Wat je even kwijt wil #54

Owja ben 30. Krijg brief voor bevolkingsonderzoek

2 likes

Ik ben sinds 3 weken weer voor 3 dagen naar kantoor en ik ben kapot. Hoe kon ik dit ooit 5 dagen en nog belangrijker: hoe ga ik dit ooit weer 5 dagen trekken? :sob:

4 likes

Bah heb vreselijk geslapen maar moet er wel uit want moet nog dingen voor studie voorbereiden en een college kijken.

En ga kapot van de menstruatiekrampen :sob: ik wil deze dag gewoon overslaan

1 like

Het lijkt wel alsof iedereen slecht geslapen heeft vannacht…

10 likes

:heart::heart::heart:

Tweede bord was helaas ook niet goed, vroeg om zonder ui en kreeg juist met extra veel ui, waarom weet ik niet? Toen was ik er wel klaar mee.

Daarna een Tour de Beemster regio met de bus en twee uur later thuis :+1:

Ik was eventje niet meer ongesteld geworden sinds de pil en het stoppen ervan. Ik voelde wel twee weken geleden mijn eisprong dus was verder wel voorbereid en had de afgelopen dagen ook wat klachten. Krijg ik het voor elkaar om net toen ik mijn makeup zat te doen alsnog helemaal door te lekken :roll_eyes: Dus een trainingsbroek dagje vandaag, want de rest zit in de was.

Mijn makeup zit wel echt super mooi, dus dat maakt het begin van de dag wat beter

3 likes

Ik zit aan mijn thuiswerkbureau en het is zo donker nog!

Ik heb juist voor het eerst in maaaaaanden de hele nacht doorgeslapen. Ben er nog verbaasd over :no_mouth:

6 likes

Ah wat stom voor je, dikke knuffel en ik vind het goed dat je jezelf een vrije dag gunt. Lekker slechte tv kijken aub

Ik heb zoveel en intens gedroomd vannacht dat ik me helemaal duf voel alsof mn hoofd vol met watten zit.

hangover-tired

25 likes

Ik heb onlangs iemand van de sportclub gevraagd of ze het leuk vindt om wat te gaan drinken samen ergens anders dan in het sportcafeetje en ik vond het zooooo spannend om te vragen haha, bijna alsof ik iemand mee uit vroeg op date. Ik was ook echt bang dat ze nee zou zeggen! Maar ze zei ja en nu gaan we vanavond wat drinken in een cafeetje hier vlakbij, we blijken ook kei dicht bij elkaar te wonen :smiley:

99 likes

Nu al een topdag. Werd helemaal uitgerust wakker, was lekker vroeg op werk, heb eigenlijk alle afspraken die ik moest maken al gemaakt en iedereen gesproken die ik moest spreken, allemaal voor 09.00 uur. Ik gok dat ik vandaag vroeg uit kan loggen. Hoop dat hoe soepel alles gaat een voorbode is op wat ik vandaag hoor over mijn sollicitatie. OMG

7 likes

Jeetje!
Ik ben echt nog in het rijk der gare mensen.:sleeping::sleeping::sleeping: Ogen op half zeven. Slaaaaap. Hoe kom je aan veel energie? Deel het met mij aub!

En moet echt veel doen ugh.
Ik hoopte dat het altijd was : yes vrijdag, weer week voorbij! Weekend! Maar het voelt net als vroeger tijdens studeren: shit weer een week voorbij en zus en zo niet afgerond :sob:

2 likes

Haha dit is echt een uitzondering hoor! Maar ik ben er wel blij mee. Vandaag is geen dag om een kutdag te hebben. Kan een afwijzing nu wel handelen :grimacing:

1 like

Spannnenddd

Hahaha ik werk dus op een heel groot terrein waar echt tientallen bedrijven zitten en toch krijg ik het elke dag voor elkaar om vanaf de afslag van de snelweg in een stroompje terecht te komen met mensen die naar mijn gebouw moeten :joy:

2 likes

Ik ben op vakantie en het bed is zo slecht :sob: Ik word gewoon met rugpijn wakker.

1 like

Herkenbaar haha. Heb ook al drie keer vanaf de afslag achter mijn directe collega aangereden die heel ergens anders vandaan komt.

1 like

Ik hoef niet drie keer tomaat in mijn Bonus Box, Albert Heijn!!!

30 likes

Direct even gecheckt, maar die van mij functioneert nog steeds uitstekend als cyclus-tracker.

afbeelding

17 likes

Haha ja hoe doen ze dit toch? Bij mij was het vorige week ook: ‘Hallo we zien dat je rucola hebt gekocht. Wil je NOG MEER RUCOLA. Kijk eens aan. We hebben ook nog 15% korting op biologische rucola voor je. But wait, there is more! Wat dacht je van deze RUCOLA VELDSLA MIX. Geniet ervan :leafy_green:

28 likes