Wat je even kwijt wil #54

Nazomer dip dan

2 likes

Ik zou nog terug hebben geschreeuwd “ wat doe je nog hier je had toch niet de hele middag tijd?”.

22 likes

Dat is flink schrikken

Hahaha ja wilde ik zeggen maar dat durfde ik echt niet, zeker niet met nog andere mensen daar die de context niet kenden (denk ik) en zij zei het zo zachtjes en ik ben zo’n luid iemand die het dan praatschreeuwt dus dan zou wss iedereen denken Jezus waarom doet dat viswijf zo aso tegen deze arme oude vrouw.

Ben ook echt van de silent treatment en niet iemand die precies de juiste burn zegt op zo’n moment helaas.

6 likes

Datalek bij scoupy… wat irritant

3 likes

Fuuuck ik zit net op snapchat en blijkbaar heb ik 6 september (!!) een hele awkward foto in ‘spotlight’ gepost (wat de fuck is dat) en 162 mensen hebben dat gezien :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face: Hoezo merk ik dit nu pas

4 likes

Ik krijg door het politieke nieuws vandaag wel echt extra zin in alle politieke podcasts dit weekend :grimacing:

1 like

Wat goed van je!

1 like

Ik heb net mijn nagellak verwijdert want ik start morgen met een nieuwe studie waar ik het niet op mijn nagels mag

Oh jongens kijk dit:

:pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

86 likes

Omg zo cute

1 like

Iedereen hier zat te bitchen op de Bastogne Milka kruidnoten, maar ik vind ze dus best wel lekker? Weird. Zou me bijna afvragen of ik corona heb ofzo. Zoveel kaneel proef je toch niet? Gewoon lekker Bastogne :joy:

6 likes

Ik had ze meegenomen voor m’n collega’s op werk en het zakje was binnen een paar minuten op. Iedereen vond ze lekker. Moet wel zeggen dat wij werken met Corona patiënten dus misschien zijn we wel chronisch besmet (grapje).

4 likes

Ik vind ze ook super lekker. Proef wel kaneel, maar ik houd van kaneel haha

2 likes

Jeetje, schrikken. Maar onder invloed? Was die man lam dat ie viel?

Of bedoel je onder de indruk?

Ik was aan het wielrennen door de weilanden en de zonsondergang was supermooi. Toen ik langs een huis reed zag ik voor het raam een oud opaatje staan dat zijn digitale camera erbij had gepakt om de zonsondergang te fotograferen :pleading_face:

46 likes

Nadat vandaag mijn auto voor de zoveelste keer niet wilde starten (hij kan niet meer starten als de zon erop heeft gestaan lol) begon mijn vader weer heel voorzichtig of het niet tijd is om te kijken naar een andere auto en ik word al emotioneel als ik eraan denk. Mijn allereerste, lieve, schattige autootje die zelfs een naam heeft gekregen waarmee iedereen hem ook echt aanspreekt die nu misschien weg moet. Misschien laat ik hem wel gewoon forever in een schuur staan.

9 likes

Ja er is weinig zo kut als een auto naar de sloop brengen dus laat hem maar in de schuur staan!

3 likes

Dit heb ik eigenlijk niet vaak want ik ben graag alleen maar ik voel me vanavond zo lonely. Ik had een kutdag op werk en nu zit ik in dit stille huis zo van :pleading_face: :pleading_face: Niemand reageert ook op mijn appjes ofzo meh

28 likes

Dit is heel vervelend! Kunnen wij je helpen of wil je hier even zeuren?