Wat je even kwijt wil #54

Doet me denken aan het recept in de COOP laatst :sob::sob:

23 likes

Ja! Dit wilde ik net komen zeggen hier. Vorige week ging ik om kwart over zes naar buiten en toen was het wel oke qua licht en nu stonden de lantaarnpalen ineens nog aan? Hoezo wordt het zo laat pas weer licht. :sob:

Pfff, zaterdag weer eens zachte lenzen gedragen. Eruithalen ging niet helemaal lekker en mijn oog deed daarna pijn. Word ik nu wakker met een opgezwollen oog. Zo maar even de huisarts bellen. :roll_eyes:

1 like

Sorry maar waarom heeft een weekend maar 2 dagen :roll_eyes: dit is toch niet genoeg

30 likes

9 likes

Ja ik denk t! Best wel klein, nog niet eens 750 denk ik

1 like

God, slecht slapen is al 7 dagen een thema hier. Van zaterdag op zondag was het 2 uur en vannacht minimaal 10 keer wakker geweest op 7 uur omdat de kat ziek is.

1 like

Nee, inderdaad, ik verwacht ook ergens meer vrije tijd als beloning voor een week werken. Die twee dagen zijn in een oogknipper voorbij

1 like

Ik ga relatief weinig naar de huisarts maar die man is echt altijd precies als ik hem wel nodig heb op vakantie… :woozy_face:

2 likes

Regen op maandagochtend zou verboden moeten zijn.

3 likes

Oh heel klein! Wat leuk wel :two_hearts:

1 like

Zo hatelijk dat je wakker wordt en denkt ‘oh gelukkig is het vrijdag’
En dan is het maandag :weary::weary::weary::weary::weary::weary::weary:

6 likes

Inmiddels ook pas 2 huilbuien gehad in een uur tijd. :thumbsup: Dat wordt niet het huishouden doen waar ik mee achterloop maar alleen het hoognodige.

2 likes

Ugh ja ik dacht ook dat het weekend was. Wil niet opstaan :weary:

Ik sta me toch met een pest humeur op vanochtend, dit wordt niet mijn dag. :roll_eyes:

1 like

Gatverdamme ben er zo klaar mee, weer van dat kutweer en weer een week alleen achter mijn bureau. Aaaaargh

4 likes

Ha, wat zijn we lekker eensgezind hier allemaal. Mijn dag begint ook ruk, natgerekend en een kloteoverleg gehad (grotendeels te wijten aan mezelf trouwens). Ik weet echt niet hoe ik dit 5 dagen ga volhouden, en dit is nog maar mijn vierde werkdag na drie weken vakantie.

2 likes

Ik wil ook nog weekend :cry:

2 likes

Gisteren zo’n fijne dag gehad bij papa en mama in de tuin met familie :heart:. Gelukkig ook gekozen om gisteren m’n verjaardag te vieren ipv vandaag want het is echt verschrikkelijk weer…

14 likes

Vandaag heeft 's ochtends vroeg op mijn telefoon scrollen grote problemen kunnen voorkomen. En het heeft mijn ochtend verpest.

Vind het vooral irritant dat zo’n ochtend de rest van de dag kan bepalen, maar ik ga dat niet laten gebeuren. Ondanks dat de dag begint met regen en ik eigenlijk al super geïrriteerd ben.