aaah balen! als je wil kun je bij ons aansluiten, weet alleen niet of er nog kaartjes zijn. dm maar als je daar zin in hebt!
Ah wat lief! Maar ik sla over haha, ben niet in de stemming en moe van deze week
Hij is alweer terug!!!
Over wel of niet terugkomen, hij komt vrijwel nooit uit zichzelf terug. Hij heeft een GPS band en we moeten hem elke avond gaan halen op de plek waar hij dan is (soms om de hoek, soms 20 min lopen). Maar hij was ontsnapt zonder band, dus we hebben geen idee waar hij was. Maar gelukkig zag ik hem wandelen.
Lol, ik was deze week wat dingen over Istanbul aan het zoeken en kijken op youtube en nu krijg ik de hele tijd bulgur reclames
Heb een werk feestje en iedereen heeft naast zijn/haar directe collegaās nog āgroepjesā met andere collegaās en ik voel me een beetje verloren š„²š„²
Ah rot. Hopelijk vind je snel weer wat aansluiting!
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar je ring. Heb je een foto van hoe de ring (er ongeveer) uit komt te zien?
Heb Bon gepakt van Donnie en RenƩ Froger op repeat. Lekker catchy nummertje hoor. Helemaal zin in een feestje met te veel drank erbij
Hmmm, nog goede ook!
Ik ga door best wel een shit periode en ben dan ook nog eens mega streng voor mezelf, als in: vinden dat je echt goed moet blijven eten, vers koken, huis schoonhouden etc. Hele week volgehouden ook al was ik doodmoe. Vanavond heb ik mooi een pizza besteld en een fles cola naast de bank gezet en beweeg ik niet meer.
Wat is kanker zoān ⦠ziekteā¦
Ziek zijn is allesbehalve leuk, maar kanker is zowel fysiek als mentaal slopend. Het behandelingstraject is niet makkelijk, maar hopelijk komt het wel goed
Joh, het is prima dat je het supervaag houdt, want internet. Hopelijk lucht het wel een beetje op
@Krelis sterkte!
Ik heb vanavond mān witte veters in een sopje gezet, witte schoenen behandeld en mān koelkast opgeruimd en schoongemaakt. Ik heb slechte vrijdagavonden gehad
Is superlief van je en ik weet zeker dat de ander het zal waarderen! Jammer dat je er nu zo over twijfelde, misschien een volgende keer minder
Ik heb dus witte nikes, waarvan een deel van het witte dus geel uitslaat, heb jij daar de oplossing voor???
Ik ben zó moe. Ga nu gewoon maar naar bed want mān oogleden vallen steeds dichtā¦
Ik heb iets gekocht bij de Hema, heb 1 schoen gedaan zodat ik het goed kan vergelijken. Ze waren niet heel erg verkleurd, niet geel, maar denk dat het daarop ook wel werkt!
Vandaag naar de dierentuin geweest en bij de olifanten kreeg ik het even te kwaad. Ik kan gewoon echt niet begrijpen dat er mensen zijn die deze dieren pijn kunnen doen. Mensen kunnen echt zo verrot zijn.
Edit: ik doel op stropers/jagers wanneer de olifanten in het wild leven.