Wat je even kwijt wil #54

Ik wil graag nog slapen, maar mijn hoofd denkt geloof ik: joh, 2 uur slaap is genoeg! Word trouwens al dagen wakker met de Snollebollekes, maar vandaag blijkbaar met Måneskins I wanna be your slave. :sweat_smile:

1 like

Ik hou van op vakantie gaan, maar ik heb zo’n hekel aan de reis er naartoe he

6 likes

Goedemorgen aan iedereen behalve abn amro, want ze hebben mijn ideal geblokkeerd terwijl ik morgenochtend op vakantie ga, en zijn natuurlijk niet op zondag bereikbaar :v:

4 likes

Ooooh jongens ik heb voor het eerst sinds 2 jaar echt veel te veel gedronken en gekotst. Ik voel me sleeeeecht

6 likes

Ze hebben een noodnummer, zou die even bellen

1 like

Je kan de fles open in de koelkast leggen, dan wordt het wel koud! Of een andere fles water in de koelkast hebben standaard en dan als je weg gaat dat water overgieten in je Dopper.

Ik heb al heel lang twee mensen niet gezien in de sportschool waar ik af en toe wel eens mee kletste. Eigenlijk sinds opening niet gezien. Nu waren ze en ik kreeg zoveel lieve complimentjes over dat ik er goed uit zag en vertrouwen uitstraal.
Ondanks dat ik eigenlijk zo min mogelijk om meningen van anderen wil geven, kan dit soms ook echt even goed doen.

32 likes

Haha en vervolgens geef je zo weinig om de menig van anderen dat je het toch maar hier deelt :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Maar wat lief van ze! Zo een compliment kan echt goed doen inderdaad.

Onze combi oven is kapot gegaan. Nu gaan we binnenkort verhuizen en we wilden hem toch niet meenemen…

Maar ik vind het zonde voor het milieu om hem zomaar weg te gooien. Liever doneer ik hem aan een kringloop winkel, maar bestaat er zoiets als een ‘winkel’ waar je kapotte electronica kan doneren waar ze het vervolgens repareren en kunnen verkopen?

Misschien zou je het bij een repaircafe kunnen vragen?

1 like

Sommige kringlopen doen dat zelf!

2 likes

Positieve dingen mogen ook gedeeld worden, toch? Vooral na die kutopmerking van laatst (in het andere topic) dacht ik dat dit wel even gedeeld mocht worden ook.

19 likes

Die kutopmerking heb ik gemist! En dat mag ook zeker, moest er gewoon om lachen.

3 likes

4 likes

Ik was dus naar een festival gister en Omg ik ben helemaal gelukkig :smiling_face_with_three_hearts: het duurde wel iets van 2 uur voordat ik klaar was om te dansen haha. Zo leuk om weer met vreemden te socializen! En ben nog versierd door een jongen van 21 die op “oudere vrouwen” viel :crazy_face:

Nu lekker uitbrakken en nagenieten vandaag. En in baddd

51 likes

Zeker mag dat gedeeld worden!!

1 like

Ik lag te slapen op de bank. Word ik wakker gebeld door mijn vriend met ‘wil je mc donalds?’

eindelijk de @Lula behandeling die ik verdien

89 likes

Ach mijn oude konijntje moeten laten inslapen :sob:. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik hem vond. Op het speelveldje voor de deur, mager en verwilderd, daar neergezet omdat buren hem niet meer wilde. Meteen in huis genomen en zoveel plezier van dat beest gehad :heart:. Heb hem leren reageren op zijn naam, zindelijk zijn en allerlei spelletjes met hem gedaan. Hij was zo lief en zo aanhankelijk. Ik ga hem echt missen! Hij was al minstens 3 (weten we dus niet precies) en hij zou in september al 6 jaar geadopteerd zijn dus het is goed zo. Hij was oud en versleten en heeft nog 6 hele mooie jaren gehad :pleading_face:.

49 likes

Vrijdag gesport en iets andere oefeningen dan normaal. Echt zo’n spierpijn bij de aanhechting van m’n binnenkant bovenbeen aan m’n romp :upside_down_face:

Wat lief dat je hem in huis hebt genomen, sterkte!

1 like