Ik heb al jaren een Bamix staafmixer waar ik bevroren fruit mee pureer en dat is echt een eitje voor dat ding. Heb daardoor nooit een seconde gedacht een blender nodig te hebben, laat staan eentje van 800 euro, dus is echt een aanrader!
Omg ik dacht dat er werd gesproken over een model 500 en 800. Gaat het om euro’s Wtf
Ik ben echt een waardeloos wezen tussen 6-9. Eigenlijk tot minstens 12. Ik doe zulke domme dingen in de ochtend
Heb een sollicitatie vandaag. Heb gewoon buikpijn van de zenuwen zo irri
Succes! Go get them!!
Voel me echt even rot. Ik slaap al nachten amper en daarnaast speelt er van alles. Nu vannacht weer amper geslapen en ruzie gehad met mijn vriend. Nu ben ik vandaag helemaal gesloopt, spelen mijn angsten heel erg op en ben ik mentaal er gewoon niet goed aan toe. Maar ik heb vandaag een drukke werkdag en ik moet vandaag allerlei dingen opleveren. Ik wil gewoon in bed liggen en janken.
Enige positieve is dat er een werk afspraak geannuleerd is. Dat biedt iets meer ruimte.
Heb net gegeten en heb nu al weer honger
Als je het koud hebt
Volgens de overlevering hier vanaf de Zuidlaardermarkt, wat ergens half oktober is ofzo.
Zo ik heb de oefencasus gemaild die ik voor een sollicitatie moest uitwerken. Morgen het tweede gesprek. Dan hoor ik of het goed genoeg was en of ze me willen hebben.
Gelukkig hebben we de vega McKroket nog
Oh nee toch niet
Hij doet het weer
Ik wil soms even geen contact met niemand en dat zijn vaak de dagen dat ik door iedereen word gebeld of geappt oid. eventjes niet, ligt niet aan hun maar aan mij.
Ik vind het heel herkenbaar.
Probeer je te bedenken dat je niet alles in een keer hoeft te doen. Je krijgt heel veel info maar niemand verwacht dat je op de eerste dag alles al kunt.
Misschien gaat het wel veel makkelijker en sneller dan je nu denkt.
Dus probeer het los te laten en het in oktober maar over je heen te laten komen.
Ik ben onderweg naar de kapper om mijn haar te stijlen/fohnen. Alle buienraders/weer voorspellingen gaven aan geen regen en het begint steeds donkerder te worden En ik heb natuurlijk geen paraplu mee. Ik weet gelijk weer waarom ik dit bijna nooit doe
Ja je hebt helemaal gelijk! Ik ben nu alweer een stuk rustiger, maar echt zo slecht geslapen hierdoor. Zo stom eigenlijk.
Net naar de mondhygiëniste geweest en vond het echt niks. Ze zat de hele tijd met haar tieten in mijn gezicht gedrukt
Ben net voor de 2e week ‘echt’ bezig met mijn nieuwe functie op een andere school en vind het ook nog steeds enorm spannend. Ben bang om fouten te maken, ook al hebben collega’s gezegd dat dit doodnormaal is en zij niet verwachten dat alles direct goed gaat. Het hoort erbij maar het zal binnenkort wel weer afnemen.
Ik weet zeker dat het jou in oktober ook goed af zal gaan. We willen alles direct goed doen en twijfelen soms aan onze capaciteiten, terwijl de omgeving er vaak soepeler in is.
@friemel ik ga de burger toch deze week proberen maar die van de burger king zal qua grote fastfoodketens wel koning blijven.
Iemand met ongeveer dezelfde leeftijd spreekt mij aan met u Hallo we hebben samen geknikkerd
Godver ik heb gisteren in de trein terug van een etentje een schoolopdracht voor vandaag gemaakt, maar omdat ik toen geen internet had is er iets misgegaan met syncen met onedrive waardoor het nu gewoon weg is Heb alles al geprobeerd maar het blijkt een probleem te zijn wat wel vaker voorkomt en waar niks meer aan te doen is. Sowieso kut natuurlijk want nu moet ik het opnieuw doen in een paar uur maar ik keek er ook wel naar uit om nuchter te lezen wat ik er met een paar biertjes op van gemaakt had eigenlijk (ja, ik ben deze week naar Druk geweest maar dit was toeval lol)