Wat je even kwijt wil #54

Haha ik zag deze vanmiddag en dacht precies hetzelfde :sweat_smile:

Hoe is het zo gelopen dat ik op zaterdagavond mijn hele leven zit te versnipperen? Alle oude schooltroep en zelfs papieren van mijn eerste huisje (10 jaar geleden).

2 likes

Oh gatver wat naar. Dan zou ik het ook niet meer hebben hoor. Ik ben inderdaad ook altijd bang dat er iets gebeurt, heel gek natuurlijk want de kans dat ze iets overkomt op plaats van bestemming is veel groter en daar maak ik me geen zorgen om. Maar ze zijn inmiddels geland :smiley:

1 like

Oh bah, ik ben voor het eerst sinds maanden weer eens uiteten geweest. Helemaal overprikkeld nu haha!

2 likes

Net met vriend en broer uit eten geweest en we wilden daarna bij het nieuwe speciaalbieren cafĂ© wat gaan drinken maar het zat vol. Nu zitten we bij m’n broer en plunderen zijn biertjes uit de koelkast maar :joy:

1 like

Er komt binnenkort een mooie serie op Netflix voor je!

18 likes

Wat is het toch lekker om na kamperen jezelf weer helemaal echt schoon te krijgen. En in je eigen bed te liggen :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Wow :sob::sob: die ga ik kijken

En ook nog duits. Helemaal mooi

7 likes

Ik heb van mijn moeder zo’n ijzeren Dopper gekregen en ik dacht oh chill, houdt drinken lang koud en blabla. Maar als ik er water in doe en dan in de koelkast zet, is na 3 uur alleen die Dopper ijskoud maar het water helemaal niet. Wat is dit voor onzin. :triumph:

Dan isoleert de fles goed.

11 likes

Ja maar ik wil koud water, geen koude fles.
Of was je sarcastisch haha.

Het idee van zo’n fles lijkt me dat invloeden van buitenaf geen effect hebben, dus hitte of kou. Denk dat je beter ijsblokjes erin kunt doen oid, dan blijft het koud.

14 likes

Nieuw speciaalbiercafé :face_with_monocle:? In V?

Ik heb een mega crush op John Mayer. Ik lijk wel een obsessed tienermeisje.

2 likes

:heart_eyes:

1 like

Nee in Horst! Ben bij mijn broer en slaap bij m’n ouders. Maar hebben bij dat cafĂ© meer dan 150 speciaalbieren om uit te kiezen!

1 like

Zo lief van je, ben echt benieuwd hoe hij reageerde :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Net na een jaar weer mijn hele vriendinnen groep tegelijk gezien :smiling_face_with_three_hearts: omdat we allemaal volledig gevaccineerd zijn ook ff ‘schijt’ gehad dus iedereen geknuffeld en uren lekker zitten borrelen, eten en eindelijk weer in real life kunnen bijkletsen en lachen.

16 likes

Dr fles doet wat die moet doen.
Maar om er drinken jn koud te houden. Moet je er koud drinken indien. Omdat er geen invloed is van buitenaf.

3 likes