Wat je even kwijt wil #54

Of mij? :woozy_face:

2 likes

Ik heb mezelf getrakteerd op een eerste klas treinticket en het is zoveel chiller. Echt m’n geld waard. Alleen nu wil ik dat natuurlijk alleen nog maar en dan wordt het wel een duur grapje steeds :slightly_frowning_face:

4 likes

Nu al zin in de wijn die ik vanavond ga drinken

4 likes

Oke waarom ben ik altijd obsessed met dingen die ik leuk vind. Nu is het too good to go. Vorige week mee begonnen heb al 7 boxen gehaald…
Straks een brownie box ophalen :smirk:

19 likes

jeujeuj straks lekker keihard meezingen bij sophie straat

4 likes

Altijd Lays sensations

3 likes

Hahaha heel herkenbaar. Ik zit continu die app te checken en m’n vriend wordt gek van me.

1 like

Lay’s sensations Mexican pepper and cream. Of Croky paprika :100::100::100::100:

4 likes

ik zou zeggen koop alle chips

3 likes

Jajajajjajaha

Maakt het kiezen wel een stuk makkelijker

3 likes

Hoi iedereen! Even een lang emo bericht haha.

Ik wil iedereen graag hartelijk bedanken voor alle lieve kaartjes en berichtjes. Het heeft mij zo enorm veel goed gedaan om iedere dag weer kaartjes te mogen openen. Ze gaan allemaal mee naar huis en ik bewaar ze als herinnering aan deze tijd. :heart:

Over naar huis gaan gesproken. Ik word morgen ontslagen uit het ziekenhuis en thuisgebracht met de ambulance. :partying_face: :smile:

5 dagen na de operatie kan ik kleine stukjes lopen met de rollator, hou ik mijn eten weer binnen en kan ik echt gaan beginnen aan de lange revalidatie.

Nog meer positief nieuws. Omdat het leven zo ontzettend vluchtig is hebben m’n vriend en ik vlak voor de operatie besloten om na mijn revalidatie een geregistreerd partnerschap aan te gaan. Inclusief feest en jurk.

Vijf jaar geleden lag ik helemaal alleen in het ziekenhuis en nu ben ik omringd door liefde, familie en vrienden. Het is een hele emotionele tijd geweest en ik wil hier iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en wensen. :heart: Bedankt lieve forum vrienden.

185 likes

Ik woon ruim 6 jaar op mezelf en ben voor het eerst aardappelen aan het koken om stamppot te maken. Dat is dus echt zoiets wat ik alleen heel af en toe bij mijn ouders eet.

24 likes

Rauwe andijvie! Eén van de weinige stamppotten die ik überhaupt lekker vind haha

7 likes

Ah daar had ik kaartjes voor maar ik heb ze verkocht want niemand wilde mee :frowning: veel plezier!

De kat uit de HEL is vannacht ontsnapt door alle barricades ZONDER halsband. We hebben inmiddels medicatie, maar ja dat kunnen we natuurlijk niet geven als ie weg is. Vind het zo zielig. Ik hoop dat ie een fijn nieuw leven begint

1 like

Is dit je oppaskat? :open_mouth:

Maar je gaat er dus ook vanuit dat de kat niet meer terug komt?

5 likes

Weekend!!! Vanavond Maccie bestellenšŸ˜

5 likes

Ik zocht een condoleancekaart maar alles is lelijk, ouderwets, heeft een gekleurde envelop (vind ik ongepast) of er staat zo’n gedicht in wat je ook niet zomaar naar iedereen stuurt (de hemel is een ster rijker enzo)
Nou maar weer via Greetz gedaan