Wat je even kwijt wil #54

Wat verschrikkelijk en heel begrijpelijk zo onwerkelijk en niet te accepteren. Heel veel sterkte!

2 likes

Veel sterkte :heart:

1 like

Oh wat een vreselijk verlies… veel sterkte :heart:

1 like

Ik ben op vakantie en had laatst al gezien dat een zangeres die ik leuk vind vanavond optreedt maar dat festival is uitverkocht. Loop ik een uur geleden totaal onbewust langs het terrein waar het concert zal zijn en is ze aan het soundchecken. Je mocht gewoon het terrein op. Lang verhaal kort: ik heb een selfie met haar, tijdje gekletst en ze gaat kaartjes regelen voor vanavond voor mij :sob::rainbow:

136 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat een nachtmerrie dat iemand die zo dichtbij je staat je zo onverwachts ontvalt. Heel erg veel sterkte en zorg alsjeblieft dat je de juiste (professionele) hulp krijgt om dit te verwerken.

2 likes

Wat ontzettend heftig ook, zo plots. Gecondoleerd en heel veel sterkte. :heart:

1 like

Marina Satti. Ik zei het niet omdat ik denk dat bijna niemand op FF haar kent haha
Dus misschien voor velen niet boeiend maar ik vind het leuk :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Oh wat ongelofelijk heftig :sob: Heel veel sterkte en een dikke knuffel :heart:

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Geen woorden voor… heel veel sterkte. Denk aan je :kissing_heart:

1 like

Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies @Enthusiasm :green_heart:

2 likes

Wat onwaarschijnlijk heftig. Heel veel sterkte gewenst.

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat heftig :sob: gecondoleerd en sterkte

1 like

Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte :kissing_heart:

1 like

De Unmute Us mars komt hier letterlijk voor het huis langs. Prima!

1 like

Oh wat stom! Ik ken hem echt alleen omdat ik 'm een paar keer bij Kurtis voorbij heb zien komen en verder niet, maar dat houden we dan maar zo :sweat_smile:

Lekker voor je😠

Edit: oh je hebt het iets aangepast lol

1 like

Tot morgen!

16 likes