Wat je even kwijt wil #54

dan had u niet deze seksistische opmerking naar mij kunnen maken
:fu:

37 likes

@Nefertiti we staan in de RIJ bij bakers & roasters

Haha ik heb een week van tevoren gereserveerdā€¦ Niet echt een plek om spontaan heen te gaan, al is die in de Pijp wel drukker dan die andere.

Maar het was echt heerlijk weer, koffie is daar ook het beste van heel Nederland vind ik. Eet smakelijk alvast!

1 like

We hadden geen idee! Ook de andere zat propvol. Dus nu zitten we maar ergens anders

1 like

En terecht, lekkerste ontbijt van Nederland :drooling_face: wel snel een keer heen gaan!!

Heb gereserveerd voor zaterdag!

2 likes

Ik ben zo hinderlijk he, helemaal bezig met een eetschema en het plannen van 2x per dag naar de sportschool gaan komende 5 dagen. Ga ik naar de supermarkt en kom ik thuis met chips. Waarom? Ik hou niet eens van chips :roll_eyes:

Ik sprong laatst ook weer eens op een trampoline en voelde me direct hoogbejaard want ik plaste erdoor in mā€™n broek?? :upside_down_face:

40 likes

Ik liep met twee vriendinnen langs een openbare trampoline en dat ging zo:
Ik: oh dat lijkt me zo leuk, maar ik word er duizelig van.
Vriendin 1: Jaa, leuk maar ik plas ervan in mā€™n broek.
Vriendin 2: Ik word er misselijk van.

Nou geen trampoline voor ons dus :cry:

25 likes

Ik zei laatst nog: het moment dat je ineens niet meer trampoline kunt springen, is het moment dat je weet dat je oud wordt. Wij hadden er vroeger zelf eentje, kon er echt van alles op, inclusief saltoā€™s. Nou ging er als volwassene weer een keer op en kreeg echt intense hoofdpijnsteken bij elke sprong. Niet voor herhaling vatbaar.

6 likes

We vertrekken dinsdag op vakantie, en heb echt inpak stress :joy:

3 likes

Hahah jongens die trampoline ervaringen, same!! Ik sprong laatst op een trampoline na 15 jaar ofzo?? en kreeg gewoon die spanning en kriebels in mijn buik die je ook hebt in een achtbaan of hoge snelheden :woozy_face: couldnā€™t handle

4 likes

Ik spring zelf elke dag 15 minuten op een mini-trampoline (echt een aanrader voor kleine pijnklachten/stoelgang etc. haha), maar als ik het een tijdje niet heb gedaan word ik er ook echt misselijk van en krijg ik hoofdpijn.

1 like

Na al mijn oude laptops en andere apparaten al 3x meeverhuisd te hebben ben ik na 10 jaar de harde schijven eruit aan het halen zodat ik die krengen einnndelijk eens kan wegpleuren. Alleen nu wil dat aller- allerlaatste kleine kutschroefje niet loskomen o mijn god dit is het frustrerendste en minst belonende kutklusje dat ik ooit heb gedaan, afschuwelijk gewoon

3 likes

Ja daar was ik ook bang voor. En nu heb ik spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat er spieren zaten. Kan niet normaal bukken :weary:

1 like

Wacht op welke manier helpt dat tegen de klachten die je noemt :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Het helpt bij mij heel erg tegen rugpijn en heb snel wat spanningspijn in mijn benen en nek (Ik zit heel veel door mijn werk). Ik weet niet of dit allemaal medisch is bewezen, maar voel me daarna altijd beter (: Nu door het thuiswerken ga ik ook weleens even tussendoor springen haha

2 likes

Waar moet ik op zoeken als ik ook zoiets zou willen proberen?

2 likes

Nog meer dingen ingevuld voor huurwoningen. Het zou heel fijn als dit iets wordt want dan kan ik zonder stress beginnen aan het nieuwe schooljaar. :slight_smile:

4 likes

Oh sorry dat weet ik niet zo goed, mijn moeder heeft er toevallig 1 ooit aangeschaft en daar woon ik nu alweer een tijdje na mijn afstuderen. Ik moet mij ook er eens in ga verdiepen als ik weer op mezelf woon wat voor soorten er allemaal bestaan. Al weet ik niet of ik het dan nog kan gebruiken in een flatje, want je hoort het natuurlijk erg goed. :sob: