Knuffel!

Die zie ik liever!
We hadden net twee oppasmeisjes thuis van 19.00 tot 23.30 en ze hebben NIKS gegeten of gedronken. Ja chill dat ik nu twee zakken chips, chocolate chip cookies en blikjes drinken heb, maar… hoe ga je niet de hele avond vretten?
Ik voel mij zo ellendig door m’n tweede vaccinate van vandaag.
Ja!
Hebben ze vaker op kinderen opgepast of niet?Anders zou ik nog kunnen begrijpen dat je door de spanning of zo niets eet o.i.d.
Ik nam wel eens zelf chips mee omdat ik me schaamde als ik een hele zak (of de hele kast) leeg had gevreten, dus misschien hebben zij dat ook wel gedaan haha.
Haha oh ik hoop het niet. Ze hadden allebei alleen een glas water
@anon91169173 nee super ervaren haha, ik snap er niks van
Oh mijnnn god dat vogeltje!!! Die is totaal niet bang.
Daar was ik ook bij
Ik had net blijkbaar zo weinig hersenactiviteit dat ik zeker 10 min mijn hielen zat te vijlen met het epileerapparaat ipv de elektrische eeltverwijderaar 🥲
Misschien zijn ze meer van de drank en drugs
Nee je kon ze voeren dus die waren wel wat gewend. Ik was banger denk.
Ik ben de laatste tijd zó vroeg wakker ook in de weekenden, elke keer denk ik daar ga ik gebruik van maken… eindstand: elke keer lig ik als een zombie op de bank.
Vind dit zelf een vrij duidelijke advisering van Beatrijs
Bij de elektriciteitscentrale? Ik reed er gisteravond langs en toen dacht ik “sinds wanneer staat deze hier?” Niet zo lang nog dus.
Ik ging gisteravond voor het eerst in 10-15 jaar een Sudoku doen, maar ik kon het helemaal niet meer. Kwam er telkens achter dat ik ergens twee cijfers in een hokje had staan.
Dus verslagen ging ik slapen, maar ik heb me zojuist herpakt en het is gelukt.
Ik at meestal de eerste paar keer bij mijn adresjes ook niets, dat deed ik dan pas als ik me wat meer op mijn gemak voelde. Uiteindelijk heb ik een paar jaar bij hetzelfde adres opgepast en gaven ze me zelfs rosé en mocht ik vrienden meenemen voor een avondje film kijken bij hen thuis.
Je kunt niet meer doen dan zeggen dat ze het mogen opeten, misschien pakken ze volgende keer wel wat chips.
Oh Sudoku! Ik vond dat vroeger zo leuk dat ik zelfs het bordspel had . Nu wil ik eigenlijk naar de winkel om zo’n ouderwets puzzelboekje te kopen.