Wat je even kwijt wil #54

De situatie qua woningen en het beleid eromheen is natuurlijk ook gewoon helemaal kut momenteel, maar uit nieuwsgierigheid: vind je het voor jezelf vervelend om te huren, of omdat andere mensen het (mogelijk) raar/stom/… vinden?

Ik snap wat je bedoelt, ondanks dat ik zelf geen kinderen heb. Grote kinderkamerverbouwingen en andere aanpassingen die je in een koopwoning wel zou doen, kunnen nu niet.

Kun je je vriend niet overhalen om samen in gesprek te gaan met een hypotheekadviseur? Misschien zijn er toch mogelijkheden voor jullie en blijkt het uiteindelijk mee te vallen.

Edit: typefouten aangepast

3 likes

Een hele dikke knuffel voor jou, veel sterkte! :heart:

1 like

Ah ja dat eerste kan ik me voorstellen! Maar dat tweede, uiteindelijk hebben andere mensen natuurlijk precies niks te maken met hoe jij woont hè (: Makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard maar zou toch proberen om dat een beetje los te laten!

@Xiomara hahaha ik wist dat je het over het woonprotest had maar kan jouw post nu alleen nog maar als een bedreiging lezen

9 likes

Voordeel van alleen wonen: je kunt ook gewoon om 16:00 gaan avondeten als je daar zin in hebt. Of heel laat lunchen.

20 likes

Of met warm eten ontbijten, mijn favo. :sweat_smile:

3 likes

Dat doe ik eigenlijk dan weer nooit, hooguit met pizza.

@Enthusiasm Verschrikkelijk :orange_heart: Heel veel sterkte. Mijn pb staat open trouwens.

2 likes

Iedereen z’n eigen ding toch? Ik ben 8 jaar samen met m’n man, beide goede banen (ik is arts) maar wonen nog in een huurhuis. Zijn nooit eens geworden over kopen en toen we eruit waren kwamen de gekke prijzen. Inmiddels is ook de 2e kind op komst. Wij kregen in het begin ook vaak de vraag waarom geen koopwoning. Tja daar hadden we onze eigen redenen voor. Ik trek mij er persoonlijk niet veel van aan. Het komt ooit wel.

12 likes

Ik ben al mijn troep in mijn ouderlijk huis aan het uitzoeken/opruimen wat vooral neerkomt op heel veel weggooien. Nu is de complete kamer ontploft maar wil ik niet meer verder. Zo typisch.

2 likes

Pasta saus als tussendoortje?

Pasta met rode saus :p, m’n man vond het vet lekker.

1 like

We hebben te veel gewandeld en zo dan laat gekeken of we dicht bij een massagesalon waren. Mijn voeten worden nu gemasseerd en besef dat ik dit vaker moet doen.

8 likes

Wow wat heftig zeg! Heel veel sterkte :heart::heart::heart::heart:

1 like

@Enthusiasm veel sterkte. Ik kan me haast niet voorstellen hoe vreselijk dat moet zijn. Hou je taai!

1 like

Verschrikkelijk! Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Wat verschrikkelijk, ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt :cry: Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Unmute us was echt 1 groot feest, heerlijk :heart::v: net als een festival, stinkend naar zweet en bier.

4 likes

Hebben jullie ook nog geprotesteerd?

49 likes

Dit wekt bij mij antipathie op. Was het niet een demonstratie voor een sector die erg is geraakt? Of toch schijnbaar een feestje voor mensen die feestjes missen (maar zich daar niet bij kunnen neerleggen).

18 likes