Wat je even kwijt wil #54

Nooit op de Zuidlaardermarkt geweest, qua snacks niks gemist aan deze foto te zien.

4 likes

ik had mijn eerste lesdag en ik voel me afgrijselijk! Hopelijk is het een kwestie van wennen.

Vier dagen weekend YESSS.

3 likes

Nog meer mensen last van hooikoorts? Mijn ogen doen enorm pijn en loop constant te niezen.

5 likes

Hier zijn we ook bezig met een verbouwing. Dus inderdaad ook herrie en onrust.

Vandaag echt niet productief geweest helaas. Hoop dat het morgen beter gaat als ik dan meteen start met jouw tips. Ik vind het lastig om op zo’n moment de discipline en energie op te brengen, zeker met het thuiswerken.

Ik hoop voor jou dat je inmiddels van je weekend aan het genieten bent.

Ja, ik heb ook last ervan vandaag!

Waarom doe je hem weg? đŸ„Č

Ik kwam zojuist de meest dramatische Nederlander ooit tegen haha, was echt leuk.

Ik was jurkjes aan het passen in een tweedehands winkel en er is daar maar één kleedkamer. Die kleedkamer is in een werf kelder en er is een trap, die langs het kleedhokje loopt, gescheiden door een gordijn, dus in het kleedhokje hoor je precies als iemand de trap afloopt.

Na een tijdje loopt er iemand de trap af, en na niet langer dan 5 minuten hoor ik

zwaar geĂŻrriteerde stem “Gaat dit nog héél lang duren in het kleedhokje, want ik sta hier al héél erg lang!”

“Eh 5 minuten ofzo?”

diepe zucht “zo lang?! maar ik sta hier al héél lang te wachten, het duurt echt te lang”

Ik dacht ik ga lekker verder en negeer het want wat moet je ermee, maar kennelijk was ik niet precies na 5 minuten klaar.

dramatische stem “je wordt bedankt hĂš!! Het hĂłeft al niet meer, ik kan niet de hĂ©le middag wachten” stampt met veel dramatiek de trap op “sĂłmmige mensen, niet te doen”

3 minuten later (tja geen haast meer hù) loop ik boven naar de kassa toe. De kassaman vraagt of ik alles kan vinden en ik zeg ja hoor prima, dramabejaarde herkent mijn stem, is kennelijk nog steeds in de winkel en verzucht “dat mag ik toch hopen na ál die tijd”

Was al blij met m’n aankopen, maar zij maakte echt mijn dag :smiling_face_with_three_hearts:

85 likes

Ohh gelukkig, wat fijn! :blush:

1 like

Niet te doen! Ik twijfelde of ik verkouden ben maar dit is 10 keer niks. Dat het maar snel voor ons over is!

Ik mag eigenlijk niet zeiken, want ik ben onderdeel van het probleem
 maar OMG wat een files vandaag! 1,5u over een stukje van 30 min gedaan :tired_face:

Nu gelijk door sporten, veeg mij maar op.

2 likes

Ik vind het knap dat je dan rustig kan blijven passen. Ik zou helemaal in paniek raken en snel uit het hokje gaan.

4 likes

Hoezo? Omdat er een chagrijnige vrouw staat? Ik mag toch gewoon passen, niet mijn fout dat er maar één hokje is. Jurkjes aan en uit doen en weer terug op zo’n hangertje duurt gewoon eventjes. Kan er niks aan veranderen en ga niet stoppen met passen als ik er nog 3 moet omdat iemand anders geen geduld heeft. Soms zit het leven gewoon even tegen, jammer dan.

Volgens mij vond ze het ook jammer dat ze me niet kon opjagen, maar je moet dat gedrag niet belonen lijkt me. Heb ook nog een jurkje opnieuw gepast omdat ik dacht je bekijkt het maar met deze houding.

74 likes

Net een gerecht teruggestuurd en gevraagd om een nieuwe portie want het was gewoon pasta soep :cry: vind dat zo eng om aan te geven maar ik ben al kapot moe vanwege een stomme werkvergadering en weet niet eens hoe ik thuiskom met de stroomstoring / trein. Echt deze dag

6 likes

De McPlant, wat sowieso een kutnaam is, is retesaai. Maccie had wel beter zijn best mogen doen. Totaal ongeĂŻnspireerde shit op de een Beyond-meat burger.

:hamburger: :hamburger:

En ik heb medelijden met mensen die moeten wachten totdat de treinen weer zijn opgestart. Hoop dat ze zichzelf iets anders hebben gegund dan deze burger.

5 likes

Joh Vaiana verwijt je toch niks? Ze zegt gewoon hoe ze zelf zou reageren.
Ik zou er ook helemaal panisch van worden en waarschijnlijk met m’n ruggengraatloze lijf nog ‘sorry’ zeggen ook lol.

1 like

Ja klopt, maar ik wil altijd rust en zen tijdens een passessie waarbij ik mezelf halfnaakt in een jurkje wil proppen. Daarbij hoort niet een of andere Wilma die gaat zeiken.

@Hejira oh nee zo vatte ik het niet op. Maar ik zou idd zoals jou nog mn excuses aanbieden. “Sorry dat ik een klant ben :sob:”

3 likes

Zo vat ik het ook totaal niet op? Ik reageer gewoon aardig op haar en ik zeg dit omdat ik hoop dat als ze zich zo voelt door een ander ze het zich niet aantrekt omdat het niet haar schuld is.

Weet niet hoe jij m’n bericht opvat lol maar gelukkig snapte @Vaiana me prima!

17 likes

Ik ben ontzettend moe vandaag. Begint mijn herfstdip nu al?

2 likes

Het is nog geen herfst joh! :rage: