Wat je even kwijt wil #54

Kapot irritant. Vandaag al 3x bij Monki proberen te bestellen met Klarna, maar steeds na verificatie is mijn order meteen cancelled en nergens meer terug te vinden? Verschillende bedragen/producten geprobeerd en heb Klarna nog nooit te laat betaald. Kon vandaag ook nog gewoon een kleine order plaatsen bij h&m met Klarna….

1 like

Wat is jouw receppie dan

Ben na t sporten naar de trein gerent. En nu heb ik een hartslag van 10 duizend

3 likes

Ja ik gebruik niet echt een recept, anders had ik die wel aan mijn man gegeven. In ieder geval drie paprika op een blik tomaten en dan nog wat kruiden (gerookte paprika, chilivlokken, komijn en waar ik nog meer zin in heb), uitje, knoflook en tomatenpuree. Dan wat eitjes erbij en voor het serveren besprenkelen met feta en lekker brood erbij.
Dit zijn de ingrediënten trouwens, niet de volgorde van toevoegen behalve het laatste.
Waarschijnlijk niet authentiek maar door schade en schande bij dit recept gekomen.
Ik ga het ongeveer precieze recept nog uitschrijven dus als je dat nodig hebt hoor ik het wel haha, dan dm ik hem even naar je.

2 likes

Ik heb vanmiddag een rare beweging gemaakt denk ik en nu zit m’n hele schouder vast tot in m’n bek. Kan die niet eens meer naar links draaien, of m’n arm naar achter. Hopelijk doet tijgerbalsem en rust hun werk vannacht

Ongevraagd advies

Samenvatting

Goede pijnstillers nemen voor het slapen! Werkt veel beter, slaap je beter en dan lig je niet verkrampt. Dus 2 paracetamol en een nsaid (ibuprofen/diclofenac/naproxen).

4 likes

Dat is zeer zeker geen ongevraagd advies. Dankjewel! Had niet eens hier aan gedacht

1 like

Ik zat net met twee cocktails op m’n DuoLingo-les te doen, want: streak. Geeft m’n horloge aan dat ik veel stress ervaar en dat ik ff rustig moet doen. Okaaaaay. :cold_face:

24 likes

Ik maakte net de fout om even mijn mail te openen en blijkbaar heb ik een mega mail over mijn nieuwe functie in oktober gekregen met veelte veel informatie om nu te verwerken. Dus nu krijg ik ineens allemaal spanningen, maar dat is volgens mij nergens voor nodig pfff.

2 likes

Ik heb net op goed geluk een vlucht geboekt om een vriendin in oktober op te zoeken in Spanje :smiley: want volgens mij krijg ik geen cent terug als ik niet kan gaan door iets omtrent covid, behalve als de vlucht geannuleerd wordt

Dus laten we hopen dat het de €140 waard is en dat ik over zes weken in de Spaanse zon zit :scream:

18 likes

Ja! De volgende dag ben ik briefjes in de brievenbus gaan doen en toen kwam ik toevallig buren tegen die wisten dat iemand een paar straten verderop een konijn had gevonden. Ik ben haar toen gelijk gaan halen en dacht dat ik die ander nooit meer zou vinden. Maar toen werd ik gebeld door amivedi dat het andere konijn door de dierenambulance is opgehaald en die zijn we ook gaan halen. Eind goed al goed dus, maar we hebben de schutting nog even extra goed dichtgetimmerd.

Ook nog even bedankt voor de tips @inezweski super handig!

2 likes

Ik gaapte in bed en er was een mug bezig. Tijdens het gapen gaat dat beest mn bek in :sob:
Pro: ik kan slapen
Cons: heb mn gaap niet lekker af gemaakt en het voelde vies

16 likes

Een maand geleden wilde ik een upgrade naar een nieuwere nutribullet. Dacht denk er even over na en nu wil ik een vitamix maar het instapmodel is 500 en die ik wil bijna 800. Zoveel geld voor een blender.

Kan een staafmixer ook goed bevroren fruit en groente aan? Zou zoveel geld schelen, maar in mijn hoofd is het echt hoe duurder hoe beter.

Haha top beschrijving. Dan probeer ik het morgen met mijn staafmixer.

Eindstand: morgen moet je een nieuwe blender en een nieuwe staafmixer😅

7 likes

Ongevraagde tip maar kan het iedereen aanraden om het nummer van NS om onveilige situaties in de teen te melden toe te voegen: 06 1318 1318

Net in de trein deed zich een grimmige situatie voor en ik heb het toen naar ze geappt en ze reageerden meteen en zeiden dat ze het in de gaten zouden houden. Er is gelukkig niets gebeurd en ik zat ook in een volle coupé met genoeg andere mensen maar ben blij dat ze het in de gaten houden voor het geval deze man intimiderend blijft doen.

44 likes

Ja das wel waar haha.
Ik heb in februari een staafmixer gekocht die al 2 x doorgebrand is maar die klantenservice is echt top. Iedere x mail ik van Joe hij is stuk en dan sturen ze een nieuwe op 🥲.
Heb wel bedacht dat bij een volgende keer dat die doorbrandt ik een industriële ga kopen, want dit is ook niet zo duurzaam.

Gelukkig is er niets gebeurd en reageerden ze ook meteen! Ik heb het nummer opgeslagen, bedankt voor de tip.

3 likes

Ik heb mijn record van lang bellen wel flink overschreden nu. ‘Even’ 3 uur gebeld :sweat_smile:

1 like