@Luipaard Haha ja het was echt intens! De spierpijn valt me nog mee gelukkig, ik voel wel dat ze flink gebruikt zijn maar heb er niet echt last van. En de date was gewoon met mijn vriend dus dat is altijd leuk weer eens wat anders dan iets drinken in de stad/filmpje kijken, dus had dit als verrassingsdate geboekt.
Ik heb een collega die bij de belastingdienst heeft gewerkt en vond het fijn dat hij daarom op feestjes altijd wat te vertellen had, want iedereen doet belastingaangifte. Haha, ja Gerard, belastingaangifte, altijd een goed verhaal voor op feesten en partijen!
Ik heb gisteren voor het eerst op mijn nichtje van 1 gepast en het was helemaal leuk. Maar ik heb panisch naar de babyfoon gekeken, want ik was bang dat ze zou stoppen met ademen. Chill was anders. Maar we hebben - tot het naar bed gaan - een heerlijke avond gehad en ik ken âWoezel en Pip zijn de allerbeste vriendjesâ uit mijn hoofd.
Ik heb uitzicht op een woning en ga zeer snel kijken. Willen jullie duimen dat ik ook de laatste controle ga doorstaan. Ik vind het eigenlijk te mooi om waar te zijn. En dan niet in de zin dat het geen betrouwbare verhuurder is, maar dat ik het bizar zou vinden als het nu opeens snel lukt.
En iedereen vindt t kut Gerard read the room
Nou ik had niet verwacht dat mensen zouden opscheppen over bij de belasting werken haha. Ik werk niet voor de douane maar mijn werk heeft er wel te maken (ik maak douanedocumentatie) en veel mensen weten niet dat de douane een tak van de belastingdienst is en ik durf dat dan ook niet te vertellen haha
Jaa als een meisje met ander speelgoed speelt of jongens kleding draagt dan is dat gewoon een stoer meisje of tomboy ofzo. Maar bij jongens word er gelijk een stempel opgeplakt.
Terwijl alle kinderen volgens mij gewoon eksters zijn en ze glimmende , glitterende , gekleurde zooi gewoon leuk vinden. Voor welk geslacht volwassenen die zooi dsn ook bedoelt hebben haha
Ben inmiddels langer dan een jaar afgestudeerd en heb nog steeds mân studieboeken niet verkocht omdat ik gewoon geen zin heb om alles te koop te zetten en te moeten versturen. Maar nu zo voor 't nieuwe schooljaar misschien toch wel handig om te doen dus daar gaat mân vrijdagmiddag
Ja ben er ook bang voor. Dit zijn allemaal rechten boeken en een deel zal al een nieuwe druk van zijn want recht is nogal aan verandering onderhevig. Maar weggooien vind ik ook zonde.
Op een blauwe maandag studeerde ik geschiedenis en nadat ik was gestopt had ik al die boeken ergens in een doos gestopt en er verder niet naar omgekeken. Twee jaar later raakte ik natuurlijk die boeken aan niemand kwijt en heb ik alles maar naar de kringloop gebracht.
Ijskoffie te snel naar binnen geklokt. Hallo hartkloppingen.
Wat is het nut van een ânee neeâ sticker als mensen alsnog van alles door je brievenbus gooienđ„Č
De slegte verkoopt soms ook nog tweedehands studieboeken. Misschien daar nog even online informeren?
Ik werk thuis en de eerste helft van de dag doe ik dat ongedoucht (wel tanden poetsen) in pyjama met mijn haren in een doek gewikkeld. Maar soms sta ik even het balkon om de was op te hangen of ik sta in de keuken om eten te pakken. Nu denk ik dat die buren mogelijk denken dat ik heel de dag niets uitspook behalve eten en slapen want één persoon keek mij heel vreemd aan en toen was ik opeens heel bewust van mijn look of the day
Na mijn lunch maar eens gaan douchen
Ik heb best veel boeken kunnen verkopen via marktplaats! De rest heb ik in zoân free little library vlakbij de universiteit gezet. Toen ik er later langs liep waren ze allemaal weg dus iemand heeft er nog wel iets aan gehad
Ik heb ook wel eens verkocht via bookmatch, vond het wel fijn! Ik heb er inderdaad wel vrij weinig aan over gehouden, maar iets is beter dan niets.
Ik had ook geluk dat veel boeken werden gekocht door mensen uit dezelfde studiestad dus ik kon ze gewoon door de brievenbus gooien, scheelt weer verzendkosten. Maar als je een studie doet die je door het hele land kan doen gaat dat minder snel natuurlijk.
Juist niet
Buit dit excentrieke personage uit, toch prachtig als je buren zich verwonderen wie er in Godsnaam naast ze woont.
Mystiek is underrated
Misschien werkt verkoop via boekwinkeltjes.nl ook wel.
Ik heb best vaak kleine conflicten/misverstanden met (onbekende) mensen. Iemand van de apotheek, de man van de woningbouw of ook weleens vrienden. Ben echt benieuwd wat ik - onbewust - uitstraal, want ik heb doorgaans geen kwaad in de zin.
Excentriek is wel het juiste woord in deze situatie, ja