Wat je even kwijt wil #54

Whaha wilde even met jullie mee rennen. Wel een mooie ervaring achteraf :joy:

1 like

Altijd leuk om 4:00 wakker te worden. Probeer zo nog even te slapen, maar ik denk dat her er niet in zit

Vervelend. Wat verkeerds gegeten?

Kinderen brengen altijd de leukste dingen mee naar huis. Veel beterschap

Nee, gelukkig alleen een afspraak eind van de ochtend. Maar je hele ritme is naar de klote als je zo vroeg wakker bent.

Iets beter geslapen, maar wel af vanaf 5 uur wakker. Het gaat even helemaal niet lekker met me en ik kan dat nu echt niet hebben. Pfff, weet even niet goed hoe ik dit moet aanpakken.

Laatste dag werken en dan eindelijk vakantieeeeeee. Lekker naar een huisje op de Veluwe met het gezin. Volgens mij wordt het ook best lekker weer :heart_eyes:

4 likes

Ah, wat shit. Heb je veel te doen vandaag?
Helpt het als je, stel je bent vrij, even lekker een serie op de bank gaat kijken, afwisselt met een stukje wandelen of fietsen?

Of in het geval dat je moet werken/studie je maar een halve dag gaat doen?

Knuffel voor jou.:relieved:

2 likes

Ik moet straks een hoge berg oprijden met de auto en ik vind het spannend.

4 likes

Hier ook slaapproblemen. Om de 1,5/2u wakker is eerder regel dan uitzondering. Dacht ik ga eens eerder slapen en geen telefoon meer vooraf en in bed: word ik ook gewoon eerder weer wakker (wel na die 1,5 uur 🥲 ). Mission failed

1 like

Wat is dat voor een reclame van Zalando :roll_eyes:

2 likes

2,30 uur bijgeslapen, dus daar moeten we het maar mee doen

Net op de snelweg was de automobilist achter me zijn tanden aan het poetsen :joy:

24 likes

Ik ben om 07:00 begonnen met werk en nu denk ik…WAAROM?! Maar goed kan ik wel om 15:30 aftaaien.

4 likes

Ik hoef eigenlijk maar een halve dag te werken vandaag, maar ik heb gisteren bijzonder weinig voor elkaar gekregen (ook door slaapproblemen) en daardoor moet ik vandaag langer werken zodat ik het alsnog af krijg (eventueel vanavond of in het weekend nog even). Echt even doorbijten dus.

2 likes

Owja ben 30. Krijg brief voor bevolkingsonderzoek

2 likes

Ik ben sinds 3 weken weer voor 3 dagen naar kantoor en ik ben kapot. Hoe kon ik dit ooit 5 dagen en nog belangrijker: hoe ga ik dit ooit weer 5 dagen trekken? :sob:

4 likes

Bah heb vreselijk geslapen maar moet er wel uit want moet nog dingen voor studie voorbereiden en een college kijken.

En ga kapot van de menstruatiekrampen :sob: ik wil deze dag gewoon overslaan

1 like

Het lijkt wel alsof iedereen slecht geslapen heeft vannacht…

10 likes

:heart::heart::heart:

Tweede bord was helaas ook niet goed, vroeg om zonder ui en kreeg juist met extra veel ui, waarom weet ik niet? Toen was ik er wel klaar mee.

Daarna een Tour de Beemster regio met de bus en twee uur later thuis :+1:

Ik was eventje niet meer ongesteld geworden sinds de pil en het stoppen ervan. Ik voelde wel twee weken geleden mijn eisprong dus was verder wel voorbereid en had de afgelopen dagen ook wat klachten. Krijg ik het voor elkaar om net toen ik mijn makeup zat te doen alsnog helemaal door te lekken :roll_eyes: Dus een trainingsbroek dagje vandaag, want de rest zit in de was.

Mijn makeup zit wel echt super mooi, dus dat maakt het begin van de dag wat beter

3 likes