Wat je even kwijt wil #54

Ben jij mij

20 likes

Ik word net pas wakker, ok ik sliep pas iets na 3 uur, maar alsnog wel lekker op je vrije dag om 10:00 uur wakker worden :partying_face: En straks gezellig met mijn date op pad

6 likes

Vogels zijn een stelletje eikels. Net flikkerde een vogel, het karkas van een andere vogel in mijn tuin. En wie moet dat opruimen…ik :confounded:

2 likes

Vlgs mij is half Limburg vandaag samen met mij jarig, geen enkel vlaai meer te krijgen. Ben serieus 5 winkels en bakkers af moeten gaan…maar we hebben vlaai!

19 likes

Mijn vriend liet me deze jas zien want hij vind m ‘sick’. Ik vind het vooral lijken op een gebruikte tampon die je lekker lang hebt laten zitten.

50 likes

Of dat wat overblijft nadat een stel kinderen met een aansteker een gebruikte tampon vonden.

3 likes

Ah dat kan ik me voorstellen, hoop dat je er goed doorheen komt :kissing_heart:

Ik word sinds dinsdag elke nacht rond 4.30 wakker voor een hoestbui :face_with_raised_eyebrow: Griep is stom

Okeee ik lig welgeteld 30 minuten ingesmeerd met factor 30 in de zon en ik krijg al zonneuitslag op mijn bovenarmen. 🥲 Shadow here I come! Livin’ the freckled ginger life.

3 likes

Onderkant oranje of lime groen was beter geweest.

1 like

Wow huh waar ben je?:sob:

1 like

:es: :es: :es:

1 like

Oooo dan mag het

2 likes

Ik wilde vroeg naar huis gaan vandaag maar ik kom er net achter dat ik om 4 uur nog een meeting heb gvd

Ik: maakt allemaal plannen voor deze vakantie qua huis schoonmaken waaronder de boekenkasten leeghalen, planten onder de douchen zetten (heb er meer dan 75, dus kost wat tijd), keuken grondig schoon, de schuur opruimen
Ook ik: haalt alleen de boekenkasten leeg (die niet eens zo vies bleken te zijn). :thumbsup:

Volgende vakantie de rest maar doen. Gelukkig heb ik die over 6 weken ofzo alweer.

2 likes

Omg met een beetje hoop heb ik straks eindelijk weer een bijbaantje, bij mijn oude werk nog wel. Was gisteren juist nog een beetje depri dat ik al zo lang op zoek ben, niets vind en echt geld nodig heb en net krijg ik opeens een appje van mijn oude manager of ik interesse heb om weer op gesprek te komen. Die zullen dus wel hoog zitten met personeel en ik ga wel echt eisen stellen als ze me terug willen, maar deze kans die uit de lucht komt vallen heb ik wel ff nodig :ok_woman:t2:

19 likes

Mijn vriend komt vandaag terug uit Zwitserland en beter heeft deze man chocolade meegenomen voor me

25 likes

Je weet wat je moet doen als hij geen chocolade mee heeft he.

5 likes

Absoluut :wave:t3::wave:t3::wave:t3:

3 likes

Eerst terugsturen naar Zwitserland om chocolade te halen en daarna pas dumpen

7 likes