Wat je even kwijt wil #54

Voor en nadeel van in de stad wonen, stonden ineens 2 vrienden onverwacht voor de deur omdat ze met unmute mee liepen en de stoet langs mijn huis kwam. Uiteindelijk nadat ik was bijgekomen van ‘de mijn huis is niet visite perfect’ was het gezellig :joy: En alles uit het raam met een wijntje kunnen zien

Enige ergernis was dat eentje hem keihard zat te spacen op drugs dat ik dacht liep je mee voor het feestje of voor het protest zelf.

2 likes

Bedankt voor de beterschapswensen iedereen. Ik lig nu op de afdeling en ik mag me voorlopig niet bewegen. Geen idee wanneer ik geopereerd ga worden, dat hoor ik morgen meer over.

15 likes

Wat heftig zeg! Hoop dat je morgen snel aan de beurt hebt en kunt gaan beginnen met revalideren.

1 like

Zo stom en verdrietig. En klinkt zo herkenbaar. Staan de weekenden vast in het ouderschapsplan? Anders kan je vriend er wel iets mee doen… maar naar een advocaat gaan is ook een stap die je liever niet wilt nemen.

3 likes

Heel veel sterkte! Hopelijk heb je niet teveel pijn. Dikke knuffel :kissing_heart:

1 like

Pff jeetje wat heftig. Kun jij er als een soort van “tussenpersoon” met haar over communiceren? Of juist niet?

Ja die staan wel vast.

Ik denk dat hij morgen ook formeel berichtje moet sturen dat hij het er niet mee eens is en dat hij verdere stappen gaat ondernemen als het nogmaals gebeurt.

Online staat overal dat je er eerst samen aan uit moet proberen te komen, mja dat is nogal een dooddoener als zoiets gebeurt.

Edit:
@SemM nee… ik wil geen contact met haar. Ze heeft laatst al iets geflikt en sindsdien mijd ik haar als de pest. Ik doe wel normaal als de Kids erbij zijn maar meestal zorg ik dat ik haar niet hoef te zien als ze ze brengt.

1 like

Ik snap het. Heel naar. Ik denk dat het inderdaad goed is als je vriend de eerste stap zet die je nu aangeeft.

1 like

Eens hoor dat je echt niet moet mengen in deze issue.
Hebben ze geen mediator die hen beide hierin kan begeleiden? De schriftelijke afspraken horen gewoon opgevolgd te worden, mits beide eens zijn met de verandering. Mijn schoonbroer en vrouw zijn recent gescheiden waarin er 1 persoon is die alles tussen heb begeleidt mbt de kids.

1 like

Ja dat zou hij eerst kunnen doen inderdaad! Waarschijnlijk helpt het niet voor nu maar dan heeft hij het wel nog ‘geprobeerd’ en dat is wel in zijn voordeel denk ik.

Als hij het weer laat gebeuren gaat het vast nog vaker gebeuren. En het mes snijdt altijd aan jullie kant… waarschijnlijk weet zij ook heel goed dat jullie in het weekend dat de kinderen er niet zijn andere plannen/verplichtingen hebben en dat er niet geruild kan worden.

1 like

Het is eigenlijk net ff te warm er voor, maar ik zit toch zo lekker te chillen in mijn nieuwe hoodie :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Beterschap :four_leaf_clover::cherry_blossom: Hoe gaat het verder met je? Wat een bizarre dag zal het zijn geweest!

1 like

Haha de piet heintunnel gaat een jaar dicht en als tegemoetkoming van de gemeente Amsterdam krijgen we korting op felyx scooter ritjes :joy: weird flex maar ok

5 likes

Die tram daar zal dan nog wel een stuk voller gaan worden, dat was toen ik daar een tijdje in de buurt woonde al niet te doen :joy:

Ik woon in een soort studentenhuis en het is zo grappig hoe de sfeer plots helemaal anders kan zijn. Er zijn sinds anderhalve week heel wat nieuwe huurders en ik heb in die tijd al meer met hen gepraat dan in heel vorig jaar met de vorige :laughing:. Vorig jaar bleef iedereen wat op zichzelf, geen contact, maar ook met niemand echt last. En dit jaar is iedereen meer betrokken (we hebben plots deurbellen, ik ben niet de enige meer die de vuilcontainers buiten zet, etc.). Al iemand gehad die kwam waarschuwen voor een feestje, al overleg gehad met iemand anders, etc. Het is alsof ik plots ergens anders woon :joy:.

11 likes

Ik wil graag naar de sportschool maar ik vind het weer zo’n maandelijkse belasting dat geld. Eigenlijk wil ik gewoon betalen per keer

4 likes

Ga anders zwemmen! Dat is echt super goedkoop en je kan zo’n ritten kaart kopen en dan mag je zelf inplannen wanneer en hoevaak je wil.

Sorry ik zwem sindskort weer en ben mega enthousiast. Zo lekker om al je spieren te gebruiken, niet te zweten en niet je gewrichten te belasten (ik heb de knieën van een bejaarde) Maargoed snap als je het zelf misschien niet leuk vindt.

19 likes

Toen ik net begon met sporten jaren terug was ik wat zwaarder en vond ik de sportschool een te grote stap, plus idd slecht voor mijn gewrichten. Ik heb toen een tijdje aquarobics gedaan in het zwembad tussen de bejaarden en het was echt gezellig haha. En serieus best wel een inspanning, zonder je gewrichten te belasten. Kostte idd geen drol.

2 likes

Ja ik vind dat heerlijk!! Maar een zwempak in mijn maat is weer meteen 100 euro… ik heb wel gezien dat ik op de sportschool van de uni voor 100 euro een half jaar kan sporten dus ik ga dat denk ik doen

3 likes

Ah dat is wel een goeie deal idd

Ik zwem gewoon in een oude bikini trouwens, weet niet of je die wel hebt? Misschien is dat niet het meest profi maar gaat prima eigenlijk

1 like