Wat je even kwijt wil #54

Dat is denk ik wel die bij de haven/energiecentrale, die waren ze van de week in elkaar aan het zetten en het is echt zo’n gigantische.

2 likes

Volgens mij vindt zet het geen goed idee :laughing:

Ik had laatst mijn nagels met gellak en tips gedaan. Dacht ik na een week: even bijvijlen en bijwerken.

Status na 2 uur ‘bijwerken’: sta op het punt alles eraf te halen. Wat een tijdverspilling. En nagels ook nog naar de filistijnen :weary:

2 likes

Ik werk voor het eerst vanuit thuis (op mijn eigen laptop) en kan dus niet overal in en ook niet alle berichten beantwoorden maar tot nu toe gaat het nog redelijk goed!

Ben de eerste op mijn werk die een dag thuiswerken probeert en als het bevalt doen we dit nog vaker. Hopelijk komen ze dan met werklaptops zodat we ook overal in kunnen want dit is stiekem toch wel chill!

1 like

Zit weer helemaal opgepropt in de trein, ugh. Zit op zo’n klapstoeltje direct bij de deur en iemand wil perse naast mij zitten dus ik kan arm vrijwel niet bewegen en mijn benen niet strekken omdat alles vol staat :sob: Schijtzooi.

Ik kijk nu muziekfeest op het plein op tv. Ik heb zo lang geen feest meer gevierd dat ik hier gewoon bij aanwezig wil zijn. Zong net helemaal mee met Jan Smit, wat is dit??

4 likes

@Nefertiti

36 likes

:drooling_face:

Waarom word hier alleen het vrouwelijk geslacht genoemd? :cry: blijkbaar niet voor mannen…

10 likes

Arme mannen, mogen bij de Jumbo en niet op Safari en ook geen nagellak dragen. Dat laatste schijnbaar wel.

6 likes

Ik heb eindelijk een brief van duo binnen dat ze mn studiefinanciering hebben omgezet naar een gift en mn maandbedrag is ook echt goed te doen nu. Echt heel fijn. Nu kan ik het studieschuld topic van negeer af halen :joy:

24 likes

Had je maar 40 uur moeten werken naast je studie hoor of gewoon kind moeten zijn van rijke ouders. Zo moeilijk is het niet hooooor.

10 likes

Ja hetzelfde! Ik ga naar een festival maar weet echt niet wat ik aan moet! En moet ik een jasje of trui mee voor als het 's avonds afkoelt ? Hoe deed ik dat eerst !

@Ohappyday als hij slaapt gaan en even de babyfoon bij de buren?

2 likes

Hebben ze geen kluisjes op het terrein? Ik nam dan altijd inderdaad een jasje of een trui mee. Blote benen vind ik nooit zo erg, maar een trui is wel lekker.

1 like

Ohh duh! Compleet vergeten, dankjewel

1 like

Ben nu 3,5 uur door het land aan het treinen om bij een vriendin te logeren. Maar nu word ik opeens zenuwachtig, ik heb haar ook nog maar 2x in real gezien. Maargoed wordt vast leuk, lekker terrassen straks in een stad waar ik nooit kom

5 likes

Oh goed dat je dat zegt dan kan ik dat dadelijk meteen gaan posten daar!!

2 likes

Ja! Echt een heel hoog bedrag waar ik zwetend van wakker lag s’nachts😂

Wauw fucking aso, ik loop de stad uit en er is iemand aan het werk om afval op te rapen enzo. Fietst er zo’n dude langs en die gooit gewoon ff zo die troep voor die man neer. Hij mikte iets enthousiast want vanaf zijn fiets en zo tegen de zijkant van een autodeur op. Die medewerker zegt er wat van, iets in de trant van “pas op voor de auto’s das niet de bedoeling”. Komt die gozer terug op zijn fiets en loopt tegen die medewerker te zeuren dat hij niet zo moet doen want hij moet toch afval opruimen? En dat het niet zijn probleem is blabla. Gaat ie nog door met zo’n denigrerende toon tegen die man. Wtf, je zou toch hopen dat er ineens een tak tussen zijn spaken komt. Doe normaal zeg.

6 likes

Ik zou hem er hoogstpersoonlijk tussensteken als ik de kans kreeg

31 likes

Mijn nichtje van 13 zet op haar verhaal op Snapchat een bericht over dat er een hele leuke jongen op de camping was en ze hem vet knap vond en nu heeft ze zijn insta. Hallo kind, sinds wanneer ben jij zo oud dat je dit soort dingen doet??? In mijn hoofd ben je nog steeds 3 :pleading_face:

11 likes