het gros hier het zich nog wel kan herinneren (ja ik voel me oud nu haha)

19 likes

Zo oud hoef je niet te zijn hoor. Ik ben voorbij de 30 en kan mij goed herinneren dat ik As The World Turns wilde kijken maar op dat moment vloog de eerste vliegtuig de twin towers in. Ik ben enkele jaren geleden ook naar het memoriaal geweest in NY. Toevallig rond 9/11. Heel indrukwekkend allemaal. Maar merkte wel dat het daar niet zo leefde? Ik had veel meer verwacht op lokale TV en in de metro. Net zoals dat de dodenherdenking hier echt een dag is. Maar alles leek daar gewoon door te gaan op 9/11.

1 like

Haha lol ze zegt toch ook niet dat je daar echt oud voor moet zijn? Maar ik was toen nog geen 5 dus weet er niks meer van, iemand die 5 jaar ouder is heeft het misschien al hartstikke bewust meegemaakt
En wat is oud anyway, allemaal in perspectief te plaatsen

7 likes

Herkenbaar. Ik heb hier ook last van
 Ik wil samen sparen voor een vakantie maar het zit er niet in. Ik heb me voor elke cent in een burnout gewerkt en we kunnen nog niet op vakantie :clown_face:

Ik weet wel dat dit een beetje een first world problem is


Ik zag het ook live op CNN doordat ik naar Heartbreak High aan het zappen was. Kan me het nog heel levendig voor de geest halen. Ergens zo gek dat je zo bewust opslaat waar je was of wat je deed, bij dit soort gebeurtenissen.

4 likes