Dat idee heb ik dus ook nog steeds, een late zomer met bloed hitte.
ik ben jarig! het voelt heel gek zo alleen in m’n nieuwe huisje, maar straks komen allemaal lieve mensen <3
Gefeliciteerd!
@Fukaeri Op een fijne verjaardag en een nieuw begin
@Luzarl Heel begrijpelijk dat jouw hoofd er niet naar staat om het morgen te vieren. En als je er later toch behoefte aan hebt dan kan dat natuurlijk ook nog.
Ik kan nu volgens ‘de tafel top 10’ samenstellen. Ik hoop echt dat ik vandaag of morgenochtend hoor of het helemaal rond is.
Ik had vanochtend weer tandarts controle en de tandarts was weer heel erg tevreden. Omg zo blij! Vroeger altijd gaatjes enz en nu laatste paar controles niks. Geen energiedrink meer drinken helpt echt wel want ik eet nog steeds snoep/chocolade/koekjes maar dat lijkt niet de boosdoener te zijn bij mij.
Ik heb echt behoefte aan een tropische vakantie en/of spa bezoek
Tuc-koekjes zijn zo lekker en zo licht. 20 koekjes voelen als 5.
Vind Q-Music dus echt wel een fijne zender en luister het graag doordeweeks maar ik vind Het Geluid van Q zo’n vreselijk dom spel. Word ook echt elke keer ZO ongekend geïrriteerd van alle debiele antwoorden die gegeven worden. Maak me hier echt veel drukker om dan nodig maar mijn god wat een domme radio.
Heyy verjaardagsbuddy, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je vandaag toch een beetje een fijne dag hebt en 't gezellig hebt met je visite straks
Ja misschien doe ik het lekker in oktober als ik terug ben uit amsterdam alsnog!
Sinds ik een crosstrainer heb gekocht, sport ik elke week 3 à 4 keer. Best een beetje trots op mijzelf. Nu nog even werken aan het stoppen met het eten van ongezonde tussendoortjes.
Nog drie dagen werken flopsy, nog maar drie dagen werken.
Al mijn cliënten zijn een beetje vervelend vandaag, zou der bijna een paar de nek omdraaien. Maar dat mag niet.
Op naar de volgende weer, bijna klaar vandaag
Elk jaar ook dezelfde antwoorden die als eerste gegeven worden:
Een perforator, een blik openen, karton indrukken, deur openen
Het voelt alsof ik weken niet geslapen heb, hopelijk is vandaag snel voorbij
Ik heb de woning in Utrecht die ik het allerliefste wilde hebben. Ik ga van 12 vierkante meter naar 90 vierkante meter .
Ja, die zijn echt heel lekker! Beetje Bueno-achtig, maar dan nog nét iets beter.
90?! Wow das een goede upgrade! Gefeliciteerd! En nu kiezen uit die 10 tafels
Wow gefeliciteerd! Bij twijfel passen daarin ook meerdere eettafels
omg yes gefeliciteerd!!!