Ik ga voor de eerste keer in twee jaar een weekendje naar m’n ouders en het voelt echt als een soort vakantie, haha. Ze wonen wel aan de andere kant van het land, maar dan nog. Heb echt een vakantiegevoel.
Hoezo is dit irritant? Mag een windmolen alleen het uitzicht van mensen buiten de stad “verpesten”?
Vanmorgen een gratis pen gescoord en ik weet nu al dat die het lekkerste schrijft, want ja, gratis pennen schrijven altijd goed.
Ik denk dat ze het wel weet maar het gewoon lastig vind om zichzelf uit te drukken.
Er is binnenkort een protest in Amsterdam tegen de verziekte woningmarkt (deze)
Er staat ook een lijst bij met alle organisatoren/partners, voornamelijk politieke partijen en verenigingen voor woonbelangen enzo. Maar ook dit:
Zo droog hahaha
Nou, mn studieboeken staan op marktplaats. Netjes met isbn, druk en titel. Ben benieuwd hahaha en anders toch maar eens in de andere opties die hier boven genoemd werden bekijken.
Ik heb voor het eerst sinds jaren weer eye liner op gedaan en het heeft me echt een paar uur gekost.
Of ik was hier vroeger beter in. Of ik had toen schijt dat ik met 2 verschillende ogen rondliep
Precies dit vroeg ik me vorige week ook af 🥲🥲
Tering 26 meldingen ineens, wat is dit ineens. Krijg ik overal een aparte melding voor.
Op t forum? Volg je misschien een topic dan krijg je ook extra meldingen
Ik heb vakantie en ben echt bang dat me ga vervelen. 🥲
Omg. 5 dagen werken sloopt me echt. En nu heb ik kroket en patat besteld
Hmm nee
Ik luister best veel radio2 want ik ben een oude meid maar ze draaien daar best veel Joe Jackson en wtf is dat voor vals gejammer? Wat een waanzinnig zeikerige jankstem heeft die gast!
Is dan voor het eerst dat die waarschuwing nut heeft. Normaal krijg je dit bij Death in Paradise enzo
Ik heb eindelijk antibiotica kunnen bemachtigen voor mijn blaasontsteking. Apotheek hier in Kroatië deed moeilijk, maar heb het na lang praten en een hysterische jankbui meegekregen. Nu hopen dat het snel weg gaat en ik geen bijwerkingen ga krijgen
Ah jezus ik wilde net de tuin in lopen, zit er een naaktslak binnen, vlak voor de drempel Heel slijmspoor rondom de deurmat en precies rondom één van mijn slippers die bij de deur staan en echt zo’n vies slijmdrabje in een hoekje
Ga ik ff buiten zitten, komt de buurkat (die ik heel schattig vind) met een triomfantelijke blik in z’n ogen voorbij lopen met een dooie muis in z’n bek haha echt
Ok dus 1 nov is de nieuwe 1 juno
Het was me helemaal ontgaan dat er vanavond weer een persconferentie was
Yeah not gonna happen.